Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä seksuaalinen kemia ihan väärän ihmisen kanssa

Vierailija
07.03.2017 |

Miten saan sen torjuttua? En haluaisi tuntea tällaista vetoa, kun on oma ihana aviopuoliso. Enkä halua pettää. Mutta tosiaan koen aivan sietämätöntä kemiaa erään kollegamiehen kanssa. En edes tiedä onko se molemminpuolista vai koenko sitä yksin. Aivan naurettavaa, mutta haluan häntä ihan hulluna. Kaiken lisäksi ko 'väärä' mies on paljon vanhempi, ruma ja itse asiassa melko lailla tyhmä kuin saapas ja ihan eri maailmasta kuin minä. Äh. Auttakaa hallitsemaan näitä hulluja fantasioitani, oletteko selvinneet ikinä vastaavasta ongelmasta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, tuntenut järjetöntä vetoa työkaverimiestä kohtaan jo monta kuukautta! Hän ei tosin ole ruma eikä tyhmä mutta ei sellainenkaan jonka kanssa harkitsisin suhdetta. Olen varattu enkä aio pettää miestäni mutta tämä tunne on ihana ja kamala samaan aikaan! Pöksyt kastuu kun näen vilauksen hänestä, en tiennyt tällaista voivan ollakaan. Todella vaikeaa pysyä coolina, lisäksi mies on tunnustanut tuntevansa vetoa minuun. Uskollisuuteni joutuu todelliseen testiin...

Sinä siis haluat olla tunteettomassa, suhteessa ja päätyä johonkin "järkiratkaisuun"

Mikä teitä ämmiä oikeen vaivaa? Minä haluaisin miehenä parisuhteen naiseen, jossa naisen pöksyt kastuu, kun hän vain näkee minut. Ja kyllähän mulla olikin sellainen suhde muutama vuosi takaperin.

Missä kohtaa sanoin että suhteeni on tunteeton? Kyllä omakin mies sai ja saa pöksyt kastumaan mutta 10 yhteistä vuotta tietenkin hieman laannuttaa intohimoa...

Vierailija
22/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, tuntenut järjetöntä vetoa työkaverimiestä kohtaan jo monta kuukautta! Hän ei tosin ole ruma eikä tyhmä mutta ei sellainenkaan jonka kanssa harkitsisin suhdetta. Olen varattu enkä aio pettää miestäni mutta tämä tunne on ihana ja kamala samaan aikaan! Pöksyt kastuu kun näen vilauksen hänestä, en tiennyt tällaista voivan ollakaan. Todella vaikeaa pysyä coolina, lisäksi mies on tunnustanut tuntevansa vetoa minuun. Uskollisuuteni joutuu todelliseen testiin...

Sinä siis haluat olla tunteettomassa, suhteessa ja päätyä johonkin "järkiratkaisuun"

Mikä teitä ämmiä oikeen vaivaa? Minä haluaisin miehenä parisuhteen naiseen, jossa naisen pöksyt kastuu, kun hän vain näkee minut. Ja kyllähän mulla olikin sellainen suhde muutama vuosi takaperin.

Missä kohtaa sanoin että suhteeni on tunteeton? Kyllä omakin mies sai ja saa pöksyt kastumaan mutta 10 yhteistä vuotta tietenkin hieman laannuttaa intohimoa...

Sama täällä. Minulla on kemiaa myös aviomieheni kanssa ja hyvää seksiä melkein joka päivä. Ihminen nyt vaan ei ole luonnostaan yksiavioinen ja samalla lailla iseita naisia houkuttaa vieraat kuin useita miehiäkin vieraat naiset. Ja nimenomaan ihan puhtaasti seksisuhteena ilman mitään vakavaa suhdetta. Siis mä haluaisin vain panna sitä vierasta miestä ja koskettaa, tuntea sen otteet kehollani, ilman mitään tunteita tms. Niitä tunteita mulla on omaa miestäni kohtaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
24/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaus voi olla suuri vaikka kuinka olisi uskollinen ja "kunnollinen" nainen.. Tavallaan ihanaa mutta kyllä mulle tulisi vähän huono omatunto vastaavassa tilanteessa vaikka en lähtisikään ylittämään rajoja.. Miten sä olet reagoinut tämän vieraan miehen tunteenpaljastuksiin? Arvaako hän ettei se ole aivan yksipuolista?

