Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kainalo- ja häpykarvoitus on nimenomaan naisille niin "etovaa"?

Vierailija
07.03.2017 |

Miksi näin? Olen naisena ihmetellyt miksi naisilla ei voisi olla kainalossa karvoitusta ja olla silti siisti ja puhdas ihminen tai varsinkin miksi häpyalueen karvat ei voi olla luonnolliset?
Miehillä vastaavaa ei tuomita niin jyrkästi, mutta naisilla nykyään karvoitus alapäässä koetaan jotain epäseksikkääksi, haisevaksi naiseksi??

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 34 kirjoitti:

Omaan silmääni naisten hoitamaton häpykarvoitus näyttää epäseksikkäältä ja etenkin kainalokarvat. Kiitorata on ihan ok, eli ei tarvitse olla posliini.

Miehet on aina niin liikuttavia todetessaan että "kiitorata on ok" ikään kuin se olisi suurikin myönnytys. Itse asiassa on tosi paljon helpompaa vetäistä posliiniksi kuin ruveta jotain kiitorataa siistimään.

t: Numero 5

Problem? Itsehän vain totesin, että kiitorata ja posliini ovat minun makuuni. Siistitty karvakolmiokin menettelee. Luonnontilaiset puskat jätän mielelläni jollekkin muulle, joka niitä osaa enemmän arvostaa.

Onko se sinulta jotenkin pois, jos vaimoni ajaa karvansa minun mieltymyksieni mukaan ja vastaavasti minä hänen mieltymystensä mukaan. Kumpikaan meistä ei koe tässä ongelmaa, mutta ilmeisesti joidenkin mielestä kaikki muu kuin luonnontilainen rämemajava ovat sovinistien keksintöjä.

Mitäs jos jätän partani leikkaamatta tästä lähtien? Tämähän on luonnollista, joten kaikkien naisten pitää sitten tykätä uudesta "metsien mies" -tyylistäni tai muuten ovat kamalia miehiä sortavia hirviöitä!

Onneksi mun mies ei ole noin vaativainen.

En tykkäis yhtään jos miehen taholta tulisi painostusta siihen, millaisessa eleganssissa tykkään pitää alapään karvoitukseni. Hiuksista saa jotakin kommenttia heittää mutta mun alakerta on tiukasti mun yksityisasiani. 

Luomukarvoitus on sitä paitsi monelle naiselle lopulta miellyttävämpi vaihtoehto kuin jatkuva ajelu. Monilla on niin herkkä iho ettei se kestä jatkuvaa ajelua.

Vierailija
22/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34 kirjoitti:

No kyllä meillä vaimo pakottaa siistimään munakarvoitusta aika-ajoin, eli ei se villi viidakko kaikkien naistenkaan silmää miellytä. Ihan mielelläni itsekin pidän paikat trimmattuna ja lyhennän myös kainalokarvoitusta, että ei ihan ryöstäydy käsistä.

Omaan silmääni naisten hoitamaton häpykarvoitus näyttää epäseksikkäältä ja etenkin kainalokarvat. Kiitorata on ihan ok, eli ei tarvitse olla posliini. Kai se johtuu siitä, että karvat ovat maskuliinisia ja pidän itse naisellisista naisista. Olen nyt varmaan ihan kamala ihminen kun en niin innostu "luonnontilassa" olevista naisista, mutta huono sitä on omia mieltymyksiään muuttaa. Pedofiiliksi on turha haukkua, kallistun enemmänkin MILF-sektorin suuntaan ;)

Miksi ylipäätään kaikkien pitäisi tykätä samanlaisesta alapään karvoituksesta? Tykkäävätkö kaikki naiset kaljuista miehistä? Entä pitkätukkaisista hevareista tai partajoosepeista? Mielestäni tämä on ihan sama asia ja makuasioista on turha kiistellä.

Tytölle tulee naiseksi muuttuessaan miehiset karvat? Munakarvat? Ei, eiköhän hänelle tule feminiiniset häpykarvat. Karvakolmio naisella on ihan naisellinen näky. Naisilla on pillukarvoja ihan yhtälailla kuin miehillä munakarvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset kiinnittävät muutenkin enemmän ulkonäköön huomiota, pukeutumiseen, kampaukseen, meikkiin... Ei rehottava karvoitus ole siisti kenelläkään. 

Kyllä luonnonmukainen naisellinen karvakolmio on paljon siistimpää kuin paljaaksi ajeltu kalkkuna jossa ulkosynnyttimet on oikein tyrkyllä.

