Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti nenä tukkeessa, kutiseva ja vuotaa verta

Vierailija
07.03.2017 |

Mistä tällainen voi johtua? Nenänreiät kutisee sietämättömästi ja niistäessä tulee aina verta. Nenä tuntuu tukkoiselta vaikka niistäessä ei tulisi paljon mitään ulos. Alkaa häiritä jo elämistä kun ei saa hengitetyksi kunnolla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulipuikolla tai ihan sormin olen nokkaani rasvaillut. Apteekista saa myös suihkutettavia juttuja kuten tuo mainittu A-vita Plus. Itse nuukailen ja käytän perusvoidetta.

Vierailija
22/27 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nykyään verta vuotavasta nenästä kärsivä. Ikäni on 50 ja koskaan ennen ei ole nenästäni verta tullut. Nyt oltiin syksyllä matkoilla ja hotellihuoneessamme oli todella kuiva ja kuuma ilma. Olen kärsinyt nenäverenvuodosta tuosta matkasta lähtien. Niistän todella kevyesti, jos ollenkaan kovempaan, niin verta tulee reippaasti.Onneksi en ole sairastanut tänä talvena yhtään flunssaa, niin ei ole tarvinnut liikoja niistellä. Ostin A-vitamiinitippoja, ne ei minulle sopineet. Verta valui käytön jälkeen runsaammin ja useammin.Nyt olen voidellut vuotavan sieraimeni Bepanthenilla joka ilta ja se tuntuu auttavan. Paikallistin vuotokohdan heti vuodon jälkeen taskulampulla nenän sisään valaisten ja sivelen pumpulipuikolla sille alueelle reilusti voidetta. Itselläni vuotaa heti sieraimen sisäpuolelta nenänvarresta noin sentti kertaa sentti alueelta.

Viime viikon olimme lomalla ja jälleen hotellin liian lämmin ja kuiva huoneilma sai nenäni vuotamaan kahdesti reissun aikana  verta. Muutoin Bepantehen on pitänyt nokkani verettömänä.

Luin, että talvisin varsinkin 45-65 vuotiailla naisilla tämä vaiva on hyvin yleinen, kun limakalvot kuivuvat ja haurastuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku näistä: allerginen nuha (esim kissa tai home); ei allerginen nuha; nenän rakennehäiriö.

Itsellä auttanut flixonase ja se ettei niistä turhaan.

Mikä on nenän rakennehäiriö? Eikö oireita olisi sitten ollut lapsesta asti?

Vierailija
24/27 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lakkasi rään karstoittuminen nenään ja muutenkin hengitys helpottui limakalvoturvotuksen laskettua, kun lopetin kaiken maitotuotteiden käytön. 

Vierailija
25/27 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oireet ovat pahimpia aamuisin, niin kannattaa ostaa ihan uusi sänky, patja, tyyny jne.

Vierailija
26/27 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö paljon kokaiinia?

Vierailija
27/27 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kutisee nenä ja myös korvat. Saatan välillä raapia pumpulipuikolla korvakäytävän verille kun se kutina saa hulluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan