Paljonko sinulla on tilillä rahaa loppukuuksi?
Kommentit (176)
Minulla on käyttötilillä 160e, miehellä 350e. Erillisellä asumistilillä 950e ja se riittää juuri tämän kuun asumismenoihin, ruokatilillä 450e joka sekin riittää loppukuun ruokiin. Rahastoissa muutamia satasia kun vasta aloitettiin rahastosäästäminen.
Tukia tulee tämän kuun aikana minulle 350e ja miehelle palkkaa ja korvauksia n. 3000e. Pärjätään siihen asti ihan hyvin.
400€ käyttötilillä, 2500e, 500e ja 100e muilla tileillä. Yksin elelen. Laskut jo maksettu tältä kuulta.
1300 €. Isoimmat laskut takana. 15. päivä tulee n. 500 € lisää, jonka varmaan laitan pitkälti ASP-tilille, jos pystyn.
Tili 16. päivä ja nyt on jäljellä satanen. Säästössä muutama satku, mutta niihin ei ole tarkoitus koskea. Ylimäärästä kuluja oli tässä kuussa, mutta hyvin tuolla reilu viikko pärjätään.
Käyttötilillä noin 4200e.
Olen hyvä säästämään.
T. 36v Tk-eläkeläinen (takuueläke)
Käyttötilillä noin 450 euroa, varatilillä 9200 euroa.
No nyt justiinsa on ainoastaan jotain hiluja ja 250 puntaa huomenna alkavaa reissua varten.
Kelalta tulee huomenna 630 euroa ja miehen liksa 1100 e perjataina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 52500€
Miksi tuollainen summa tavallisella tilillä?
koska provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä 13.49€
Säästötilillä 3000€ (alomme säästämään tuonne 1500€/kk tammikuussa)
Nordnetin rahastoissa 12 343.50€ (Mennyt useamman vuoden 200€/kk tuonne)
Ruokarahakupissa 189.50€Palkkapäivä molemmilla 15. päivä, joten selvitään vaimon kanssa hengissä tuonne asti.
mikä rahasto?
Omistan noin 12 eri rahastoa. Suurimmat omistukset super-, fidelity- ja fim-rahastoissa.
Super suomi? (itse asiassa luin huonosti, luin rahastossa ja siksi kysyin, koska on suuri summa yhteen rahastoon)
Tanskaan en jostain syystä ole sijoittanut. Se tuntuu sellaiselta hiirenpaskalta,
Mitä tarkoitat?
Se tuntuu vain kovin mitättömältä talousalueelta, joten ei ole vain koskaan huvittanut sinne panostaa. Sijoittamisesta en tosin tiedä mitään, joten luultavasti näkemykseni on väärä. Tunne perusteilla vain sijoitan erilaisiin asioihin, takana ei ole mitään syvällistä osaamista.
300e.
Säästötilillä 1600e ja sijoituksissa 5000e. Mutta niihin kajoan vain jos oikeasti tarvitsee.
T. Opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä 13.49€
Säästötilillä 3000€ (alomme säästämään tuonne 1500€/kk tammikuussa)
Nordnetin rahastoissa 12 343.50€ (Mennyt useamman vuoden 200€/kk tuonne)
Ruokarahakupissa 189.50€Palkkapäivä molemmilla 15. päivä, joten selvitään vaimon kanssa hengissä tuonne asti.
mikä rahasto?
Omistan noin 12 eri rahastoa. Suurimmat omistukset super-, fidelity- ja fim-rahastoissa.
Super suomi? (itse asiassa luin huonosti, luin rahastossa ja siksi kysyin, koska on suuri summa yhteen rahastoon)
Tanskaan en jostain syystä ole sijoittanut. Se tuntuu sellaiselta hiirenpaskalta,
Mitä tarkoitat?
Se tuntuu vain kovin mitättömältä talousalueelta, joten ei ole vain koskaan huvittanut sinne panostaa. Sijoittamisesta en tosin tiedä mitään, joten luultavasti näkemykseni on väärä. Tunne perusteilla vain sijoitan erilaisiin asioihin, takana ei ole mitään syvällistä osaamista.
Tanskan pörssissä on paljon globaaleja toimijoita.
Joku 2000e. 13. pvä tulee palkka.
1600 €. Tämän kuun laskut on maksettu ja rahaa laitettu säästöön. Lomareissu tulossa ja hotellin maksan näistä rahoista. Loput menee arkeen ja lomamatkaan, jos jotain jää niin siirrän ne käyttötililtä säästötilille ennen seuraavaa tilipäivää.
Käyttötilien saldo n. 700e, palkkaa ja pääomatuloja pitäisi tulla tässä kuussa nettona n. 2400e. Sijoituksissa ja säästötileillä on rahaa isompi summa irrotettavissa sekä 4000e luottolimittiä käytettävissä, jos tuo ei jostain syystä riitä.
Noin 9000€. Olen hankkimassa kotiin jotain isompaa, joten siksi en ole siirtänyt vielä ylimääräisiä sijoitustilille. Siellä on nyt noin 10000€.
Tilillä n. 140€ ja rahakipossa n. 130€. Rahaa tulee 20pv eli kaksi viikkoa täytyisi minun ja lapseni elää tuolla rahalla. Riittänee, laskut maksettu, bussikortit ladattu jne..