Vierailija
24/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaan kainalot, koska minulla tulee jäätävä hienhaju jo pikku "siilistä".... Dödöä tarvitsee vain vähän ja vaatteet pysyvät raikkaampina pidempään, ei tarvitse pestä joka käyttökerran jälkeen toisin kuin jos olisin karvakainalo. Sitä paitsi tekokuituvaatteissa hienhaju on aika voimakas. Eli ympäristöystävällisempää sheivaus loppujen lopuksi: yksi dödö riittää helposti koko vuodeksi. Oikeastaan 50 ml pakkaus on jopa liian iso, en käytä niin paljon vuodessa. Pyykinpesuainetta ja vettä kuluu paljon vähemmän myös. :)

Ja vielä: käytän alumiinitonta dödöä. Jos antaisin puskien kasvaa (erittäin tiheät ja karvaa paljon), en pärjäisi alumiinittomalla dödöllä. 

Kumma juttu, että juuri teitä "en pärjäisi normaalilla pyykinpesuaineella koska hien katku"-naisia on ihan hirveästi, mutta normaalisti miehet voivat pitää karvat kainalossa (aja alapäässä). Naisilla ne jostain kumman syystä synnyttävät hirveät katkut, vaatteetkin ovat yhtä soittoa pesussa koska kainalakarvoitus.

Monet naiset liioittelevat hienhajua, tiedän. En tajua yhtään niitä, joilla on ihan minimaalinen vieno hienhaju ja omien sanojensa mukaan "löyhkää silloin järkyttävältä tunkiolta" ym. Tai pari pientä finniä, niin on "kamala akne". En tarkoita mitään tuollaista. Minulla on tosi voimakas karvankasvu: kainaloissa 3 kk:ssa isot ja tiheät pehkot, ihoa on vaikea nähdä karvojen alta. Karvatupet niin lähekkäin, että näyttää kuin niistä kasvaisi useampi karva. Hikisinä ne ovat märät ja haisevat. Niitä on myös vaikea pitää puhtaina, koska haisevat koko ajan, näyttää kuin karvan ympärillä olisi rasvainen hikikerros. En liioittele aikuisten oikeasti yhtään. :O Olen perinyt isältäni tämän ominaisuuden. Äidillä ja siskoilla ei ole samaa. 

Vierailija
25/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihokarvoitus on miehekästä, koska mieshormonit aiheuttavat sen.

Vierailija
26/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 34 kirjoitti:

Omaan silmääni naisten hoitamaton häpykarvoitus näyttää epäseksikkäältä ja etenkin kainalokarvat. Kiitorata on ihan ok, eli ei tarvitse olla posliini.

Miehet on aina niin liikuttavia todetessaan että "kiitorata on ok" ikään kuin se olisi suurikin myönnytys. Itse asiassa on tosi paljon helpompaa vetäistä posliiniksi kuin ruveta jotain kiitorataa siistimään.

Problem? Itsehän vain totesin, että kiitorata ja posliini ovat minun makuuni. Siistitty karvakolmiokin menettelee. Luonnontilaiset puskat jätän mielelläni jollekkin muulle, joka niitä osaa enemmän arvostaa.

Onko se sinulta jotenkin pois, jos vaimoni ajaa karvansa minun mieltymyksieni mukaan ja vastaavasti minä hänen mieltymystensä mukaan. Kumpikaan meistä ei koe tässä ongelmaa, mutta ilmeisesti joidenkin mielestä kaikki muu kuin luonnontilainen rämemajava ovat sovinistien keksintöjä.

Mitäs jos jätän partani leikkaamatta tästä lähtien? Tämähän on luonnollista, joten kaikkien naisten pitää sitten tykätä uudesta "metsien mies" -tyylistäni tai muuten ovat kamalia miehiä sortavia hirviöitä!

Muru, minulle on ihan yksi lysti mistä sinä tykkäät. To "kiitorata menettelee" on vain niin yleinen lausahdus ja se sanotaan yleensä myönnytysmielessä, mikä on mielestäni huvittavaa juuri siksi että kiitorata tai trimmattu karvakolmio vaatii itse asiassa enemmän vaivannäköä kuin posliini.

No hitot vaadi, ainakaan trimmattu karvakolmio. Nivusista karvat veks ja tadaa, sinulla on siistitty karvakolmio.

Itse en tajua niitä jotka kuvailee posliiniksi vetämistä, että "helpointa vaan vetää kaikki pois"!

