Hurjat rakkauskilot Krista ja Ozzy
Siis voi vittu!!! :D Toi Ozzy on ihan jäätävä, asenne on täyspaska.
Kommentit (106)
Ylipaino on ton miehen yksi pieni ongelma. Näyttää olevan suurempiakin.
Siis miten voi odottaa vaimolta, että vaimo hoitaa lapsen ja valvoo yömyöhään hoitamassa miestä?!? Ja rytmiään ei käännä koska ei halua pakottaa itseään siihen, toisin kuin vaimon hoitamaan kotia, lasta ja itseään. Tsiisus. Masennukseen lääkkeet ja sitten osallistumaan ja rytmi kuntoon. Masennus varmasti osittain johtuu painosta ja yörytmissä elämisestä.
Ozzy on kaivannut ymmärrystä koko kolmivuotisen parisuhteen ajan. Yhyy! On vissiin itse antanut ymmärrystä Kristalle.
SM-tason fudispelaaja???!!! Mikähän hänen oikea nimensä on?
Siis olenko ainut jonka mielestä toi mies vaikuttaa olevan kamoissa?
Krista sanoi että nyt osaa olla parempi äiti ja puoliso. Puolisona ei todellakaan tarvitse joustaa yöunista vain sen takia ettei toinen pidä kiinni päivärytmistä. Että olisi Kristalla varaa olla huonompikin puoliso. Ihme että jaksaa tollaista vätystä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ole tuossa ohjelmassa noin paljon.
Siis laihtunut! Olen niin hämmästynyt, että sanat hukkuu!!!
Tuli hyvä mieli Ozzyn puolesta, toivottavasti jaksaa tsempata vielä ja tuo masennuspuolikin hellittäisi. Selvästi välittää Kristasta.
Vaikka haukuinkin koko jätkän äsken niin respektit hurjasta pudotuksesta. Kun vielä saa painon pysymään. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ole tuossa ohjelmassa noin paljon.
Siis laihtunut! Olen niin hämmästynyt, että sanat hukkuu!!!
Mäkin olen hämmästynyt. Ohjelman alussa ajattelin että tästä ei tule yhtään mitään, Ozzy käy kerran kääntymässä pihalla ja se on sit siinä.
Paljonko Ozzyn pituus oikein oli?
Olipas kiva loppu. Ozzy tiputti hurjasti painoa ja sen huomasi sekä miehen ulkonäöstä että koko olemuksesta. Paljon pirteämpi, iloisempi ja energisempi mies kuin alussa. Varmasti onnistuu myös vuorokausirytmin muuttaminenkin, kun elämässä on muutakin tekemistä kuin olla kodin vankina. Ja Krista oli onnistunut myös loistavasti.
Varmaan pelannut amerikkalaista jalkapalloa. Siinä voi pärjätä puolustajana pitkästi yli satakiloisetkin.
Huomasitteko että Ozzyllä on hienot, paksut hiukset. Oikein kiiltävä nuttura.
Tästä ohjelmasta tuli lopulta hyvä mieli, vaikka alku vaikutti toivottomalta.
Ihmetyksen aiheita kyllä riitti katsellessa... Ensinnäkin, tämä ohjelma on ollut ihan floppi. Miten on mahdollista että juuri Tämä pari sitten onnistuukin?
Sitten, miten tuo nainen voi näyttää noin rakastuneelta, koko olemus hehkui rakkautta miestä kohtaan. Juontaja kysyi häneltä jotain jälleennäkemisestä ja selkeästi odotti negatiivista vastausta, mutta ei kun neito vaan puhuu kaipauksesta. Ihan kun toi mies olisi huumetta ja naisen on pakko saada seuraava annos.
Wtf
Joku ihme riippuvuussuhde näillä kahdella. Tosin ohjelma on näppärästi myös leikattu niin että aiheuttaa katsojissa tunteita. Mutta jäätävää, että naisen pitäisi pyörittää arkea ja öisin vielä hoitaa miestä, joka ei tunnu ottavan mitään vastuuta olemisestaan!!!!
Suomenruotsalainen joka on asunut jenkeissä.