Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset sanotte että miehen kropalla tai työpaikalla. ei ole mitään

Vierailija
07.03.2017 |

Kuullemma kiinosyuakseen pitää olla jotain IHKA IHMEELLISTÄ. Vaikka kiinnostavat harrastukset.

Loppuuko kiinnostus heti kun mies lopettaakin tnämä asiat mistä olette olleet kiinnostuneita.

Mulle on ihan vitun sama mitä sä naisena harrastat. Kyllä teillä on oudot mieltymykset...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksenkohteet ja harrastukset ovat kaksi eri asiaa. Samoin "ei ole tärkein ominaisuus miehessä" on eri asia kuin "ei mitään väliä".

Vierailija
2/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin on sanonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksenkohteet ja harrastukset ovat kaksi eri asiaa. Samoin "ei ole tärkein ominaisuus miehessä" on eri asia kuin "ei mitään väliä".

Juuri edellisessä keskustelussa naiset sanoi että "EI SILLÄ OLE VÄLIÄ OLETKO TÖISSÄ TAI ONKO SULLA HYVÄ KROPPA, JOS SUSSA EI OLE MITÄÄN MUUTA KIINNOSTAVAA...

tämä kommentti keräsi kymmenet peukutukset.... Eli pitää olla aivan vitun kiinnostava ja haluttava..

Edelleen teitä naisia on vaikea miellyttää.

Meille miehille riittää kiltti nainen...

Vierailija
4/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noin on sanonut?

Ai kuka on sanonu?

Ehkä 2 kertaa viikossa keskustelu missä mies sanoo että ei pääse edes kahveille niin korttina tulee PASKA LUONNE

Vierailija
5/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai työpaikalla on väliä. Toivottavaa on, että sellainen on, mutta jos ei ole, niin sellaisen saaminen olisi tavoitteena. Toivottavasti työ ei myöskään ole liian kahlitsevaa. En jaksa 16-18 tuntisia päiviä tekevää miestä, koska yhteistä aikaa ei silloin jää.

Myös kropalla on väliä siinä mielessä, että painoa olisi suotavaa olla alle 300 kiloa. Lihava saa olla, kunhan jaksaa kuitenkin elää normaalisti.

Harrastukset eivät mitään älyttömän tärkeitä ole, kunhan niihin ei liity yletön alkoholin kanssa läträily. Lukeminen on ehdottomasti plussaa! Enemmän olen kiinnostunut miehen kiinnostuksen kohteista, luonteesta ja siitä kuinka hän suhtautuu elämään ja kanssaihmisiinsä.

Vierailija
6/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri edellisessä keskustelussa naiset sanoi että "EI SILLÄ OLE VÄLIÄ OLETKO TÖISSÄ TAI ONKO SULLA HYVÄ KROPPA, JOS SUSSA EI OLE MITÄÄN MUUTA KIINNOSTAVAA...

tämä kommentti keräsi kymmenet peukutukset.... Eli pitää olla aivan vitun kiinnostava ja haluttava..

Sä siis nimenomaan haluat, että nainen haluaa sua vain kroppasi ja rahojesi takia? No kukin tyylillään.

Vierailija
7/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies, millä tavalla ihmiset valikoituu sun ystäviksi? Ai niin, ei ole ystäviä. Kysymys, oletko kilttimies joskus elämässäsi käynyt miellyttävän ja hyvää mieltä aiheuttavan keskustelun jonkun toisen ihmisen kanssa irl naamakkain?

Vierailija
8/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä jotka osaavat kirjoittaa edes lukukelpoista tekstiä. En tykkää miehistä, joille harrastukseni ovat "vitun sama". Siksi esim. nettideitissä rajasin kouluttamattomat miehet pois.

Vierailija
9/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha huomaa miten luuseri naisien vastauksia täällä tulee. Hahah

Vierailija
10/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää? Naiselle ei riitä, että sulla on hyvä kroppa tai käyt töissä, jos muuten olet kiinnostava kuin vasemman jalan saapas. Ei nainen jaksa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen pelkästään ihailla hyvää kroppaasi. Eikä naisen tarkoitus tulla sun mukaasi työpaikallesikaan. 

Vierailija
11/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se ikävä ihminen joka aina sanoo että miehellä tulee olla intohimon kohteita, mielellään urheiluharrastuksen muodossa. :)

Miksikö? Siksi, että itse olen sellainen. En kerta kaikkiaan kestäisi katsella miestä joka ei pysty samaistumaan siihen tunnetilaan kun se oma rakas kiinnostuksen kohde nyt vaan on yksi elämän tärkeimpiä asioita. Jos mies vaan istuisi sohvalla katsomassa telkkaria siinä vaiheessa kun minä teippaan varpaitani maratonin jälkeen näin kärjistäen. (Ei, en juokse, tuo oli vain esimerkki.)

