Mies ei arvosta..
Kaikki varmaan tietää että huomenna on naistenpäivä? Muistutin eilen miestäni tästä asiasta ja mainitsin että kukat olis kiva edes.. teen kotona kaiken aamusta iltaa, hoidan lapsen,vaihdan vaipat,syötän, teen ruua joka päivä kaikille,pyykkään,siivoan,tiskaan,lapuon lumet ulkoa,lämmitän talon laitan lapsen nukkumaan ja siivoan viellä talon että aamulla olisi kivempi herätä. En voi suunnitella mitään omia menoja ennen kuin olen kysynyt mieheltä luvan ja että katsooko edes tunnin päivässä lasta että pääsisin edes lenkille..
Niin arvatkaapa mitä mies toi tänään kaupasta, no kukkakimpun.. kimpun mikä oli jo osin mennyt ruskeaksi ja siitä tippui lehdet ku kukat niin että ei jäänyt kuin pari hassua kukkaa..
Otti niin paljon päähän että mies ei ollut edes vaivautunut yhtä kukkakimppua katsomaan ja valitsemaan sitä niin että olis minua ajatellut..
Heitin kukat suoraan roskiin ja sanoin että olisin minä niitä risuja voinut ihan itsekkin ulkoa poimia.. oli kuulemma vain kaupassa muistanut että olin jotain kukista puhunut..
Arvatkaa onko yhtään pahamieli ja sellanen olo että miksi edes vaivaudun tässä olemaan ku arvostus on risujen luokkaa..
Toiset ne saa risuja ja toiset ruusuja..
Olet siis nyrkin ja hella välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?!
Anna, kuin äiti vähän neuvoo. Osta itsellesi ja jollekin tyttökavereillesi vaikka viikonloppu reissu kylpylään naistenpäivän kunniaksi. Ja lähde tänään sinne lenkille kysymättä lupaa! Itsenäinen aikuinen voi tehdä omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään.