Hiusten kotivärjäys epäonnistui, mitä teen!? :/
Kamala tilanne. Laitoin itselleni vaaleita raitoja! Ne meni niin pieleen kun voi mennä (olen laittanut muutamia vuosia sitten ystävän avustuksella raitoja itselleni ja onnistuivat silloin ok).
Nyt hiukset erittäin kärsineet, päänahkaa hieman kutiaa... Ja hiusten ulkonäkö niin kamala etten kehtaa mennä edes lähikauppaan näillä hiuksilla.
Mikä neuvoksi? :(
Kommentit (28)
taatusti laitoit värinpoiston(L-merkki) jota luulit vaalennusaineeksi, koska ne markkinoidaan tahallaan harhaanjohtavasti vaalennusaineina. Itse tehnyt saman virheen. Laita siihen 10 sävy päälle, se antaa vaalean värin.
Minkä merkin 8.1 savyä olette käyttäneet?
Minkälaisia teillä on tullut noista 8.1-väreistä? Itselleni tuli sellainen vihertävänharmaan mudan värinen, jonka rinnalla oma maantiekin on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia teillä on tullut noista 8.1-väreistä? Itselleni tuli sellainen vihertävänharmaan mudan värinen, jonka rinnalla oma maantiekin on kaunis.
Mitä merkkiä olet käyttänyt? Loreal Excellencen 8.1 ja Preferencen 8.1 on tullut hyviä tuloksia mitä olen netistä nähnyt tuloksia, vielä en ole itse kokeillut. Nuo sävyt eroavat eri tuotesarjojen välillä esim. prodigyn mallitupsu sävyssä 8.1 on vaaleampi kuin esim. Loreal Excellence tai Garnierin vastaava. Blondattuihin hiuksiin ei saisi laittaa koko suositusajaksi koska hiukset imaisevat sävyn nopeammin kuin käsittelemätön hius.
Polycolor, sävy 15. Luonnonvaalea, ei vaalentava sävy.
Jos raitoja tuli liikaa ts. hiukset lähes kokonaan vaaleat, niin pyydä kampaajaa laittamaan omien hiuksiesi värisiä raitoja sinne sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Polycolor, sävy 15. Luonnonvaalea, ei vaalentava sävy.
Poly Color 15 taitaa olla keskivaalea
https://www.google.fi/amp/s/satunhupatukset.wordpress.com/2011/08/26/mu…
Ei kestoväriä, vaan esim. vaahtosävy päälle. Rakennepaikkaavat ja kosteuttavat tehohoidot auttavat huonoon kuntoon.