Walking Dead - olisiko sarja jo pitänyt lopettaa tarpeeksi ajoissa?
Itsellä pikkuhiljaa jo puutunut ko. sarjaan.Vähän kuin leffa, joka ei koskaan lopu...
Kommentit (16)
itse lopetin katselun jo aikoja sitten, muta kyllä se tuntuu imdb:ssä saavaan vieläkin ihan hyviä arvosteluja. mulla on kyllä usein sarjojen kanssa niin että ne jää helposti siihen kolmanteen kauteen sitten alkaa puuduttaa
Se sarja olisi pitänyt lopettaa jo kolmen ekan kauden jälkeen. En tajua, kuinka hyvä sarja osataankin pilata noin.
Ihan älyttömän hyvä zompiesarja, jossa yhtäkkiä zompiet ovat pelkässä sivuosassa.
Kyllä, koko ajan toistaa itseään uudelleen ja uudelleen. Rick voisi kuolla jo pois koska on kamala näyttelemään. Tietokoneella tehdyt olennot kuten tiikeri ja peura on niin aliarvoisesti tehdyt että ihan sattuu. Zombit on tehty alkua huonommin ja muutenkin laatu on huonontunut muutamasta ensimmäisestä kaudesta. Rickin ja sen rastapään salamarakastuminen vaikuttaa äkkiä tekaistulta, ihan kuin sarjan kirjoittajat eivät olisi muuta keksineet. Lopettaisivat jo olen ruvennut saamaan hirveitä myötähäpeä kohtauksia tuosta sarja söpötyksestä.
EEIIIII! Ihan mahtava sarja. Perinteinen kauhuelementti on tietysti vähän vähentenyt kun zombihyökkäyksistä on painotus siirtynyt elävien välisiin kahinoihin, mutta onhan sarjan kehityttävä. Kuinka monta kautta niitä zombejakaan jaksaa pelätä ja eikö lopulta ole pelottavin juuri se ajatus, että ihmisluonto ajaa ihmiset kääntymään toisiaan vastaan silloinkin kun ihmisten eniten pitäisi puhaltaa yhteen hiileen.
Todella puuduttavaa seurattavaa: aina tulee joku uusi pahis tai pahisporukka, jota vastaan taistellaan. Aina kuitenkin siitäkin jotenkin selvitään. Ja vaihtelua tuo vain se, että välillä joku pitkään sarjassa mukana ollut tai suhteellisen keskeinen hahmo kuolee. Toistaa siis tätä "uusi pahis ja yllättävä kuolema" teemaa. Mitään varsinaisesti uutta sarja ei enää kykene tarjoamaan. Olisi pitänyt lopettaa siinä kolmannen tuotantokauden kohdalla.
Mä en oo katsonut tätä viimesintä kautta ollenkaan. Maku meni koko sarjaan kun Negan tuli kuvioihin. Koko sarjan idea on jäänyt taka-alalle.
Sama kuin se toinen sarja jossa päät ja veri lentää aivan kuin se olisi jokapäiväistä touhua. Ihan älytöntä näyttää heti yhdeksän jälkeen kun lapsia vielä valvoo. Aikuiset turtuu veren lentämiseen mutta miten lapsi turtuu siihen ettää puukko heiluu ja päät lentää?
Minä lopetin katsomisen sen Glennin plot armourin jälkeen, kun selvisi siitä zombie hyökkäyksestä pöyrimällä johonkin roskiksen alle. Sitä ennen oli jo tarkkaavaisuus herpaantunut useampaan otteeseen, mutta tuo oli viimeinen pisara.
Lopetin katsomisen jo ajat sitten, hyvä sarja muuttui aivan puuduttavan tylsäksi. Olen samaa mieltä aiempien vastaajien kanssa, että olisi pitänyt lopettaa kolmannen kauden jälkeen.
Hyvä sarja,jonka ansiosta maanantait ovat odottamisen arvoisia.Jos ei kiinnosta,niin voi katsoa muuta :)
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin katsomisen sen Glennin plot armourin jälkeen, kun selvisi siitä zombie hyökkäyksestä pöyrimällä johonkin roskiksen alle. Sitä ennen oli jo tarkkaavaisuus herpaantunut useampaan otteeseen, mutta tuo oli viimeinen pisara.
Kannattaa nyt kuitenkin katsoa tästä uusimmasta kaudesta ainakin eka jakso, et tule pettymään.
Tällaiseen sarjaan sopis paremmin se, että päähenkilötkin jossain välissä kuolisi pois, eli vaihtuvuus päähenkilöissä, jännitys katoaa, kun katsoja tietää, että ei tuolle kuitenkaan mitään maatakaatavaa tapahdu.
Tätä sarjaa olen katsonut muistaakseni sen 3 kautta (vankilasta lähtivät siinä kauden lopussa), mutta alkoihan se mennä jo vähän saman toistoksi siinä.
"Yhyy yhyy, mä en tykkää tästä ohjelmasta, se pitää lopettaa siis niinqu ihan heti!!1!"
Älä katso jos et tykkää. Minä en pidä Putouksesta tai Salkkareista ja, usko tai älä, en katso niitä! Näin helposti se ongelma ratkeaa.
Hiton vatipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt kuitenkin katsoa tästä uusimmasta kaudesta ainakin eka jakso, et tule pettymään.
Juu, mä tiedän, että Glenn taidettiin tapattaa vihdoin ja viimein, mutta kun kiinnostus sarjaan on hävinnyt jo aikapäiviä sitten. Ihan kuolettavan tylsä ollut siitä lähtien, kun lähtivät sieltä vankilasta.
Joo, edellisellä kaudella jo alkoi mielenkiinto pikkuhiljaa herpaantua ja nyt meneillään olevaa seurasin mid season finaleen asti. Sen jälkeen en ole katsonut jaksoakaan. Juoni junnaa paikallaan. Tai pikemminkin toistaa samaa kaavaa uudestaan ja uudestaan.