Päädyin juuri sinkuksi
Olen 30v nainen ja päädyin juuri sinkuksi melkein 4v suhteen jälkeen, kasvoimme ns erillemme. Tuntuu, että olen liian vanha sinkkumarkkinoille ja haaveissani olisi ehkä vielä lapsikin. Voinko unohtaa moiset haaveet?
Kommentit (21)
Olette tunkiotuotetta ja secondhand tavaraa. Olkaa onnellisia jos vielä jollekkin säälistä kelpaatte
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä.
t. mies 31v
Ettekste vois ap:n kaa alkaa oleen?
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v nainen ja päädyin juuri sinkuksi melkein 4v suhteen jälkeen, kasvoimme ns erillemme. Tuntuu, että olen liian vanha sinkkumarkkinoille ja haaveissani olisi ehkä vielä lapsikin. Voinko unohtaa moiset haaveet?
hei mä täytän 50 ihan kohta ja vielä ehkä jaksan uskoa, että jostain joku kiva mies voisi löytyä.. 30+ naisethan on monen miehen mielestä haluttavia!
treffipalstoille vaan, tai tinderiin jos se on sun juttu
Älä ole siipimassa täällä 10v sinkkuna
M28
Tuolla asenteella ihan varmasti. Itse aloin seurustella ensi kertaa 32-vuotiaana.
Tevetuloa kerhoon, eihän täällä mitään ikärajoja ole. Jos pulssi löytyy, niin sinkkumarkkinoille vaan.
kivapoju kirjoitti:
Olette tunkiotuotetta ja secondhand tavaraa. Olkaa onnellisia jos vielä jollekkin säälistä kelpaatte
Olisipa joku sinkkukirppari, jonka hyllyillä istuskelee kulahtaneita 30v+ naisia. Tuotto hyväntekeväisyyteen.
Voitko unohtaa haaveesi? Totta kai voit, mutta ei vielä kannata. Moni löytää uuden elämänkumppanin eläkeikäisenäkin.
Kiitos ihanista viesteistä :) piristitte! Jahka saan taputeltua tän suhteen pois mielestäni ajan kanssa niin katotaan miltä deitti markkinat näyttää :) ja vitsailinpa kaverille et nyt pääsen kokeilemaan tinderiä kun se tuli juuri silloin suosituksi kun aloitin parisuhteen. Eiköhän tämä tästä, kesäkin tulee :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Duuuuude sä oot nuori vielä!
Hahah kiitos! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Raskaaksi saat itsesi helposti, mutta löydätkö uuden ja kestävän parisuhteen voi olla ongelmallisempaa. Onnea matkaan!
Joo varmastikin, mutta en oo ikinä ollut sellainen et haluisin raskautua ja lasta niin paljon et käyttäisin miestä lapsentekovälineenä :) haluan kestävän ja lämpimän rakkautta täynnä olevan tasapainoisen parisuhteen ja sinne lapsen jos näin suodaan! Hieman pelottaa ikäni kun sinkuksi päädyin 30veenä :o
Vierailija kirjoitti:
nuzzitaango?
Hahah, jätän väliin kiitos :)
Ap
Hei, ei todellakaan ole toivoton ajatus löytää vielä kumppani. Itse reilu kolmikymppinen ja löysin syksyllä vajaa viisikymppisen ihanan miehen.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä.
t. mies 31v
Ettekste vois ap:n kaa alkaa oleen?
Mietin ihan samaa! Noi ois niin hyvä pari!
Raskaaksi saat itsesi helposti, mutta löydätkö uuden ja kestävän parisuhteen voi olla ongelmallisempaa. Onnea matkaan!