Miehen ei tarvitse harrastaa samoja asioita kuin minä, mutta hänen täytyy harrastaa jotain samanlaisella intensiteetillä tai muuten hän ei pysty ymmärtämään minua enkä minä pysty kunnioittamaan häntä. Koko suhde kaatuisi siihen että mies alkaisi vinkua että "taasko sun täytyy tehdä sitä-ja-tätä, eikö voitais katsoa yhdessä formuloita?" tms.

Miehessä täytyy olla jotain, mikä erottaa hänet muista tarjokkaista. Miksi minä valitsisin jonkun taspaksun perusjätkän kun en itse ole millään tavalla perusnainen?

Vierailija
12/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Jotain (muuta kuin duuni tai kroppa) kiinnostavaa on aivan eri asia kuin aivan vitusti kaikkea kiinnostavaa.

Vierailija
13/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies, millä tavalla ihmiset valikoituu sun ystäviksi? Ai niin, ei ole ystäviä. Kysymys, oletko kilttimies joskus elämässäsi käynyt miellyttävän ja hyvää mieltä aiheuttavan keskustelun jonkun toisen ihmisen kanssa irl naamakkain?

Minä olen löytänyt kaverieta pitkin elämäntilanteita, mut pari vaan on säilyny pitemmän aikaa. Lasten kanssa olen käynyt hyviä keskusteluita. 

Vierailija
14/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserikin saa huomiota osakseen.

Vierailija
15/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aika köykäiset eväät pitkään parisuhteeseen, jos lähdetään siitä, että kumppaniksi riittää kuka tahansa suht kivannäköinen ja kiltti ihminen. Mitä sä ap ajattelit sen naisen kanssa tehdä? Naiskennella tietysti, mutta siihen nyt ei saa kauhean montaa tuntia viikossa kulumaan. Mitä sitten muulla ajalla? Mykkänä istua möllötätte koska sinua ei kiinnosta mikään, joten mistään ette ainakaan voi keskustella tai tehdä mitään yhdessä. Sinä sitten vaan makaat sohvalla ryyppäämässä ja naisesi passaa sinua? Miksi ihmeessä nainen haluaisi sellaista?

Vierailija
16/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen löytänyt kaverieta pitkin elämäntilanteita, mut pari vaan on säilyny pitemmän aikaa. Lasten kanssa olen käynyt hyviä keskusteluita. 

Eli et ole käynyt miellyttäviä ja hyvää mieltä aiheuttavia keskusteluja toisten aikuisten kanssa? Kas kun siitä nimenomaan parisuhteessa on kyse. Ensin sinun täytyy hiffata tuo asia ennenkuin voit edes haaveilla parisuhteesta.

Vierailija
17/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinussa pitää olla jotain sen naisen mielestä kiinnostavaa. Se voi liittyä harrastuksiin tai olla liittymättä. Itseäni usein kiinnostaa miehet, jotka lukevat paljon, koska heidän kanssaan usein saa aikaan kiinnostavia keskusteluita erilaisista aiheista. Pääpointti on kuitenkin se keskustelukyky, olen ollut hirveän rakastunut mieheen, joka luki lähinnä vain lehtiä, mutta ei jaksanut keskittyä pitkiin romaaneihin. Hänen kanssaan kuitenkin keskustelua riitti, koska hän luki lehdistä muutakin kuin urheilu-uutiset ja telkkariohjelmat. Lisäksi hän tilasi Tieteen Kuvalehteä.

Eri naisia kiinnostaa eri asiat niin miehissä kuin muutenkin elämässä. Ihan kuten eri miehiä kiinnostaa eri asiat niin naisissa kuin muutenkin elämässä. Minusta esim joku salitreeneistä, toistoista, painoista ja ruokahifistelystä kiinnostunut mies tuskin saisi mieleistään kumppania, koska itseäni ei sellaiset asiat voisi vähempää kiinnostaa. Toisaalta taas mua enemmän kiinnostava lukutoukka olisi ehkä jonkun fitness-mimmin mielestä vain ärsyttävä sohvaperuna.

Ihanko totta muka miehille riittää, että nainen on kiltti? Ei mitään muita toiveita/vaatimuksia?

Vierailija
18/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli nainen, joka ei ole ensisijaisesti kiinnostunut miehen rahoista onkin nyt luuseri. Siis lompakkoloiset on winnereitä ja miehestä aidosti ihmisenä kiinnostuneet luusereita. Voi kai sen sairaassa päässään niinkin ajatella.

Vierailija
19/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä keskustelutaitosi ovat lapsen tasolla ja sen vuoksi naiset eivät pidä sinua kiinnostavana?

Vierailija
20/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän tämän niin, että miehellä pitää olla elämässään muitakin asioita. Jos naisesta tulee kaiken keskipiste ja elämän tarkoitus ja onnen tuottaja, se on naisesta ahdistavaa. En tiedä, onko sinne päinkään?

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi