Nainen kelpaako vain yli 100 kiloiset miehet?
Kommentit (20)
Kyllä. Tykkään siitä kun 100 kiloa ihraa läsähtää päälleni.
Joo. Mulle sellainen 100 kiloinen laardikasa on ihan ehdoton turn on.
Pitää olla vähintään 140 kilogramma massaa ja 195 pituutta. Ja rasvaprosentti alle 10 luonnollisesti. Ja housuista pitää löytyä vähintään 20 cm/6 cm.
Sinkkunainen 34
Hyi, 100-kiloinen tai yli ei kyllä kelpaisi.
Paras on alle 80-kiloinen mies, mieluiten joku 65-70kg.
Skrodet, pumpatut ja läskit miehet ällöttää.
Hoikat ja sirot kiihottaa.
N24
Jos se on läskiä niin kelpaa, mutta jos lihasta niin ei.
Riippuu miehestä, jos on pituutta ja muutenkin rotevarakenteinen, niin yli sata kiloa on ihan jees.
En ole niin ronkeli, minulla on ollut miehiä kukkakepeistä olutvatsoihin. Nykyinen mieheni oli päälle 100-kiloinen, kun tavattiin ja mentiin naimisiin. Ja vaikka hän välillä laihduttikin 90-kiloiseksi, en silti hylännyt häntä, vaan pysyin hänen vierellään. Nyt ollaan taas molemmat päälle 100-kiloisia.
Aika pitkä pitää miehen olla jos yli 100kg ok.
Mieheni on pitkä ja 90kg ja erittäin ok :)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, 100-kiloinen tai yli ei kyllä kelpaisi.
Paras on alle 80-kiloinen mies, mieluiten joku 65-70kg.
Skrodet, pumpatut ja läskit miehet ällöttää.
Hoikat ja sirot kiihottaa.N24
Minulla on siis puutarhatonttufetissi.
N24
100 kg on ihan ok kun mies on yli 190cm pitkä. Ei muuten!
Ja luonnollisesti treenattu, ei napeilla pumpattu. Tänään tuo kävi 2 kertaa salilla aikansa kuluksi, ennen ja jälkeen töiden:) Sellaista löysää "kuollutta painoa" en kestä. Miehessä enkä naisessa
Itse olen 40 kg kevyempi:D
No tykkään miehellä sellaisesta chubby-vartalosta mutta kyllä hoikempikin kelpaa jos muuten kaikki kolahtaa.
En kyllä tahtos noin läskiä. Enkä niin pitkää kuin yli 100 kilosen pitäs olla, jotta ei ois läski.
Joku Karalahti oli yli 100 kiloa. Tuohon päälle vähän mäkkäriruokaa niin 150 paukkuu paukkuu.
Mikä ihmeen kyselypalsta tää on?
Mutta vastataan: Jos se yli sata kiloa koostuu löllöstä niin ei kelpaa ainakaan mulle sellanen pullero.
Valtaosa, varmaan se vähintään 80 prosenttia yli satakiloisista miehistä on vain läskejä.
Miehet, kelpaako teille vain yli 100 kiloiset naiset?
Ei kelpaa. Ensinnäkin lihavat miehet on naisia ja toiseksi läskillä ei seiso.
No ei todellakaan. 75-80 kiloa just hyvä.