No osasin juuri ja juuri pysyä pöksyissäni, en suoraan kertonut miten kuumana käyn häneen mutta taisin sanoa jotain että jos en olisi varattu niin meillä voisi olla jotain. Yritän nykyään vältellä häntä sillä uskon sokeankin näkevän sen vetovoiman ja en osaa olla iisisti hänen lähellään...

Mulla on se tilanne, että se 'väärä' mies käy päälle ja iskee urakalla ja pelkään, etten pysty vastustamaan kauan.

Mies vaikuttaa aika kokeneelta ja on siis vanhempi ja aivan varmasti huomannut mun kiinnostuksen, vaikka olen yrittänyt peitellä sitä. Oikeastaan arvelen, että siitä on tullut hänelle suorastaan ajankuluksi eräänlainen projekti. Itselläni on lähes täysin aseeton olo sellaista vastaan ja pelkään, että kohta murrun, sillä todella tunnem jo hirveää himoa häntä kohtaan.

Tuo yksi ohje oli kyllä hyvä neuvo, että vie kuvitelmat seksistä pidemmälle pettämisen konkreettisiin seurauksiin. Se onkin ainoa, mikä mua on pidätellyt tässä.

Ap

Vierailija
25/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nainen löysi uuden märkyyden kohteen ja ei halunnut järkisyistä jatkaa sun kanssa. Ei parin kymmenen vuoden yhdessä olon jälkeen joka kerta kostu kun samaan huoneeseen kävelee mutta ei sitä suhdetta silti halua hylätä jonkun kohdalle osuneen himojen herättäjän kanssa. Vaikka alkuun kemia polttaisi muutaman vuoden niin kyllä sekin hulluus laimenisi ennen kuin eläkeiässä olisi..

Vierailija
26/28 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti, että mitään haittaa ei tule, kunhan pitää ajatuksensa omana tietonaan eikä kerro puolisolleen.

Tätä mietin, että onkohan niin todella. Ehkä puoliso on autuaan tietämätön, mutta se vieraasta jatkuvasti haaveileva ja fantasioiva osapuoli elää ikäänkuin henkistä kaksoiselämää. Oppii ajan mittaan peittämään todelliset ajatuksensa ja halunsa ja näyttelemään toisenlaista puolisolleen. Siis toisinsanoen kehittyy taitavaksi valehtelijaksi.

Kumpi on tärkeämpää, jos tulee ihastus, elää tuota salaista mielikuvituskaksoiselämää vai olla rehellinen sillä riskillä, että toinen loukkaantuu ja alkaa epäillä pettämisestä?

Vierailija
27/28 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti kemiasta! Kyllä pitkässä suhteessa voi välillä hullaantua jostain toisesta. Se piristää arkea ja saa kuvitella ihania fantasioita mielessä.. Ja mitään pahaa ei tapahdu kun pidät sen vain omana tietonasi. Kyllä se tunne jossain vaiheessa hiipuu itsestään ja sitten voit naureskella itsellesi että mitä *** tässä kaverissa oikein näit! Ja ennen kuin se tunne loppuu niin saat nauttia ihanasta energialatauksesta joka saa olon nuoreksi ja kauniiksi:)

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Kyllä ainakin omat eksäni ovat pantavia eron jälkeenkin vielä 15 vuotta myöhemmin. Jos joku henkilö alun perin kiinnostaa minua seksuaalisesti, niin se henkilö tulee aina herättämään minussa sellaisia tunteita. Mutta olenkin tosiaan mies.

Vierailija
28/28 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahatyttö kirjoitti:

Fantasioi siitä ja tyydytä samalla itsesi. Kun olet lauennut jatka fantasiaa ja kuvittele että nyt se jäte makaa tyydytettynä sun vieressä ja haluaa jutella. Jatka edlleen, että se rakastuu ja haluaa kertoa sun miehelle. Mulla toi auttaa aina.

Mitä vittua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi