Jos sinut pakotetaisiin nyt lähtemään lenkille ja saisit valita lenkin pituuden mikä se olisi näistä?
a) 5km
B) 15km
C) 25km
Minä valitsin 25 km lenkillä vaikka tuolla onkin iha surkia sää, mutta ärsyttää tarpeeksi niin ei haittaa ollenkaan!
Kommentit (37)
5km ja rauhallisesti
Olen flunssassa
Niin pitkän matkan että jalat pettävät, tietysti.
En jaksaisi edes viittä kilometriä. Minulla on sydänsairaus ja olen tänään jo kävellyt 10 km, en jaksa yhtään enempää. Armoa!
5km on liian vähän ja 15 nyt olisi liikaa, mutta mieluummin 15km
Vierailija kirjoitti:
No mikset mene?
Liian myöhä jo.
5 kilsaa, vaikka sää on mitä mainioin, en uskalla tehdä pitempää lenkkiä etten eksy.
5 km. Vaikkei ole monelle kummoinen matka, niin olen ihan ylpeä, että olen edennyt rapakunnosta siihen, että tiedän pystyväni tuon juoksemaan.
mitä vittua mullaha menis jo tossa 25kilsassa ainaki 4tuntia o.O 5kilsaa menettelis just ja just.
5km. Lapsi on juuri nukahtanut, mutta herää luultavasti tunnin päästä tissittelemään. Ehtisin ehkä juuri hölkätä sen ja käydä suihkussa. Onneks mies olisi kotona, niin ei tarvitsisi ottaa lasta mukaan. En tykkäisi :D
Justiinsa olen lähdössä. Vähän meni myöhälle tämä lenkille lähtö palstalla roikkumisen takia, joten heitän luultavasti vain 6 km (yhden vakioreittini pituus), eli näistä vaihtoehdoista A.
Jos olisin saanut aikaiseksi lähteä pari tuntia aikaisemmin, B. Itseäänhän tästä saa vain syyttää, mutta ehkä huomenna sitten... ;)
Jos PAKOTETAAN lenkille niin ei ole kuin yksi vaihtoehto, se lyhin. vähän sama kuin jos Pakotetaan syömään paskaa, syötkö A) kilon b) viis kiloa vai C) koko ämpärin.
Ne jotka valitsee muun kuin A eivät ole pakotettuja.
Yrittäsin neuvotella 5km 2,5km. Nilkka kipeänä...
Vierailija kirjoitti:
mitä vittua mullaha menis jo tossa 25kilsassa ainaki 4tuntia o.O 5kilsaa menettelis just ja just.
Telkkariko siellä narisee ?:D
Olen kipeä ja vaikka juoksen säällä kuin säällä niin tuolla on nyt kyllä aika äärimmäiset olosuhteet. Sitäpaitsi 15km on mulle jo maksimimatka. Eli 5km valitsisin nyt.
Pimeää, kylmää ja tuulee lujaa, joten 5 km.
5km kun kävin salilla kyykkäämässä ja jalat voimattomat