Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi muka oikeusvaltio

Vierailija
07.03.2017 |

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/kommentti-oikeudenkaynti-epai…

Poliisit saavat täysin mielivaltaisesti laittaa ihmisiä rekisteriin ilman mitään vastuita

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan.

Rikkailla on oikeuksia mitä köyhillä ei ole.

Vierailija
2/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseilla on aivan liikaa valtuuksia tässä maassa. Ne saa järjestää kotietsinnän ilman kenenkään lupaa, ne saa pitää salaisia rekistereitä, ne saa tarkkailla ihmisiä ilman lupaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan.

Rikkailla on oikeuksia mitä köyhillä ei ole.

Joo, ja minäkin olen ainoa henkilö, jolla on oikeus käyttää pankkitiliäni. Hävytöntä! Jos minä saan käyttää sitä, niin oikeusvaltiossa kaikkien muidenkin pitää saada.

Vierailija
4/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla on aivan liian vähän valtuuksia, kun sinäkin olet vielä vapaalla jalalla.

Vierailija
5/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän maamme lainsäädäntö antaa nykyään poliisillekin luvan aika monenlaiseen toimintaan ja suuren osan heidän hommistaan jopa määrää! Kaiken lisäksi he saavat jopa pientä rahapalkkaa tästä hommastaan.

Vierailija
6/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valtakunnansyyttäjä Matti Nissinen esitti vähän aikaa sitten Advokaatti-lehdessä, että Suomeen pitäisi perustaa erillinen poliisirikostutkinnan yksikkö, koska nykyinen malli ei herätä ulkopuolisessa arvioijassa kovin vahvaa luottamusta."

Ja ensimmäiseksi caseksi tapaus Ulvila. Manner yritti jo saada tapausta samanlaiseen viranomaistutkintaan kuin Eerikan tapausta mutta persuministeri ei hyväksynyt, vaikka Onnettomuustutkintakeskus olisi siihen lähtenyt (kuten myös selvitti viranomaisten toiminnan Eerikan tapauksessa).

Vierailija
7/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valtakunnansyyttäjä Matti Nissinen esitti vähän aikaa sitten Advokaatti-lehdessä, että Suomeen pitäisi perustaa erillinen poliisirikostutkinnan yksikkö, koska nykyinen malli ei herätä ulkopuolisessa arvioijassa kovin vahvaa luottamusta."

Ja ensimmäiseksi caseksi tapaus Ulvila. Manner yritti jo saada tapausta samanlaiseen viranomaistutkintaan kuin Eerikan tapausta mutta persuministeri ei hyväksynyt, vaikka Onnettomuustutkintakeskus olisi siihen lähtenyt (kuten myös selvitti viranomaisten toiminnan Eerikan tapauksessa).

Suomen päättäjät suojelee poliisia ja oikeuslaitosta kaikilla keinoilla

Vierailija
8/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten varmaan olen tuossa rekisterissä. Ennen kuin minulla diagnosoitiin kaksisuuntainen mt-häiriö niin mania päissäni tilasin kaikkea silkkitieltä jotka jäi tulliin. Jotain sakkoja siitä tuli mutta voin kuvitella että minua nyt sit pidetään osana järjestäytynyttä rikollisuutta.

Vierailija
9/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin valtuuksiin pitäisi lisätä mahdollisuus mielivaltaisiin trollaajien teloituksiin soramontuilla.

Vierailija
10/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta pitää olla enemmän huomissaan?

Siitä, että henkilötiedot ovat poliisin tai muun viranomaisen rekisterissä vai siitä, että google, Apple, Facebook jne tietää sinusta lähes kaiken.

Vierailija
11/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että henkilötiedot ovat poliisin tai muun viranomaisen rekisterissä vai siitä, että google, Apple, Facebook jne tietää sinusta lähes kaiken.

Kummastakin. Tietääkseni google ym. tekee yhteistyötä yhdysvaltaisten tiedustelupalvelujen kanssa. Länsimaalaisten teknologistuminen tarkoittaa sitä että kaikki tahot tappelevat saadakseen enemmän irti ihmisten yksityisyydestä.

Vierailija
12/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummastakin. Tietääkseni google ym. tekee yhteistyötä yhdysvaltaisten tiedustelupalvelujen kanssa. Länsimaalaisten teknologistuminen tarkoittaa sitä että kaikki tahot tappelevat saadakseen enemmän irti ihmisten yksityisyydestä.

Enemmän minä olen huolissani tuosta jälkimmäisestä.

Henkilötiedot yhdistettynä sijaintiin, hakusanoihin, nettiostoksiin, bonuskorttien käyttöön, viesteihin jne.

Tietoja siirtyy yritysostojen kautta muualle tai niillä tiedoilla tehdään jo bisnestä. Yksityisyys on täysin mennyttä jo nyt.

Sanotaan, että Facebookin, Android tai iPhonen, Googlen jne käyttö on vapaaehtoista. Totta, mutta miten nykyään pärjäät ilman?

Voidaan myös sanoa, että Poliisin rekisteriin pääsy on vapaaehtoista. Omat valinnat, tekemiset tai seura missä liikkuu ovat valintoja.

Vierailija
13/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi jälkimmäiset on täysin vapaaehtoisia. Niitä ei ole pakko käyttää ja jos käyttääkin niin niihin voi itse valita mitä tietoja sinne antaa.

Vierailija
14/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilötiedot yhdistettynä sijaintiin, hakusanoihin, nettiostoksiin, bonuskorttien käyttöön, viesteihin jne.

Tietoja siirtyy yritysostojen kautta muualle tai niillä tiedoilla tehdään jo bisnestä. Yksityisyys on täysin mennyttä jo nyt.

Sanotaan, että Facebookin, Android tai iPhonen, Googlen jne käyttö on vapaaehtoista. Totta, mutta miten nykyään pärjäät ilman?

Voidaan myös sanoa, että Poliisin rekisteriin pääsy on vapaaehtoista. Omat valinnat, tekemiset tai seura missä liikkuu ovat valintoja.

Seura? Kaikki eivät kerro kaikkea tekemisistään joten ei sitä koskaan tiedä jos liikkuu "väärässä" porukassa. Ja sitä kautta joutuu epäillyksi.

Vierailija
15/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvitse Facebookkia. Androidia voi käyttää ilman Googlen ohjelmia. IPhonea ei pidä koskaan käyttää. Google on täysin vapaaehtoista (on parempia ja turvallisia hakukoneita).

Poliisin rekisteriin voi joutua jos käy kylässä kerrostalossa jossa asuu rikollinen. Rekisteriin voi myös joutua jos sukulaisen puolison sukulainen tekee rikoksen jne.

Vierailija
16/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seura? Kaikki eivät kerro kaikkea tekemisistään joten ei sitä koskaan tiedä jos liikkuu "väärässä" porukassa. Ja sitä kautta joutuu epäillyksi.

Toki ei aina voi tietää, että mitä kukin tekee, mutta tuskin kuuluminen rikollisjärjestöön, huumeiden käyttö yms tulee yllätyksenä.

Vierailija
17/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki ei aina voi tietää, että mitä kukin tekee, mutta tuskin kuuluminen rikollisjärjestöön, huumeiden käyttö yms tulee yllätyksenä.

Harvoin rikollisjärjestöön kuuluva sitä mainostaa.

Noihin rekistereihin voi joutua jos liikkuu vaikka usein väärän talon ohi vaikka ei olisi mitään tekemistä sen talon kanssa.

Vierailija
18/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi saa myös kuunnella ilman kärsimystä tai omatuntoa tutkittuja asioita?

Vierailija
19/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole mitään järjestäytynyttä rikollisuutta mikäli sillä tarkoitetaa esim. Camorran tai Mafian kaltaisia organisaatioita. Moottoripyöräjengit eivät täytä tätä määritelmää missään suhteessa. Lisäksi miten rekisterissä voi olla tietoja 50 000 kansalaisesta?

Tässä Suomen "järjestäytyneessä" rikollisuudessa ei ole edes jäseniä tai näiden lähipiiriä kuin muutama sata henkeä. Kyse onkin täysin mielivaltaisesti ylläpidetystä rekisteristä. Poliisi on itse suurempi uhka kansalaisten perusoikeuksille kuin rikolliset. Oikeuslaitos suojelee poliisia josta vain yhtenö esimerkkinä että kotietsintään riitti perusteeksi vain se että samassa talossa jossa olevaan apteekkiin oli tehty murto paloivat asunnon valot yöllä.

Vierailija
20/21 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole mitään järjestäytynyttä rikollisuutta mikäli sillä tarkoitetaa esim. Camorran tai Mafian kaltaisia organisaatioita. Moottoripyöräjengit eivät täytä tätä määritelmää missään suhteessa. Lisäksi miten rekisterissä voi olla tietoja 50 000 kansalaisesta?

Tässä Suomen "järjestäytyneessä" rikollisuudessa ei ole edes jäseniä tai näiden lähipiiriä kuin muutama sata henkeä. Kyse onkin täysin mielivaltaisesti ylläpidetystä rekisteristä. Poliisi on itse suurempi uhka kansalaisten perusoikeuksille kuin rikolliset. Oikeuslaitos suojelee poliisia josta vain yhtenö esimerkkinä että kotietsintään riitti perusteeksi vain se että samassa talossa jossa olevaan apteekkiin oli tehty murto paloivat asunnon valot yöllä.

Juuri näin.

Poliisin toiminta tässä maassa on täysin mielivaltaista. Kotietsinnän saa tehdä mistä syystä ikinä vaan poliisi haluaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan