Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletko metalli musiikkia? Jos kyllä, niin miksi pidät siitä?

Vierailija
07.03.2017 |

Selittäkää ihmeessä jos kuuntelette metalli musiikkia

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiheeseen mennään takaisin, niin....

Nuorena vihasin metallimusiikkia. Pidin sitä nolona ja hirvittävän älämölönä, johon kuului vielä joku olemattomien lihasten pullistelu 😄 toki se oli silloin muotia, ja muut ikäiseni pitivät siitä. Minä olin selvästi muita parempi, ja sivistyneempi 😆

Ja kuinka kävikään? Tajusin 32 vuotiaana, että olin ylpeydessäni menettänyt jotain älyttömän hienoa. Juurikin, älyttömän hienoa! Vieläkään en synkimmästä örinästä syty, mutta olen löytänyt ne bändit jotka ovat musiikkia tehneet niin, että minä saan kadotettua ajan, paikan ja aivan kaiken vain kuunnellessani. Ja siellä on ne noloudet, Manowarit ja Teräsbetonit 😛 Enkä niistä enää luopuisi.

Vierailija
42/46 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen. Koska se on miellyttävää ja valinnan varaa on suoraviivaisesta äärimmäisen haastavaan materiaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena vihasin metallimusiikkia. Pidin sitä nolona ja hirvittävän älämölönä, johon kuului vielä joku olemattomien lihasten pullistelu 😄 toki se oli silloin muotia, ja muut ikäiseni pitivät siitä. Minä olin selvästi muita parempi, ja sivistyneempi 😆

Ja kuinka kävikään? Tajusin 32 vuotiaana, että olin ylpeydessäni menettänyt jotain älyttömän hienoa. Juurikin, älyttömän hienoa! Vieläkään en synkimmästä örinästä syty, mutta olen löytänyt ne bändit jotka ovat musiikkia tehneet niin, että minä saan kadotettua ajan, paikan ja aivan kaiken vain kuunnellessani. Ja siellä on ne noloudet, Manowarit ja Teräsbetonit 😛 Enkä niistä enää luopuisi.

saitko opettajalta kympin esseestä ketjun otsikossa ei varmaan lue että kerro elämän tarinasi vai lukeeko mitä mielt äolet

Vierailija
44/46 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen metallia ja klassista. Niissä on paljon samaa.

Vierailija
45/46 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen aivan kaikenlaista musiikkia. Monissa metalli bändeissä on todella hyviä soittajia, jonka vuoksi niitä on kiva kuunnella, koska ovat oikeasti taitavia. Jätän kyllä örinä bändit väliin, jotain melodiaa kuitenkin pitää löytyä.

Vierailija
46/46 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saitko opettajalta kympin esseestä ketjun otsikossa ei varmaan lue että kerro elämän tarinasi vai lukeeko mitä mielt äolet

Saitko itse kympin vittumaisuudesta? Vai jäitkö kokonaan ilman huomiota ja nyt vituttaa niin että pitää käydä keskustelupalstoilla huomiota hakemassa?

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan