Vierailija

Miksi minua saa häiritä kesken töiden mutta opettajaa ei meinaa päivällä saada puhelimeen ja illathan heillä on täysin pyhitettyä aikaa. Pelkkä Wilmaviestittely ei useinkaan korjaa mitään tilannetta.

• ylös 4
  • alas 14

Kommentit (6)

Vierailija

Yleensä tuota tehdään vain jotta se vanhempi havahtuisi toden teolla sen kakaransa käytökseen. Eli kyllä nyt kannattaa olla nöyrempi.

• ylös 19
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lapsesi on hänen valvonnassaan, hänen lapsensa ei ole sinun valvonnassasi. Siksi ei ihan voi verrata. Oletko ylipäätään kiinnostunut lapsesi kuulumisista?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Kyllä minulle voi soittaa lapsen asioista työssä ollessani. Jos on kovin kiire sovin, että palataan asiaan esim. parin tunnin kuluttua. Olen myös saanut sovittua tapaamiset ja puhelinkeskustelut lapseni opettajan kanssa ilman ongelmia. Miksi sinulla ei onnistu? Olisiko peiliin katsomisen paikka?

Vierailija

No, aika turha sun on yrittää saada Kelan virkailijaakaan kiinni virka-ajan ulkopuolella. Lääkärillekin saat soittoajan juuri silloin kun se lekurille sopii eikä sitten joskus iltasella. Useimmilla ihmisillä on työaika. Niin myös opettajilla. Useimmilla aloilla voi kyllä järjestää itselleen vapaapäivän arkena asioiden hoitamiseksi. Jos puhelu tulee huonoon aikaan, voit sopia toisen ajan. Siis opettajan työajan puitteissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.