Vierailija

Pelottaa ko että jää asunnottomille jos omistaja myy asunnon? Kokemuksia vuokralla asumisesta.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Halpaa. Asumistuen jälkeen jää omaa maksettavaa 550e. 

Turvallista; ei yllättäviä kuluja. 

Ei pelota, koska asunto on vuokrattu isolta vuokrafirmalta. Ja uusi asunto löytyy täältä aina helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei pelota. Talo on ison vuokrafirman omaisuutta.

Jos tarttee muuttaa isompaan asuntoon tai työn perässä toiselle paikkakunnalle, on yksi murhe vähempänä, kun ei tarvitse miettiä asunnon myyntiä.

Vierailija

Helppoa ja halvempaa kuin omistusasunnossa asuminen. Ei tule yllättäviä kuluja kun vuokraisäntä maksaa esim uunin tai lämmityksen hajoamisen. Helppoa myös kun ei tarvitse tehdä itse tiettyjä huoltotoimenpiteitä, oli kesällä kiva kun vuokraisäntä itse ulkona maalasi ovenpieliä suorassa auringonpaahteessa eikä itse tarvinnut vaivautua. Ei pelota, jos asunto myydään, on meillä aikaa löytää uusi asunto, ei tästä ihan lynyellä varoitusajalla tarvitse lähteä. Ja jos mieli tekee, niin muuttaminen on helpompaa kun ei tarvitse myydä ja ostaa uutta, voi vain ilmoittaa että lähtee kuukauden kuluttua menemään ja thats it.

Vierailija

Asuttiin vuosikausia lapsiperheenä kaupungin asunnossa. Turvallista, tosi kiva alue, korjaukset hoidettiin - ei nyt vimpan päälle mutta hoidettiin kuitenkin. Ei pienintäkään pelkoa kadulle joutumisesta. Mutta perhanan kallista, koska maksettiin koko vuokra itse.

Sitten ruvettiin ajattelemaan että olisi kiva jos lapsille jäisi vähän perintöäkin ja ostettiin oma.

Vierailija

En vaihtaisi vuokralla asumista omistusasuntoon. Niin vaivatonta tämä on. Olen ollut vuokralla sekä yksityisellä että nyt ison vuokrafirman asunnossa ja kaikki on aina sujunut hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.