Vierailija
27/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itse ihmetellyt mutta kuten yllä todettiin, luonnollisen puskan varjolla ei saa myytyä mitään. Siitähän on ollut mediassakin juttuja kuinka paljon rahaa naiset käyttävät ihan vaan karvojensa poistoon elämänsä aikana.

Naisen euro ei ole 80 senttiä vaan naisen menot ovat 120 senttiä. Ja valtaosan näistä menoista nainen valitsee itse.

Itse olin pitkään posliini vaikka ihoni on todella herkkä ja ärtyi jatkuvasta ajelusta -mitään muuta poistokeinoa ei voinut kuvitellakaan, sitä ihoni ei olisi kestänyt. Lopulta sitten vaan lopetin. En jaksanut enää. Ja ihmeiden ihme: saan edelleen suuseksiä, alapääni on raikkaampi ja voi miten ihanaa kun alapää ei tunnu miltään normaalissa olemisessa. Karvat ikään kuin pehmentää esim. housujen haarasauman hankausta minkä koin aina todella ikävänä.

Tietysti mieheni pitäisi esteettisesti miellyttävämpänä posliinia mutta ymmärtää hyvin että jos viikossa on 168 tuntia joista hän katselee alapäätäni maksimissaan viisi, minun mukavuuteni noiden 168 tunnin aikana on aika merkittävästi tärkeämpi seikka kuin hänen esteettinen mielihyvänsä 5 tunnin aikana.

Kainalokarvojakin kokeilin jättää ajelematta enkä huomannut mitään mainittavaa vaikutusta "raikkauteeni". Mutta totesin että ne on niin helppo ajella pois että ajelen. Enimmäkseen.

Täytyy kyllä myöntää että kun on posliinin tottunut ei tämä puskani niin kovin hääviltä näytä mutta olen todennut itselleni, että alapääni olemassaolon perimmäinen tarkoitus ei ole miellyttää silmää.

Miten niin tietysti???

Meistä aikuisista miehistä iso osa pitää juurikin luonnollisesta karvakolmiosta. Itse ainakin pidän etenkin aikuisen naisen posliinia rumana ja luonnottomana.

Sitäpaitsi tuo posliinimuotihan saavutti huippunsa jo muutama vuosi sitten ja pikkuhiljaa on luonnollisuus tulemassa uudelleen muotiin. Ei tarvi olla kummoinenkaan veikkaaja, jos sanoo, että ensi vuosikymmen trendi on luonnollisuus ja se on minun mielestäni upea juttu. Sitä onkin tässä jo jokunen tovi keritty odottaa :)

Vierailija
29/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäis yhtään jos miehen taholta tulisi painostusta siihen, millaisessa eleganssissa tykkään pitää alapään karvoitukseni. Hiuksista saa jotakin kommenttia heittää mutta mun alakerta on tiukasti mun yksityisasiani. 

Luomukarvoitus on sitä paitsi monelle naiselle lopulta miellyttävämpi vaihtoehto kuin jatkuva ajelu. Monilla on niin herkkä iho ettei se kestä jatkuvaa ajelua.

Vaativainen? Itse ajattelen asian niin, että haluan olla mahdollisimman hyvännäköinen puolisoni silmissä. Jos vaimoni haluaisi, niin ajaisin itseni vaikka posliiniksi, ja saisin siitä toki itsekin kiksejä, kun tietäisin olevani vaimoni silmissä kuuman näköinen. Olen varmaan vanhanaikainen, kun minun mielestäni parisuhteessa on kiva miellyttää sitä toistakin osapuolta, eikä ajatella kaikkea vain oman mukavuudenhalun kannalta.

Kuten totesin, makuasioista on turha kiistellä. Luonnontilassa viihtyvien kannattaa hankkia karvoista kiihottuva mies ja niin edespäin, niin kaikki pysyvät tyytyväisinä. 

Vierailija
30/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 34 kirjoitti:

Muru, minulle on ihan yksi lysti mistä sinä tykkäät. To "kiitorata menettelee" on vain niin yleinen lausahdus ja se sanotaan yleensä myönnytysmielessä, mikä on mielestäni huvittavaa juuri siksi että kiitorata tai trimmattu karvakolmio vaatii itse asiassa enemmän vaivannäköä kuin posliini.

No hitot vaadi, ainakaan trimmattu karvakolmio. Nivusista karvat veks ja tadaa, sinulla on siistitty karvakolmio.

Itse en tajua niitä jotka kuvailee posliiniksi vetämistä, että "helpointa vaan vetää kaikki pois"!

