Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa kun miehen sukulaiset mainitsevat miehen exästä usein

Vierailija
07.03.2017 |

"Silloin kun *Pekka* oli vielä *Minnan* kanssa niin.."

Varsinkin miehen äiti ja mummo. Olemme olleet yhdessä pari vuotta, joten kyllä exästä on jo aikaa..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille ettei sua kiinnosta kuunnella exästä tarinoita

Vierailija
2/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tunnen sun tuskan! Mulla oli sama tilanne joka lopulta äityi niin pahaksi etten enää ole tekemisissä miehen perheen lanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin tapahtuu, alkakaa muistella omaa eksää. Tulee superhauskaa.

Vierailija
4/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kiva tyyppi

Vierailija
5/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli kiva tyyppi

Pitäisköhän vaihtaa häneen?

Ap

Vierailija
6/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti tekee miehelleni samaa. Voisin vajota maan alle häpeästä. Hän ei edes tykännyt exästä, ja nykyinen mies on oikea toivevävy. Mutta kun nainen on maailman tahdittomin ihminen...

Vierailija
7/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin epävarma itsestäsi tai suhteestanne, AP? Onko eksän mainitseminen neutraalia, vai verrataanko sinua häneen jotenkin? Ymmärrän että sellainen nyppii, jos miehen sukulaiset miettivät ääneen, että "olisipa se Pekka vieläkin sen Minnan kanssa, kun juuri siitä olisi saanut niin ihanan miniän". Jos taas vain asiallisesti mainitaan, että "siellä isomummin synttäreillä olivat silloin X, Y, Z, Minna, Ä ja Ö perheineen jne." niin sitten asia olisi minusta ihan ok. ei kukaan voi pyyhkiä mennyttä elämäänsä pois. 

Vierailija
8/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta on lyhyt aika. Monesti muistellaan paljon vanhempiakin asioita appivanhempien kanssa. Pitäisikö kaikki kahta vuotta vanhempi unohtaa?

Vierailija
9/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töksäytä jotain, että eiköhän se Minna ole jo ollutta ja mennyttä, joten unohdetaan jo hänet.

Vierailija
10/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän!

Mun miehen äiti mainitsee miehen eksän usein. Se puhuu siitä kun se olis joku yhteinen kaveri, ei tajua ollenkaan että ei ehkä oo kauheen tahdikasta puhua poikansa eksästä kun uus on kylässä. En käsitä. Mun miehellä on yhteinen lapsi eksänsä kanssa ja viimeksi anoppi sanoi jotain tyyliin "Sillon kun Marja odotti Milla-Maariaa" ja oli aika vaikeeta olla hiljaa  tai muljautella silmiään sille. Mua jotenkin oksettaa kun se puhuu jotain tollasia vastaavia ja kertoo noita juttuja muina miehinä. Ei kiinnosta!

Meillä myös johtanut siihen että pyrin tapaamaan miehen äitiä mahdollisimman harvoin.

Vierailija
11/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät koskaan puhu Kekkosesta? Tai siitä, kun Koivisto oli pääministerinä?

Onhan se kamalaa, kun vanhat ohmiset muistelevat vanhoja aikoja.

Vierailija
12/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole tavannut häntä? Voisit itse muodostaa mielikuvan

Vierailija
13/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jopa jonkun muun kuin miehesi muistelot exästä ottaa noin koville, niin kannattaa vaihtaa kilttimieheen. Niillä ei ole exiä, joiden muistosta pitäisi olla mustasukkainen. 

Vierailija
14/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tekevät sen tahallaan ja se sattuu. Se kertoo oikeastaan etteivät kunnioita poikaansakaan ja uutta valintaansa. Tuskinpa siis kunnioittavat ketään muitakaan ihmisiä joten voit olla huoletta että väärin tekevät . Koeta kuitenkin asennoitua että se on HEIDÄN ongelmansa jos suinkin.

Vierailija
15/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He tekevät sen tahallaan ja se sattuu. Se kertoo oikeastaan etteivät kunnioita poikaansakaan ja uutta valintaansa. Tuskinpa siis kunnioittavat ketään muitakaan ihmisiä joten voit olla huoletta että väärin tekevät . Koeta kuitenkin asennoitua että se on HEIDÄN ongelmansa jos suinkin.

Olen sinun puolellasi tässä :)! Halia!

Vierailija
16/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tilanteesta, keskusteluyhteydestä ja suhteista yleensä. Ja miten pitkä se entinen yhteinen elämä sen exän kanssa on ollut ja mitä siihen liittyy.

