Missä sun mies kuljettaa puhelintaan ja lompakkoa?
Tunkeeko taskuunsa vai onko sillä joku manbag tms?
Kommentit (25)
Manbag? Eikö suomen kielen sana 'laukku' ole käyttökelpoinen?
Mun miehellä on useampiakin laukkuja. Välillä pistää myös taskuun, jos ei muuta kannettavaa ole, ja on sellainen takki missä on isot taskut.
Mun mies kuljettaa siittiöitään manbageissään.
Mun laukussa,itse ne sinne aina laittaa. Onneks on iso laukku.
Farkun taskuun tunkee, ja aina se tasku kuluu rikki ennen aikojaan. Miksi niin monilla miehillä on kammo laukkuja kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Farkun taskuun tunkee, ja aina se tasku kuluu rikki ennen aikojaan. Miksi niin monilla miehillä on kammo laukkuja kohtaan?
Laukku on tiellä, jos vaikka joutuu yhtäkkiä puolustamaan puolisoaan leopardin hyökkäykseltä tai joutuu tappeluun. Pitää olla aina valmis sankarillisiin tekoihin. Tai valmis juosta karkuun. Silloin laukku hidastaa pakenemista.
Ei Tarzanillakaan mitään laukkua ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mun laukussa,itse ne sinne aina laittaa. Onneks on iso laukku.
Munkin mies kuljetti kamojaan mun kassissa ja mä vihasin sitä, koska kokonaisuutena ne lopulta painoi aika paljon. Sanoin lopulta, etten ole mikään kuormajuhta, ja se osti oman laukun,
Suomessa katsotaan edelleen melko lailla kieroon, jos miehellä on käsilaukku.
Puhelin takin povarissa tai muussa takintaskussa, lompakko takataskussa (mun mielestä ei kyl ole kiva siellä) tai reisitaskuhousuja pitäessä sit niiden taskussa. Ei laita tavaroitaan koskaan mun laukkuun, en tykkäisi edes. Omistaa yhden olkalaukun mut harvoin käyttää sitä.
Talvella takin taskussa, kesällä reisitaskuissa. Ei ikinä takataskussa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa katsotaan edelleen melko lailla kieroon, jos miehellä on käsilaukku.
Ja muitako laukkumalleja et tiedä?
Farkun etutaskussa.
Ei ole lomakkoa, vaan korttikotelo ja rahat irrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Manbag? Eikö suomen kielen sana 'laukku' ole käyttökelpoinen?
Mun miehellä on useampiakin laukkuja. Välillä pistää myös taskuun, jos ei muuta kannettavaa ole, ja on sellainen takki missä on isot taskut.
On olemassa sana laukkukin, mutta et ole tainnut katsoa Frendejä, etkä tiedä vitsiä tuon termin takana... Man bag jäi silloin käsitteeksi myös suomen kieleen.
Auton hanskalokerossa tai ovikotelossa.
Vierailija kirjoitti:
Talvella takin taskussa, kesällä reisitaskuissa. Ei ikinä takataskussa.
Sama, sekä nahkaisessa crossbodyssa, jos tarvitsee papereitaan, kirjojaan, vesipulloa, energiapatukkaa, vanhanmallista isompinäyttöistä iPodiaan (akku uskomaton nykyisiin verrattuna) ym.
Minulla on reppu kasvanut selkään kiinni viime vuosina. Ennen tavarat mahtuivat taskuun, mutta kännykkä, laturi, lompakko, sähkörööki, matkakottti, hanskat, pipo, sateenvarjo, aurinkolasit, pastilliaski jne. on liikaa tungettavaksi taskuun.
Ja kun minulla on reppu, vaimokin tunkee sinne tavaransa. Ja ostokset jne...
Autossa