Siis siistitty karvakolmio tai kiitorata ei vaadi karvojen poistoa ulkoisilta häpyhuulilta eikä häpyluun päällä olevan karvoituksen siistimistä? No sittenhän mulla on ihan luonnostaan siistitty karvakolmio, kun ei ne karvat nivustaipeista ulos rehota luomunakaan. 😊

Vierailija
31/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisia naisia rakastava mies. kirjoitti:

Sitäpaitsi tuo posliinimuotihan saavutti huippunsa jo muutama vuosi sitten ja pikkuhiljaa on luonnollisuus tulemassa uudelleen muotiin. Ei tarvi olla kummoinenkaan veikkaaja, jos sanoo, että ensi vuosikymmen trendi on luonnollisuus ja se on minun mielestäni upea juttu. Sitä onkin tässä jo jokunen tovi keritty odottaa :)

Mitä Suominaisia ja heidän ajan hermolla olemista sekä omaa uskallusta tietää niin seuraavatKIN pari kymmentä vuotta vedetään ah niin seksikkäällä punanyppyisella "posliinilla", linttaan poljetuilla Converseilla rööki huulessa violetilla kananpersetukalla.

Ruoka voi olla luomu ja se kiinnostaa, mutta sitten kun tulee kyseeseen kosmetiikka ja naisen oma keho niin yhtäkkiä luonnollisuus ei kiinnostakaan.

Vierailija
32/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaativainen? Itse ajattelen asian niin, että haluan olla mahdollisimman hyvännäköinen puolisoni silmissä. Jos vaimoni haluaisi, niin ajaisin itseni vaikka posliiniksi, ja saisin siitä toki itsekin kiksejä, kun tietäisin olevani vaimoni silmissä kuuman näköinen. Olen varmaan vanhanaikainen, kun minun mielestäni parisuhteessa on kiva miellyttää sitä toistakin osapuolta, eikä ajatella kaikkea vain oman mukavuudenhalun kannalta.

Kuten totesin, makuasioista on turha kiistellä. Luonnontilassa viihtyvien kannattaa hankkia karvoista kiihottuva mies ja niin edespäin, niin kaikki pysyvät tyytyväisinä. 

No et sinä vanhanaikainen ole ainakaan sen suhteen, että posliinista pidät. Olet todennäköisesti sitä sukupolvea, jonka seksuaalinen herääminen on tapahtunut nettiaikana. Toki kohta sinäkin olet taas vahanaikainen, kun posliini alkaa menemään pois muodista ja luonnollinen puska tulee taas muotiin ;)

Vierailija
33/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan pitää alapääni terveenä ja vapaana jatkuvasta punoituksesta, kutinasta ja ihottumasta, olen nainen joka ei halua miellyttää kumppaniaan ja ajattelee kaiken vain oman mukavuudenhalun kannalta??

Sorry, kuulostat kyllä turhan vaativalta mieheltä minulle. Itse annan puolisoni tehdä myös ihan omia ratkaisujaan karvojensa, hiustensa ja partansa suhteen ilman että tulkitsen sen haluttomuudeksi miellyttää minua.

Vierailija
34/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nyt on täysin turha jankata mikä on esteettistä kun makuja on monia

Vierailija
35/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinänsä jäävi kommentoimaan vaativuutta tässä asiassa koska sinua kiinnostaa sheivailu. Etkö koe, että mies joka kovasti toivoo ( maanittelee) naista sheivaamaan vaikka saa kutinaa tms., ei olisi vaativainen?

Vierailija
36/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinänsä jäävi kommentoimaan vaativuutta tässä asiassa koska sinua kiinnostaa sheivailu. Etkö koe, että mies joka kovasti toivoo ( maanittelee) naista sheivaamaan vaikka saa kutinaa tms., ei olisi vaativainen?

Ai nyt olen jo maanittelija. Ihan tiedoksesi, että vaimoni oli sheivattu jo pitkään ennen kuin edes tapasimme. Tyyli ei ole parisuhteemme aikana muuttunut mihinkään suuntaan ja vaimo ei varmaan edes suostuisi kasvattamaan "rämemajavaa". Ihan turha tätä keskustelua on kuitenkaan jatkaa. Kommenteista ja alapeukuista tuli jo selväksi, että minun mieltymykseni on täysin väärä ja minun täytyy opetella pitämään luonnontilaisista naisista, koska kaikki muu on naisten alistamista ja pakottamista. Nyt voitte olla tyytyväisiä, kun saitte jälleen kerran lyötyä jauhot suuhun yhdelle typerälle miehelle ja maailma pelastui ;)

Vierailija
37/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34 kirjoitti:

Olen varmaan vanhanaikainen, kun minun mielestäni parisuhteessa on kiva miellyttää sitä toistakin osapuolta, eikä ajatella kaikkea vain oman mukavuudenhalun kannalta.

Minä taas olen sen verran vanhanaikainen, että näen parisuhteessa olevan lukuisia muitakin tapoja miellyttää kumppaniaan kuin alapääkarvoitus. Ajattelen myös, että joissain asioissa pitää saada ajatella omaakin mukavuuttaan myös parisuhteessa. Se että menee oman mukavuudenhalunsa mukaan joissain asioissa, ei minusta tarkoita sitä, että ajattelisi pelkästään itseään _kaikissa_ asioissa.

Ja silloin kun puolison miellyttäminen aiheuttaisi ihan konkreettista ja jatkuvaa epämukavuutta, jopa terveydellistä haittaa itselle, on mielestäni jopa suotavaa ajatella ensisijaisesti itseään. Suostuisitko sinä sheivaamaan alapääsi vain puolisoasi miellyttääksesi, jos se merkitsisi sitä, että se aiheuttaisi sinulle jatkuvaa epämukavuutta ja vaikeaa oloa? Suostuisitko sinä ylläpitämään jatkuvaa lievää tulehdustilaa intiimialueellasi vain jotta olisit vaimosi silmissä paremman näköinen?

Vierailija
38/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen talvisin vain kainalokarvat. Kesäisin lisäksi säärikarvat. Intiimialueen karvoitusta en ajele, ja jos se joskus tulee olemaan jollekin miehelle ongelma, niin se mies saa lähteä!

Vierailija
39/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ajella posliiniksi, koska silloin nautin seksistä enemmän. On kiva tuntea toisen iho omaani vasten ilman välissä olevaa karvatyynyä. Olen kyllä kokeillut puskaakin pitää, mutta ne karvat vain inhottavat itseäni ja seksihaluni laskevat. En ymmärrä miksi tästä pitää tehdä niin suuri numero. Jokainen tyylillään - puska, posliini, mitä ikinä. Kyse on loppujen lopuksi vain ihokarvoista.

Vierailija
40/55 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 34 kirjoitti:

Olen varmaan vanhanaikainen, kun minun mielestäni parisuhteessa on kiva miellyttää sitä toistakin osapuolta, eikä ajatella kaikkea vain oman mukavuudenhalun kannalta.

Minä taas olen sen verran vanhanaikainen, että näen parisuhteessa olevan lukuisia muitakin tapoja miellyttää kumppaniaan kuin alapääkarvoitus. Ajattelen myös, että joissain asioissa pitää saada ajatella omaakin mukavuuttaan myös parisuhteessa. Se että menee oman mukavuudenhalunsa mukaan joissain asioissa, ei minusta tarkoita sitä, että ajattelisi pelkästään itseään _kaikissa_ asioissa.

Ja silloin kun puolison miellyttäminen aiheuttaisi ihan konkreettista ja jatkuvaa epämukavuutta, jopa terveydellistä haittaa itselle, on mielestäni jopa suotavaa ajatella ensisijaisesti itseään. Suostuisitko sinä sheivaamaan alapääsi vain puolisoasi miellyttääksesi, jos se merkitsisi sitä, että se aiheuttaisi sinulle jatkuvaa epämukavuutta ja vaikeaa oloa? Suostuisitko sinä ylläpitämään jatkuvaa lievää tulehdustilaa intiimialueellasi vain jotta olisit vaimosi silmissä paremman näköinen?

Ja missähän yhteydessä olen sanonut, että kaikkien naisten pitäisi sheivata? Jotkut tykkäävät karvoista, toiset eivät. Joillekin sheivaus on business as usual, toiset eivät sitä syystä tai toisesta pysty tai halua tehdä.

Meillä ei ole kummallakaan osapuolella terveys, tai mukavuusongelmia sheivauksen suhteen. Nykyinen malli sopii molemmille. Silti tämä näyttäisi olevan ongelma useimmille palstalaisille. Jos vaivannäöstä puhutaan, niin minulla menee enemmän aikaa karvoituksen siistimiseen, kuin vaimollani. Pallien höylääminen on aika hienovaraista puuhaa...

Mutta kuten todettu, tämä keskustelu ei johda mihinkään. Jatkakaa vanhaan malliin joko karvojen kera tahi ilman.