Lihasjumit mikä auttaa kipuun
Niska hartia ja lapa ollut pitkää kipeä. Olen käy nyt 3kk hierojalla ja fysioterapiaan menen ens viikolla. Venyttelen ja jumppaan. Burana ja sirdalud ei auta. Pistää,polttaa,särkee.. ei pysty kunnolla edes nukkumaan. Aamulla olen ihan lytyssä ja yläseltä alkanut naksuu ja rutisee. Tekee välillä mieli hypätä sillalta tän kivun takia.
Kommentit (6)
Meikä lähti nostamaan painoja niin selkäkivut lähti. Eli jumppa, jumppa ja lisää jumppaa.
Jos hieronta ja jumppa vain pahentaa, epäile tulehdusta, kokeile kylmällä hautomista, auttaa kyllä nopeasti jos on auttaakseen.
Orgasmi rentouttaa .. oikeest, kokeile :) itselleni se on paras unilääke.
Sirdaludit ihan huonoja. Otin kerran 8mg kerralla kun halusin kivun ja lihasjännityksen pois, ei auttanut muuta kuin heräsin yöllä siihen että sydän hakkasi mielettömän hitaasti ja harvaan.
Mulla oli arcoxia,mutta ei auttanut.myös kylmä tai lämmin ei auta.. oon loppun tän kivun kanssa
Ei auta mikään. Ehkä leikkaus saattaa auttaa, mutta tuskin sekään lopullisesti. Lääkkeillä saa kivun hetkeksi pois. Minua niksauteltu ja hierottu ja olen jumpannut ja kokeilluyt vaikka mitä eikä mikään poista kipua.
Mulla auttoi kuukausien (noin 4 kk) jumppa fysioterapiasta saatujen ohjeiden mukaisesti tehtynä. Lihasrelaksantit ja Voltarenit olivat yhtä tyhjän kanssa.