Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sinkkuelämää- tyylisiä ystävyyssuhteita vain elokuvissa?

Vierailija
07.03.2017 |

Oletko kokenut sellaista sydänystävyyttä, kuin Sinkkuelämää- sarjan naisilla? Pitävät toistensa puolia aina, he jakavat elämästään kaiken, ovat luotettavia toisilleen, heillä on älyttömän hauskaa yhdessä, ovat toistensa tukena niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä.

Itselläni on kavereita, mutta tuollaista ystävyyttä en ole koskaan kokenut. Kellään ei ole aikaa nähdä esim. joka viikonloppu tai edes joka kuukausi. Vaadinko mahdottomia? Olen yli 30v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö jokaisella bubiruusulla ole vastaavat. sarja kuvaa amerikkalaista alkoholismia vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija
2/4 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin neljä sellaista ystävää, mutta olenkin vasta 24.

Lisäksi on kavereita joiden kanssa tulee myös jaettua paljon ja tukea saa.

Useammat ystävistäni olen tuntenut jo lapsesta (jopa ihan vauvasta) saakka.

Luulen, että tämä on osittain persoonakysymyskin ja tuuria myös mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta tuollaisesta sinkkuelämääystävyydestä. Sääli. N28

Vierailija
4/4 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Sinkkuelämää-hahmot ovat keskenään niin erilaisia, että tosielämässä he tuskin olisivat erottamattomia ystäviä. 

Vastaavaa symbioottista ystävyyttä on usein nuorten keskuudessa. Sen jälkeen tiukka porukka koetaan usein kahlitsevaksi: kaikilla on muitakin tärkeitä ihmissuhteita, opiskelu- ja työkavereita, puolison ystäviä ja sisaruksia jotka syvenevät uusiksi ystävyyksiksi. Harva haluaa viettää kaikkea aikaa samassa porukassa, vaikka käyttäisikin paljon aikaa ystävien tapaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi