Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sinulla on tilillä rahaa loppukuuksi?

Vierailija
07.03.2017 |

Mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili tulee ensi viikon perjantaina, vajaa 3300 euroa. Tällä hetkellä tilillä 190 euroa ja varakäteistä pöytälaatikossa 1500 euroa. Kun maksan vuokran ja laskut, jää n. 2000 euroa, jonka tärvään alle viikossa ja loppukuun kituuttelen taas.

Vierailija
162/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän laskujen jälkeen ruokaan, bensaan, viihteeseen ja kestohyödykkeisiin noin 800€/kk. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, paljonko käyttötilillä tai helposti realisoitavissa rahastoissa ja osakkeissa on rahaa. Sen verran menee kuin tarvis on. Tosin menot on mitoitettu keskimäärin sellaisiksi, että mielummin jää vähän säästöön kuin että menisi pakkaselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tili tulee ensi viikon perjantaina, vajaa 3300 euroa. Tällä hetkellä tilillä 190 euroa ja varakäteistä pöytälaatikossa 1500 euroa. Kun maksan vuokran ja laskut, jää n. 2000 euroa, jonka tärvään alle viikossa ja loppukuun kituuttelen taas.

jaa oli minulla vielä nettilompakossa 900 euroa siirrettynä.

Vierailija
164/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

34000€ kirjoitti:

Käytän laskujen jälkeen ruokaan, bensaan, viihteeseen ja kestohyödykkeisiin noin 800€/kk. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, paljonko käyttötilillä tai helposti realisoitavissa rahastoissa ja osakkeissa on rahaa. Sen verran menee kuin tarvis on. Tosin menot on mitoitettu keskimäärin sellaisiksi, että mielummin jää vähän säästöön kuin että menisi pakkaselle.

Keräätkö rahaa kauniiseen hauta-arkkuun vai mihin? Itse olen kuluttanut kalenterivuoden ajan pankkitililtä yhteensä 43 tuhatta euroa, kaikki menee mitä tulee.

Vierailija
165/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 100€. Olen työtön.

N23

Vierailija
166/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä noin paljon kulutat viikossa?

Vierailija
167/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

362€

Vierailija
168/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä on noin 19 000 euroa ja S-tilillä jotakin päälle, mutta ei niitä ole tarkoitus tässä kuussa käyttää. Täksi kuuksi on se mikä menee, ja uutta tulee.

Vierailija
169/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tilipäivä 15. päivänä, hänen tilillään oli eilen vajaa 300 euroa, mun tilillä 800e. Mulle tulee lisät myös 15. päivänä, palkka kuun viimeisenä. Nettotulot yhteensä 4000e +lisät ja matkakorvaukset 200-1000e kuukaudessa, kaksi aikuista ja koululainen. Säästöön menee 550e/kk, lisäksi lyhennetään asuntolainaa, opintolainaa ja autolainaa. Lainoje lyhennykset ja pakolliset maksut (vakutuukset, puhelimet, netti, iltapäivähoitomaksu, sähkö, vesi + muut kiinteistön kulut ja auton menot)  ovat n. 2000 euroa kuussa. Ruokaan ja hurvitteluun jää riittävästi. Tämän kuun ylimääräisiä ostoksia ovat miehen harrastusmatka, festariliput kesäksi, lapsen synttärit kodin ulkopuolella, käsilaukku.

Vierailija
170/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 250-300€.

Vierailija
171/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tilillä aika tasan 5000 e, ja huomenna tulee palkka.

Vierailija
172/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusisataatonnia! Menkää töihin!

Vierailija
173/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 52500€

Miksi tuollainen summa tavallisella tilillä?

Koska rahastoihin ei kannata laittaa.  Niissä vain pääomakin menee pankin kuluihin ja muihin menoihin.  Tilillä kuitenkin koko raha säilyy sentään pääomaltaan.  Vasta oli huomautettu ja sakotettu pankkeja liian agressivisesta myynnistä vanhoille ihmisille.  Ilmeisesti monet ovat menettäneet säästöjään noiden rahastosijoitusten takia.  Jättäkää vanhat ihmiset rauhaan. Samoin nuoremmatkin osaavat ottaa yhteyttä sinne pankkiin jos haluavat.  Tiedetään että ette te hyvää hyvyyttänne rahojamme ole vailla sinne sijoituksiin, kyllä te ihan omaksi hyväksenne toimitte.  Meidän rahoistamme bonuksenne saatte.

Vierailija
174/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä tonni käyttötilillä, mutta tää on mun loppukuuta sillä palkka tulee 15. päivä.

Vierailija
175/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urittaja kirjoitti:

34000€ kirjoitti:

Keräätkö rahaa kauniiseen hauta-arkkuun vai mihin? Itse olen kuluttanut kalenterivuoden ajan pankkitililtä yhteensä 43 tuhatta euroa, kaikki menee mitä tulee.

Vähän sinne päin. Minun käärinliinassani tulee olemaan aivan helvetin isot taskut, johon keräämäni miljoona toivottavasti tarpeeksi suurina seteleinä mahtuu.

Tai voihan olla, että joudun työttömäksi, sairastun tai tulee jotain muuta rahantarvetta. Tai voihan vaimo vaikka periä rahat ja antaa kodittomille kissoille, jos ei itse tarvitse.

Vierailija
176/176 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 52500€

Miksi tuollainen summa tavallisella tilillä?

Kysymys oli "loppukuuksi" ei vuoden loppuun.

Itse vastaan, että käyttöön budjetoiduista on jäljellä 290euroa.

Tällä elää kaksi teiniä ja minä ja tankkaan vielä autonkin.