Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi ja seurustelun aloittaminen

Vierailija
07.03.2017 |

Miten ja missä kohtaa tutustumista voi sanoa naiselle, että seksi on minulle arka paikka?
Jos en anna kolmansilla treffeillä niin lopahtaako naisen kiinnostus?
Tuleeko herkästi "friendzonetus" jos en olekaan tosimies ja halua heti pillua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se naiselle selväksi ajoissa, muuten saattaa luulla ettet pidä häntä haluttavana kun et vielä ole tehnyt seksin aloitetta/torjunut hänen aloitteensa. Jos näin käy, saattaa hän tulkita ettet ole kiinnostunut enemmästä ja friendzonettaa sut.

Kun tietää asian, luultavasti vaan arvostaa sitä ja sinua enemmän, kokee olevansa ehkä jopa erityinen sinulle.

Ja muuten, kerrotko vähän että miten seksi on sinulle arka asia? Häpeätkö itsessäsi jotain, oletko muuten epävarma...?

Oikean ihmisen kanssa se on yksi ihanimmista asioista tällä pallolla.

Vierailija
2/2 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se naiselle selväksi ajoissa, muuten saattaa luulla ettet pidä häntä haluttavana kun et vielä ole tehnyt seksin aloitetta/torjunut hänen aloitteensa. Jos näin käy, saattaa hän tulkita ettet ole kiinnostunut enemmästä ja friendzonettaa sut.

Kun tietää asian, luultavasti vaan arvostaa sitä ja sinua enemmän, kokee olevansa ehkä jopa erityinen sinulle.

Ja muuten, kerrotko vähän että miten seksi on sinulle arka asia? Häpeätkö itsessäsi jotain, oletko muuten epävarma...?

Oikean ihmisen kanssa se on yksi ihanimmista asioista tällä pallolla.

En osaa oikein sanoa. Olen alkanut käymään seksuaaliterapiassa. Tunnen kyllä jatkuvaa häpeää enkä olisikaan valmis seurustelemaan, mutta aihe kiinnostaa.

Olen jäänyt niin ulkopuolelle kaikesta ja aikaa on saattanut mennä liikaa niin en tiedä voiko minua enää korjata.

Mutta miten tuon seksiasian voi ottaa esille?

En haluaisi ihastua ja tulla hylätyksi tämän asian vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla