Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pete Parkkonen puolustaa Kasmiria.

Vierailija
08.03.2017 |

"– Kaikki ovat vääntäneet asiasta oman mielipiteensä, media mukaan lukien. Minulla on oma mielipiteeni, kun tiedän tosiasioita, Pete huomautti."

Mistäköhän tosiasioista Pete puhuu?

Olisi mukava sitten saada perusteluja. Eikö Pete halua, että totuus "kovaksi kaveriksi" kehumaansa Kasmirista tule ilmi? Sanoisi nyt sitten mitä on mielen päällä, kun kerran jotain selkeästi on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete varmaan itse yksi haippiringistä

Vierailija
2/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pisit pöksyssä?! Tuliko leviteltyä valheita ja mustamaalattua Kasmiria? Nyt sitten Peten kimppuun, niinkö?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla pisit pöksyssä?! Tuliko leviteltyä valheita ja mustamaalattua Kasmiria? Nyt sitten Peten kimppuun, niinkö?!

Ei, vaan kummeksuttaa median ja ihmisten haukkuminen vääristelijöiksi jne. mutta ei kuitenkaan omilla lausunnoilla olla valmiita korjaamaan asiaa.

Vierailija
4/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kenenkään tässä vaiheessa avautua Axlista tai Kasmirista niin kauan kun haippiringin muut osallistujat ei ole tiedossa. Heti tulee epäily että on itse ollut jäsenenä. 

Vierailija
5/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kenenkään tässä vaiheessa avautua Axlista tai Kasmirista niin kauan kun haippiringin muut osallistujat ei ole tiedossa. Heti tulee epäily että on itse ollut jäsenenä. 

Vsrsinkin tällaiset "minä tiedän totuuden" - ilmaisut.

Vierailija
6/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo! Kivitetään seuraavaksi Pete!!!! Boikotti! Boikotti! Boikotti! Paltamammojen verenhimo on niin tyydyttömätön...

Vierailija
7/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä... parkkosen pisteet laski kyllä nyt ihan nollaan.

Vierailija
8/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joooo! Kivitetään seuraavaksi Pete!!!! Boikotti! Boikotti! Boikotti! Paltamammojen verenhimo on niin tyydyttömätön...

No länkyti länkyti. Mitäs puolustelee tyyppiä!

Vierailija
9/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkonen keksi tavan päästä palstoille kirjoteltavaksi. Mikä idea rehvastella tosi asioista?

Vierailija
10/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete kanssa naissuhteissaan aikamoinen sika...

Vierailija
11/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Pete rohkeudesta puolustaa lyötyä! He is a MAN! Tämä some-sopuleiden huhupuheisiin perustuva lynkkaushimo on mennyt jo aikapäivää sitten aivan liian pitkälle!

Vierailija
12/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pitänyt historian julkisia lynkkauksia kansan hurretessa mauttomana/kuvottavana. Varsinkin kun kansaa ei koskaan edes kiinnostanut oliki syytetty oikeasti syyllinen. Jotenkin surkuhupaisaa, että vielä tänä päivänäkin tätä kuvottavaa massaidiotismia esiintyy.

Vierailija
13/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle Kasmirin puolesta täällä itkevälle pitäis saada tutti jostain.

Vierailija
14/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole nyt yhtään kartalla, miksi naiset on raivona, nimittäin tämä käytöskulttuuri jossa miehet naureskelee, pisteyttää ja huorittelee. Salakuvaus on yksi sen ilmentymä. Kenenkään miehen ei olisi nyt tässä kohtaa viisasta puolustaa sellaista tapakulttuuria.

Vierailija
15/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formaatti kärsii niin siksi ei voi poistaa ttk:sta.

Vierailija
16/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet tajuaa, jotka nyt ylipäätään jotain tajuaa. Sama naisilla.

Vierailija
17/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole nyt yhtään kartalla, miksi naiset on raivona, nimittäin tämä käytöskulttuuri jossa miehet naureskelee, pisteyttää ja huorittelee. Salakuvaus on yksi sen ilmentymä. Kenenkään miehen ei olisi nyt tässä kohtaa viisasta puolustaa sellaista tapakulttuuria.

leimasit kaikki miehet yhden tekemisten perusteella? hienoa. pitäisikö kaikki naisetkin leimata vastaavasti sen skitsoimman ja mustasukkaisimman stalkkerihirviödeitin perusteella? niitäkin kyllä löytyy naisista enemmän kuin yksi.

Vierailija
18/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin pete tietää kuin esim. sinä.

Vierailija
19/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistamisesta: Sinne on pakko mennä, jos kutsutaan. Ei se ole mikään vapaaehtoinen päivän hyvä teko. Sinne on mentävä ja puhuttava totta tai rapsahtaa sanktiot niskaan. Tarvittaessa sinne noudetaan. Et se siitä Kasmirin sankaruudesta.

Vierailija
20/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin pete tietää kuin esim. sinä.

Todennäköisemmin Pete tietää just asian vaan yhdeltä puolelta. Enemmän itse luotan oikeuden päätökseen.