Miten kertoa itseäni nuoremmalle naiselle, että hänellä on mehevät tissit?
Hänellä on isot ja hölskyvät kannut, joita on ilo katsella. Naapurin tytöstä on siis kyse. Haluaisin parantaa hänen itsetuntoaan tissejä kehumalla, mutta en oikein tiedä miten muotoilisin tuon kehun. Auttakaa hieman.
Kommentit (28)
Itsetunto ei tuosta parane vaan huononee, kun tyttö ajattelee että tuollainen luuseri luulee että olen sen kohderyhmää.
Isotissinen nuori nainen on kuullut nuo kehut jo sen ziljoona kertaa, eli älä turhaan nolaa itseäsi, setämies. Eikä itsetuntokaan kaipaa näin ollen kohottamista.
Vanha työpaikan ohje: Moiti kahden kesken ja kehu seurassa. Sopii tähänkin tilanteeseen.
Hyi kamala voisit olla mun naapuri. Kesäsin kehtaa edes nurmikkoa ajaa, kun täytyy ohi mennessä hidastaa autolla oikeen matelemisvauhtiim ja kytätä silmät pyöreenä. Kollarit, saappaat ja löysä toppi päällä, eli en mä sitä kyttäämistä hae!
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto ei tuosta parane vaan huononee, kun tyttö ajattelee että tuollainen luuseri luulee että olen sen kohderyhmää.
Millainen luuseri? Ap
Ihan samalla tavalla kuin kerrot itseäsi vanhemmallekin naiselle.
Nuorilla naisilla on yleensä isommat käsilaukut eli varaudu suurempiin vammoihin pään alueella.
Mitä jos pitäisit asian ihan omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen luuseri? Ap
No sellainen joka edes harkitsee tuollaista. Tai kai tämäkin hölmö fantasia on tarkoitettu lähinnä ärsyttämään ihmisiä jotka ei halua tulla seksuaalisesti häirityksi arkiaskareissaan. Miesasiamiehen voimapäiväunia.
"Itseäsi nuorempi nainen"
Minkä ikäisistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
"Itseäsi nuorempi nainen"
Minkä ikäisistä tässä on kyse?
Aikuisia olemme molemmat. Onko muulla merkitystä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Isotissinen nuori nainen on kuullut nuo kehut jo sen ziljoona kertaa, eli älä turhaan nolaa itseäsi, setämies. Eikä itsetuntokaan kaipaa näin ollen kohottamista.
Mutta ap ei ole sanonut sitä naiselle kertaakaan. Ei minuakaan helpota yhtään, vaikka tiedän että kaunis blondi on saanut meisseliä jo tuhat kertaa, jos en itse sitä ole saanut hänelle antaa. Minulle kans.
Miksi pitäisi sanoa? Pitäisitkö itse ulkonäkösi ja ulottuvuuksiesi kommentoinnista työpaikalla? Miten nuoren naisen itsetunto paranee hänen rintojaan kehumalla?
Itsellä on kohtuullisen kookkaat rinnat ja parikymppisenä suorastaaan kärsin saamastani huomiosta. Tuli tunne, että olen pelkkä tissiteline.
Käyt puheilla, tuijotat koko ajan rintoja, teet käsillä ilmassa puristusliikettä ja sanot "honkhonk". Avarin vahvuudesta voit sitte päätellä, kuinka paljon tykkäsi
Kerrot, että onpa jytäkät kanisterit tytöllä.
Tulis naapurintyttö vaikka aamukahville niin voisin vaikka mitä
Onko minkäikäinen tyttö? Nehän vielä kasvaa ja turpoaa ne meijerit
Sairaasti otsikoiva paskansuoltaja taas vaudissa.
Sano "Sulla on mehevät tissit!".