Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te oikeasti tajua, että TV:n ja julkisuuden kilpailuformaatteihin änkeäminen tarkoittaa sitä, että minulla on oikeus julkisestikin arvostella sinua!

Vierailija
07.03.2017 |

Jos menet kauneuskilpailuun, minulla on oikeus julkisestikin sanoa ettet ole mielestäni kaunis.
Jos menet laulukilpailuun, minulla on oikeus julkisestikin sanoa ettet mielestäni osaa laulaa.
Jos menet tietokilpailuun, minulla on oikeus julkisestikin sanoa ettet ole mielestäni kovin viisas ja tietäväinen ihminen.
jne. jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta se päteeain sen alan arvosteluun, missä kisataan. Et voi arvostella tietokiloailijan laulua etkä laulajan takamusta. Enkä tiedä, mistä jotkut au-pairit edes kilpailee?

Vierailija
2/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ei sinulla ole. Kilpailun tuomareilla on oikeus pistää ne kilpailijat paremmuusjärjestykseen, mutta kenelläkään ei ole oikeutta sanoa toiselle, että olet ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet kauneuskilpailuun, minulla on oikeus julkisestikin sanoa ettet ole mielestäni kaunis.

Jos menet laulukilpailuun, minulla on oikeus julkisestikin sanoa ettet mielestäni osaa laulaa.

Jos menet tietokilpailuun, minulla on oikeus julkisestikin sanoa ettet ole mielestäni kovin viisas ja tietäväinen ihminen.

jne. jne.

Taidat ottaa kisat kovin henkilökohtaisesti.

Vierailija
4/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne.

Millähän perusteella? Vai etkö vain keksinyt mitään asiaan liittyvää vasta argumenttia niin päätit vetää tuollaisen nolon onelinerin? 

Vierailija
5/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä on että miten ihminen, joka on kilpailijan missikisoissa, valittaa kun hänen ulkonäköänsä arvostellaan.

Mitä sitten pitäisi arvostella? Sisäistä kauneutta?

Vierailija
6/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne.

Millähän perusteella? Vai etkö vain keksinyt mitään asiaan liittyvää vasta argumenttia niin päätit vetää tuollaisen nolon onelinerin? 

Opettele kirjoittamaan. Sinulle tuntuu omien sanojesi perusteella olevan tärkeintä päästä sanomaan jotain negatiivista ja vielä ilman perusteluja.

Vierailija
7/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta se päteeain sen alan arvosteluun, missä kisataan. Et voi arvostella tietokiloailijan laulua etkä laulajan takamusta. Enkä tiedä, mistä jotkut au-pairit edes kilpailee?

Ihan sama au-paireilla. He esittelevät elämäänsä tosi-tv:n kautta muille ihmisille. Tottakai näillä muilla ihmisillä on tällöin oikeus olla mielipiteitä heistä, heidän teoistaan ja sanomisistaan! Heille se elämä on tv-viihdettä!

Vierailija
8/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voit arvostella henkilön sitä suoritusta, jota ohjelman aihe käsittelee. Et haukkua koko henkilöä. Tai voit, mutta mikään reilu tapa se ei ole toimia.

En ymmärrä, miksi televisioon meneminen oikeuttaisi haukkumaan? Onko se sama asia, kun joku uusi ihminen tulee johonkin porukkaan, niin se oikeuttaa muita haukkumaan häntä? Miten nämä tilanteet siis eroavat toisistaan? Ihminen tulee uuteen porukkaan, tai sinä näet jonkun tv:ssä?

Haukutko siis kaikkia uusia ihmisiä porukoissasi, joissa liikut?

Vierailija
9/9 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jatkaa ap:n listaa:

Jos menet tosi-tv-juttuihin, saatan sanoa että olet vähän tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä