Onneksi en käy töissä, sillä mua väsyttää ja aion nukkua koko päivän mun ihanien silkkityynyjeb keskellä!
Valvoin kolmeen ja katsoin sarjoja Netflixistä. Nyt nukun koko päivän mun ihanassa kingsize-sängyssä silkkilakanoiden välissä ja silkkityynyjen keskellä.
Kommentit (10)
Hienoa, että sulla on kingsize ja silkkarit. Jotenkin silti en haluaisi nukkua päivät ja kukkua yöt, en edes vaikka siihen olisi täysi mahdollisuus.
Kuulostaapa tylsältä ja tunkkaiselta. Minäkään en ole töissä, mutta tekemistä riittää.
Muuten kuulostaa hyvältä, mut silkkiset vuodevaatteet on todella vastenmieliset. Näyttää hyvältä joo, mut jos on vähänkin karheat kantapäät tai kynsi lohjennut niin se takertuu heti kiinni.
Jos tämä on poikkeuspäivä, niin mikäs siinä jos itse tykkäät, mutta jos tämä on elämäntapa, niin oletko koskaan miettinyt olisitko vanhana tyytyväinen elämääsi? Tuli katsottua telkkaria ja nukuttua.
Et taida oikeasti nauttia tilanteestasi. Silloin kun itse olen työttömänä niin nukun tyytyväisenä myöhään enkä heräile vauvapalstalle hehkuttamaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kuulostaa hyvältä, mut silkkiset vuodevaatteet on todella vastenmieliset. Näyttää hyvältä joo, mut jos on vähänkin karheat kantapäät tai kynsi lohjennut niin se takertuu heti kiinni.
Sivuhuomiona: onko ihan oikeasti silkkisiä vuodevaatteita? Eiköhän ne ole niitä jotain sekoitepolyesteri materiaaleja? Kiiltävät "kuin silkki", mutta ovat sähköisiä ja harvinaisen epämiellyttäviä iholla. Itselläni on billerbeck silkkitäytteinen peitto, joka on kyllä ollut hintaansa väärti: kevyt, tarvittassa joko viileä tai lämmin.
Minusta olisi ihanaa elää noin. Valitettavasti ei omatunto anna periksi heittäytyä toisten elätettäväksi niin kauan kuin työkykyä riittää, joten täytyy jatkaa it-alalla raatamista... Eläkkeellä sitten nautin oleskelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomiona: onko ihan oikeasti silkkisiä vuodevaatteita? Eiköhän ne ole niitä jotain sekoitepolyesteri materiaaleja? Kiiltävät "kuin silkki", mutta ovat sähköisiä ja harvinaisen epämiellyttäviä iholla. Itselläni on billerbeck silkkitäytteinen peitto, joka on kyllä ollut hintaansa väärti: kevyt, tarvittassa joko viileä tai lämmin.
Nämä on Gingerlilyt ja 100% aitoa silkkiä, ei mitään halpaa feikkipaskaa. Ostan näitä kun käy Lontoossa :D
Ap
Samoin.
Lisäksi vedän myös perseet.
Lol.
Epäsäännöllisen unirytmin on todettu aiheuttavan ahdistusta ja masennusta sekä kognitiivisia ongelmia. Tv:n liiallinen katselu on samoin yhdistetty ahdistukseen ja masennukseen, lisäksi se huonontaa unen laatua.
Silkkityynyliinoja saa netistä 15€:lla.
Olen siis tosi kateellinen elämääsi kohtaan...