Omat vanhempani puhuvat joskus nykyiselle miehelleni tai ainakin hänen aikana siten että exän nimi tulee mainituksi. "Silloin kun niillä oli sen pekan kanssa se ja se asunto, niin siellä lasten kanssa sitä ja tätä." Esim. Samoin mieheni sisarusten kanssa jutellessa miehen ex-vaimon nimi tulee esiin. "Kun jukka oli meillä vuonna milleniumia vastaanottamassa jaanan kanssa niin sillon käytiin siellä ja täällä." Ja sillai me puhutaan keskenäänkin.

Olin eksäni kanssa yhdessä 25 vuotta ja meillä on hänen kanssaan kaksi yhteistä lasta. Mieheni oli oman eksänsä kanssa liki 30 vuotta, ja heillä on myös kaksi yhteistä lasta. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut jo yli kymmenen vuotta. Eksät kuuluvat ihan vuorenvarmasti elämäämme, puheisiimme ja kokemuspiiriimme ja niin kuuluukin. Halveksisin miestä, joka väittäisi olleensa liki kolmekymmentä vuotta jonkun hirviön kanssa tai väittäisi tehneensä lapsia yhdentekevän ihmisen kanssa. Minä ainakin rakastin niin pirusti ja rakkaudesta ne lapset syntyi. Suhde loppui ja hyvä se oli että loppui, vaikkakin surullista. En olisi tämä mikä olen ilman eksääni, eikä nykyinen mieheni olisi tämä ihana mies ilman eksäänsä.

Me jopa piloillamme skoolataan kummankin ex-hääpäivänä. Että skool sillekin liitolle.

Vierailija
17/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oman miehenikin äiti usein jaksoi kertoa suhteemme alussa entisen tyttöystävän kuulumisia meille molemmille, kutsui minua jopa hänen nimellään välillä, vaikka tunsikin minut jo pitkälti entuudestaan ennen kuin aloin mieheni kanssa seurustelemaan. Hän myös höpötteli eksästä useaan otteeseen ja muisteli hänen ja mieheni yhteisiä aikoja. Lopulta miehelläni meni hermo ja hän huutamalla kertoo mielipiteensä entisestä muijastaan ja siitä miten hän ei jaksa kuunnella äitinsä horinoita. Siihen se sitten loppui

Vierailija
18/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin tapahtuu, alkakaa muistella omaa eksää. Tulee superhauskaa.

ala kehumaan ex-anoppia miten ihana ja hyvä kokki hän on, "laurin" mummokin niin nuorekas

Vierailija
19/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan tilanteesta, keskusteluyhteydestä ja suhteista yleensä. Ja miten pitkä se entinen yhteinen elämä sen exän kanssa on ollut ja mitä siihen liittyy.

Omat vanhempani puhuvat joskus nykyiselle miehelleni tai ainakin hänen aikana siten että exän nimi tulee mainituksi. "Silloin kun niillä oli sen pekan kanssa se ja se asunto, niin siellä lasten kanssa sitä ja tätä." Esim. Samoin mieheni sisarusten kanssa jutellessa miehen ex-vaimon nimi tulee esiin. "Kun jukka oli meillä vuonna milleniumia vastaanottamassa jaanan kanssa niin sillon käytiin siellä ja täällä." Ja sillai me puhutaan keskenäänkin.

Olin eksäni kanssa yhdessä 25 vuotta ja meillä on hänen kanssaan kaksi yhteistä lasta. Mieheni oli oman eksänsä kanssa liki 30 vuotta, ja heillä on myös kaksi yhteistä lasta. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut jo yli kymmenen vuotta. Eksät kuuluvat ihan vuorenvarmasti elämäämme, puheisiimme ja kokemuspiiriimme ja niin kuuluukin. Halveksisin miestä, joka väittäisi olleensa liki kolmekymmentä vuotta jonkun hirviön kanssa tai väittäisi tehneensä lapsia yhdentekevän ihmisen kanssa. Minä ainakin rakastin niin pirusti ja rakkaudesta ne lapset syntyi. Suhde loppui ja hyvä se oli että loppui, vaikkakin surullista. En olisi tämä mikä olen ilman eksääni, eikä nykyinen mieheni olisi tämä ihana mies ilman eksäänsä.

Me jopa piloillamme skoolataan kummankin ex-hääpäivänä. Että skool sillekin liitolle.

Anteeksi tahdittomuuteni mutta sun on pakko olla lähempänä 80 jo?

Vierailija
20/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tahdittomuuteni mutta sun on pakko olla lähempänä 80 jo?

Eikun nyt kyllä luin väärin, sorisori, unohda, luin eka että olet ollut 25v JA 30v aiemmissa liitoissa ja tätä liittoa 10+v. Höhö