Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän tunnin junamatka luvassa ja älypuhelin korjaamolla, mitä ihmettä keksin tekemiseksi?

Vierailija
08.03.2017 |

En jaksa lukea mitään kirjaa noin pitkää aikaa ja tablettia minulla ei ole. Mitä tekemistä keksin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulo, virkkaa, väritä värityskirjaa, ota torkut, syö eväitä, yritä ratkaista Rubikin kuutio.

Vierailija
2/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä perseet ravintolavaunussa? Tee töitä (jos työt sellaisia, joita voi)? Kirjoita päiväkirjaa? Pelaa jotain peliä, jonka voi ottaa matkalle mukaan?

Itse en jaksaisi selata älypuhelinta neljää tuntia, en millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele vieruskaverin kanssa.

Vierailija
4/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa kirjaa, mutta näköjään nykyinen älypuhelimen näprääjäsukupolvi ei jaksa keskittyä.

Vierailija
5/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet maisemia ja luet kirjaa.

Vierailija
6/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikkolehti.

Vierailija
7/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja, lehti, ristikoita/sudokuja/tms, eväitä, käsityö, katso maisemia, kirjoita muistikirjaan (ajatuksia, to do-listaa, lahjaideoita jne), kuuntele musiikkia... Voit olla radikaali ja vaan istua ja nauttia siitä ettei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
8/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Tähänkö on tultu?! Mitenköhän ennen älypuhelimia ihmiset pystyivät matkustamaan ja usein vieläpä paljon pitempiä aikoja?

Vierailija
9/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin nuori, ettet ole elänyt aikaa ilman älypuhelinta? :) Silloin "ennen vanhaan" me luettiin lehtiä tai kirjoja, kuunneltiin musiikkia tai tehtiin jotain käsillä, ristikoita tai neulomista tai mistä nyt kukakin tykkää. Joskus voi myös ihan vain olla, miettiä asioita ja katsella ikkunasta ulos. Jos on yhtään stressiä tai uniongelmia, niin rauhallinen älypuheliton aika on enemmän kuin tarpeen. Kuuntelee kehoaan, jumppaa hartioita, venyttelee niskaa. Niin ja eväät ovat tietysti aina kiva juttu.

Minulla ei ole älypuhelinta eikä tabletti ja viihdyn vallan mainiosti. Olenko ainut? vm -78

Vierailija
10/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestikko et pysty lukemaan kirjaa noin pitkään, mutta älypuhelimen räpläys onnistuisi?! Herranjumala tätä nykynuorisoa! Ota vaikka kymmenen eri kirjaa mukaan niin saat niitä vaihdella vaikka joka lauseen jälkeen, sehän on sama kuin räpeltäisit sitä kännykkääsi ja hyppisit netissä sivulta toiselle.

Vierailija
11/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olusille ravintolavaunuun ;)

Vierailija
12/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ehdottaa kirjaa, mutta näköjään nykyinen älypuhelimen näprääjäsukupolvi ei jaksa keskittyä.

En minä ainakaan jaksanut lukea kirjaa neljää tuntia ennen älypuhelimiakaan.

Vierailija
13/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea mitään kirjaa noin pitkää aikaa ja tablettia minulla ei ole. Mitä tekemistä keksin?

Yritä keksiä miten päsisit eroon uusavuttomuudestasi?

Vierailija
14/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain sanomaan että olen äärimmäisen onnellinen siitä, että elin nuoruuteni silloin kun ei ollut älypuhelimia.

Vierailija
15/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla omia ajatuksia? Uppoudu niihin samalla kun katselet maisemia.

Vierailija
16/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuin lyhyellä matkalla en tekisi mitään. Istuisin vain ja tuijottaisin maisemaa tai tyhjyyteen. Yhdeksän tunnin junamatkoilla kotipaikkakunnalleni tuijottelun lisäksi luen ja nukun, käyn syömässä ja kahvilla ja välillä vaihdan junaa. Juu, olen 46-vuotias.

Vierailija
17/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ainakin kirjan lukemista. Et luovuta ennen kuin olet lukenut vähintään 20 minuuttia.

Lue Hesari "kannesta kanteen".

Kirjoita kirje tai kortti läheiselle, johon et ole ollut vähään aikaan yhteydessä.

Antaudu hetkeksi keskusteluun tuntemattoman henkilön kanssa esim ravintolavaunussa ja opi jotain uutta.

Nuku päiväunet.

Vierailija
18/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vartin välein junan vessassa masturboimassa.

Vierailija
19/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku kaveri mukaan? Siinä rupatellessa 4 tuntia kuluu nopeasti.

Vierailija
20/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku kaveri mukaan? Siinä rupatellessa 4 tuntia kuluu nopeasti.

Minulla on kaveri mukana, mutta hänen juttunsa ovat aina niin tylsiä ja pitkäpiimäisiä ettei niitä jaksa kauaa kuunnella...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi