Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei arvosta..

Vierailija
07.03.2017 |

Kaikki varmaan tietää että huomenna on naistenpäivä? Muistutin eilen miestäni tästä asiasta ja mainitsin että kukat olis kiva edes.. teen kotona kaiken aamusta iltaa, hoidan lapsen,vaihdan vaipat,syötän, teen ruua joka päivä kaikille,pyykkään,siivoan,tiskaan,lapuon lumet ulkoa,lämmitän talon laitan lapsen nukkumaan ja siivoan viellä talon että aamulla olisi kivempi herätä. En voi suunnitella mitään omia menoja ennen kuin olen kysynyt mieheltä luvan ja että katsooko edes tunnin päivässä lasta että pääsisin edes lenkille..
Niin arvatkaapa mitä mies toi tänään kaupasta, no kukkakimpun.. kimpun mikä oli jo osin mennyt ruskeaksi ja siitä tippui lehdet ku kukat niin että ei jäänyt kuin pari hassua kukkaa..
Otti niin paljon päähän että mies ei ollut edes vaivautunut yhtä kukkakimppua katsomaan ja valitsemaan sitä niin että olis minua ajatellut..
Heitin kukat suoraan roskiin ja sanoin että olisin minä niitä risuja voinut ihan itsekkin ulkoa poimia.. oli kuulemma vain kaupassa muistanut että olin jotain kukista puhunut..
Arvatkaa onko yhtään pahamieli ja sellanen olo että miksi edes vaivaudun tässä olemaan ku arvostus on risujen luokkaa..
Toiset ne saa risuja ja toiset ruusuja..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan itse alistunut piiaksi, marttyyriksi ja alistettavaksi. Mitä siinä on arvostettavaa? Vaadi tasa-arvoa ja kunnioitusta äläkä kukkapuskia.

Vierailija
2/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli kirjotetaan erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu teitä ämmiä. Makaat kotona ja mies elättää, ja tässä on kiitos?

Vierailija
4/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Oliko muita virheitä 😝

Vierailija
5/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko jossain että mies elättää? Ja toinen asia se että vaikka nainen elättäis niin mies todellakaan tekis kaikkea sitä päivän aikana mitä nainen!! Vaan nainen joutuu viellä töidenkin jälkee siivoamaan kotona ja palvelemaan miestä.

Vierailija
6/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas! Ei ihme, jos naista pidetään höperönä, kun tosissaan odottaa miehen ymmärtävän jotain kukista. 

Oikeasti arvostusta osoitetaan aivan jollakin muulla tavalla kuin kantamalla kukkia erikseen merkittyinä päivinä. Ei yhtään lämmitä naisten-, äitien-, syntymä-, nimi-, mikätahansa-päiväruusut, vaikka olisi kuinka komeita, jos ei millään muulla tavalla arvostusta osoita.

Hyvin harva  mies edes tietää, että jossakin päin maailmaa vietetään naistenpäivää. Mutta onhan sekin hienoa, että ihan kaikki kaupallinen hömppä ei olekaan amerikkalaista, eikö olekin?

Vierailija
7/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikanne, kun sallitte tuollaista ja lisäännytte vielä tuollaisten omahyväisten porsaiden kanssa!

Vierailija
8/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä itsekään arvostaisi tuollaista naista. Piikominen nyt ei ole mikään ihmeellinen uroteko, vaan sen voi ostaa vaikka joltakulta reippaalta teiniltä, ja sukupuolen juhlistaminen on pelkästään naurettavaa. Mitä annettavaa sinulla on ihmisenä, rakastajana ja kumppanina?

T. mies

Vierailija
9/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes juhlii kommunistien juhlapäivää?

Vierailija
10/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeasti raivostuttaa tuollaiset ovimatot ja marttyyrit. Sitten ollaan helvetin katkeria niille naisille, joiden miehet osallistuvat lastenhoitoon ja pitävät kodista huolta. Ollaan niin takakireitä ja itketään, kun äijä ei pärjää muksujen kanssa tuntiakaan yksin tai nainen joutuu ottamaan päävastuun kaikesta töissä ollessaankin. Miksi katselette tuollaista ja annatte kohdella noin!?

Vierailija
11/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tajua, miksi olet tuossa suhteessa. Helpommalla pääset, kun otat eron ja pääset yhdestä avuttomasta kakarasta eroon (siis siitä miehestä). Joo, mies ei tosiaan arvosta sua. Aloita uusi, parempi elämä.

Vierailija
12/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä te tajuaisitte 😅😅😅😅😅

Vierailija
13/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kukkapuska oli varmaan paleltunut matkalla. Miehes sentään muisti. Mies toi mulle joskus tulppaaneja ja niiden varret oli ihan kun ylikypsää spagettia. Se oli hellyyttävän kaunis kimppu:)

Vierailija
14/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki varmaan tietää että huomenna on naistenpäivä? Muistutin eilen miestäni tästä asiasta ja mainitsin että kukat olis kiva edes.. teen kotona kaiken aamusta iltaa, hoidan lapsen,vaihdan vaipat,syötän, teen ruua joka päivä kaikille,pyykkään,siivoan,tiskaan,lapuon lumet ulkoa,lämmitän talon laitan lapsen nukkumaan ja siivoan viellä talon että aamulla olisi kivempi herätä. En voi suunnitella mitään omia menoja ennen kuin olen kysynyt mieheltä luvan ja että katsooko edes tunnin päivässä lasta että pääsisin edes lenkille..

Niin arvatkaapa mitä mies toi tänään kaupasta, no kukkakimpun.. kimpun mikä oli jo osin mennyt ruskeaksi ja siitä tippui lehdet ku kukat niin että ei jäänyt kuin pari hassua kukkaa..

Otti niin paljon päähän että mies ei ollut edes vaivautunut yhtä kukkakimppua katsomaan ja valitsemaan sitä niin että olis minua ajatellut..

Heitin kukat suoraan roskiin ja sanoin että olisin minä niitä risuja voinut ihan itsekkin ulkoa poimia.. oli kuulemma vain kaupassa muistanut että olin jotain kukista puhunut..

Arvatkaa onko yhtään pahamieli ja sellanen olo että miksi edes vaivaudun tässä olemaan ku arvostus on risujen luokkaa..

Toiset ne saa risuja ja toiset ruusuja..

Mistä syystä sun täytyy odottaa mieheltä erityiskohtelua? Naistenpäivä voi tuntuu monien mielestä että miehen täytyy antaa jotakin ja viedä jonnekin... Mä oon nainen itsekin enkä oo vaativa pakko tuoda kukkia tai suklaata pidän päivää normaalina arkipäivänä. Saa onnitella mutta en tarvitse erityiskohtelua kuin vitun prinsessat.

Ehkä olen elännyt näitä päiviä jo tarpeeksi että ei kiinnosta mitkään lahjat. Turhaa ajan hukkaa...

Vierailija
15/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa että et arvosta miestäsi SEHÄN TOI KUKAT KUN PYYSIT ja nyt vollotat täällä? Mitä miehesi teki väärin? En yhtään ihmettele miestäsi jos on tuollainen eukko rasitammassa ja huohottamassa niskaan... Anna jo olla!

Vierailija
16/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipahan mies uudet kukat 😝😂😂😂😂😂

Vierailija
17/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos kaupassa ei ollut parempia? Minäkin teen kotona todella paljon kun mies on töissä, mutta eikö se ole ihan reilua? Ja mies kuitenkin auttaa minua jos pyydän, pyydätkö sinä koskaan tai sanotko ettet jaksaisi?

Lisäksi mielestäni kukilla kerran vuodessa ei näytetä arvostusta, vaan sen pitää näkyä ihan muutenkin suhteessa. Mieheni näyttää että arvostaa panostani ja on selvästi kiitollinen siitä, siksi sen jaksankin tehdä, että perheelläni olisi hyvä olla. Ja jos en jaksa, niin sanon sen. Sanon että olen väsynyt, voisiko mies tehdä asian x tai katsoa lasta jonkun aikaa että voin ottaa päiväunet tai tehdä jotakin omia juttujani. 

Ja arvostatko sinä miestäsi? Ei oikein siltä kuulosta. Kyllä suhteessa sen arvostuksen pitää olla ihan molemminpuolista. 

Vierailija
18/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan...

Vierailija
19/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen<3

Vierailija
20/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toipahan mies uudet kukat 😝😂😂😂😂😂

Ja näin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti. <3