Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa jo tuo kuolleen lapsen ja perheen riepotteleminen!!!!

Vierailija
20.03.2006 |

Olette olevinanne niiiiiiin sympaattisia että...mutta kokoajan pitää riepotella!! Eikö asian voi antaa jo olla ilman että siitä kokoajan joku täällä mainitsisi..? Juu, mainitsin nyt itsekin siitä mutta toivoisin että tämän perheen surua ei enää tästä lähtien täällä ruodittais! =(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, suomen kaltaisessa maassa yksikään lapsi ei saisi kuivua oksenteluun/ripuliin! Jos se siis oli syynä kuolemaan. Iso hali ja osanotto perheelle!

Vierailija
2/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on joku joka ei osaa keskustella asiallisesti....joten eikö asian voisi antaa jo olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä viikko sitten tuon perheen asioilla retosteltiin täällä.. on iso ikäero on sitä ja on tätä.. kyllä moni oli haukkumassa ja herjaamassa. Kyllä ollaan nyt niin sympaattista että..

Vierailija
4/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täällä panetellaan ja heitetään paskaa niskaan oikein urakalla, ja sitten kun käykin pienelle lapselle huonosti niin kyynel silmässä ollaan NIIN osaaottavia että! Hävetkää. Ja ei, minä en ole osallistunut loanheittoon.

Vierailija
5/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tosta lääkärien toiminnasta pienillä paikkakunnilla! Ei oo mahdollisuutta viedä yksityiselle ja tk on täynnä pentu lääkäreitä jotka on niin ylimielisiä.. Siis mun mielestä tuo on niin kauhee juttu.. :( Itsellä on samanikäisiä lapsia!

Vierailija
6/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaa jos sattuis omalle kohdalle, mitäs tykääisit että asiaa puitasiin ja vatvottaisiin koko ajan...

menkää hei mammat kerrankin itteenne ja antkaa jo olla!!!

Vierailija
7/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tällä palstalla taivastelu ylipäätään auttaa yhtään mihinkään. Aiheet vain vaihtuvat päivän mukaan, milloin on naapurin akka tehnyt niin tai näin.

Eri asia jos haluaa keskustella omista ongelmistaan, niihin olen täältä vertaistukea saanut, mutta yli puolet keskustelusta on aloituksia tyyliin

" en voi kyllä ymmärtää miksi joku toimii eri tavoin kuin itse"

En ymmärrä miten se auttaa koko Suomen pienä lapsia, että siitä täällä vatvotaan!?

ja aina on joku joka ei osaa keskustella asiallisesti....joten eikö asian voisi antaa jo olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme