Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IIK - olen ihastunut... mutta en uskalla luottaa mihkää

<3
07.03.2017 |

S24 Treffeistä löytyi ihastuttavan oloinen mies jonka kanssa ollaan nyt muutamia päiviä viesteilty intensiivisesti. Hän voisi olla ehkä se oikea... mutta kun takana on niin monta feidaajaa ja ghostaajamiestä että ei jotenkin uskalla yhtään lähteä fiilikseen mukaan.
Olisi ihana heittäytyä tähän tunteeseen mutta odotan koko ajan että hänkin hiljenee tai jotain muuta. Ghostaajat kyllä aiheuttaa hallaa kaikille muillekin kun niiden jäljiltä tulee niin varovaiseksi polttamaan näppejään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisetkin goustaa ihan samalla tavalla ku miehet

Vierailija
2/8 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut vaikka ette ole edes tavanneet?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jo kertoo sinusta jotain kun käytät tuollaisia naurettavia ja lapsellisia termejä... no ehkä oletkin lapsi? Odota siis että aikuistut ja ala sitten vasta etsiskellä niitä miehiä.

Vierailija
4/8 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kaukana toisistanne? Itse tapasin sitä kautta kivan miehen. Asui lähellä Turkua. Kävi ilmi että olikin avoliitossa ym. Mä en todellakaan luottaisi kyseiseen palveluun. Kuhisee vaan varattuja! Onko miehen nimi kenties Tero?

Vierailija
5/8 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Tero.

Ja joo, ihastuminen on ehkä liian vahva sana vielä mutta tuossa voisi olla potentiaalia. Onhan tuolla kaikenlaista eronnutta ja karannutta. Mutta muutama frendi on sieltä löytänyt onnellisen suhteen. 

mutta ydinviesti (jota en siis saanut välitettyä teille) on että eihän tässä uskalla luottaa mihkään. Ja juu tavataan viikonloppuna. 

Ap

Vierailija
6/8 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/8 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin tää sun ihastus on?