Vinkkejä, mistä voisi kysellä rahoitusta tai apurahoja
Järjestän kesällä tapahtuman, joka on vuosi ja on osallistujille ilmainen. Nyt tuli mahdollisuus saada maneesi tapahtumalle joka maksaa 200e, tämä olisi hyvä koska nyt sää ei haittaisi tapahtumaa. Pieni summa tuo 200, mutta en "periaatteesta" halua maksaa sitä itse. Osallistujilta en ota rahaa, koska tapahtuman idea vesittyisi sillä.
Onko mitään ideoita mistä kaikkialta kannattaisi kysyä avustusta? Tapahtuma on kulttuuritapahtuma. Apurahat on jo jaettu ja jatkuvien hakujenkin apurahat jaetaan ensi vuoden tapahtumiin. Kaupunki jeesaa muutoin, mutta apurahat olisi pitänyt hakea jo tammikuussa. Jos olisin vain silloin jo tiennyt... Kaikki muut apurahat ja kulttuurirahastot on käyty jo läpi, ei heru tälle vuodelle.
Onko vinkkejä mistä kannattaisi aloittaa?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Yrityksiä sponsoriksi?
Tämä kävi itselläkin mielessä! Pitää alkaa miettimään sähköposteja
AP
"Järjestän kesällä tapahtuman, joka on vuosi ja on osallistujille ilmainen"
jaa yksi "joka" puuttui välistä. Eli tapahtuman joka on JOKA vuosi.
AP
Juuri mikään taho ei maksa jälkikäteen jo tehtyjä hankintoja tai kuluja, eli jos se maneesi on kaupan NYT, et käytännössä ehdi enää mistään saada siihen apurahaa. Sen sijaan, jos sulle on jo myönnetty rahaa ensi kesän tapahtumaa varten, voit käyttää osa. Tästä rahasta tuohon maneeseen ja anoa kesän tapahtumaa varten jostain lisää - vaikka aikataulu on kyllä aika tiukka siinäkin. kysele tosiaan kaupunkisi kulttuuritoimelta tai mihin alaan sun tapahtuma nyt kuuluukaan, ja lisäksi hae näitä yrityssponsoreita. Pariin sataan et tarvi kovin montaa...
Vinkeillä tarkoitan sitä, että tyyliin kysy kaupunkisi ely-keskukselta tai minä sain rahoitusta kaupunkini siltä ja siltä yhdistykseltä. Tiedän, ettette voi auttaa minua yksilökohtaisesti tämän kanssa. Sanon tämän ennen kuin joku näsäviisas ehtii :D
AP