Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies väänsi yöllä käteni sijoiltaan kun vahingossa unissani osuin häntä kylkeen

Vierailija
07.03.2017 |

Hänellä oli pitkä päivä takana ja hän oli todella väsynyt, mutta silti tuntuu hirveältä. En yhtään tiedostanut, että olin kääntynyt hänen puolelleen sänkyä ja osuin kädellä häntä kylkeen. Mies otti kädestäni kiinni, väänsi sen selkäni taakse ja huusi että mitä jos mäkin alan repiä sun kättä keskellä yötä, että onko yhtä kivaa.

Jouduin lähtemään taksilla päivystykseen enkä tiedä uskallanko mennä kotiin. Kissat sieltä olisi ainakin pakko hakea. Kaikki Porvoon huutelijat saavat nyt painua vittuun, en jaksa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei koskaan tapahtunut.

Vierailija
42/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei koskaan tapahtunut.

Missä pumpulihattarassa sä asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on väkivaltaa.

Se että sinä osuit kylkeen unissasi, ei oikeuta käyttäytymään noin vaikka olisi miten väsynyt ja tööt. Hae ne eläimet pois vaikka miehen töissä olessa. Tee rikosilmoitus, olet jo päivystyksessä käynyt. Turvakoti on se osoite, mutta en tiedä, voiko sinne ottaa eläimiä. Eläimien takia ei kannata jäädä, ne voi viedä hätätilassa vaikka löytöeläinkotiinkin, jos et kenellekään tutulle saa. Sillä lailla toimit niiden ja itsesi parhaaksi. Voi olla, että jos etsit uutta vuokra-asuntoa, sinne ei saa edes eläimiä viedä. Mutta ehdottomasti et enää jatka tuota suhdetta! Mies ei ole terve. Terve ihminen ei käyttäydy noin väsyneenäkään. Tuollaiset vahingot ei ole mikään kostamisen peruste. Niitä sattuu elämässä, ja normaali terve ihminen ymmärtää ne eikä ota niistä pulttia. Sen sijaan narsisti ja psyko kyllä ottaa niistä pulttia, sillä heille se on henkilökohtainen loukkaus.

Mieheni on iso raavas kaappimalli.

Minä olen mm. unissani pamauttanut miestä nyrkillä nenään. Vierestä kuului "au ja mitä helvettiä...oi mun nenäni...." ja seuraavana iltana oli tiedustelu, että tarvitaanko tänä yönä jääkiekkoristikko naaman eteen?

Kättäni ei väännetty, eikä mua yritetty ottaa hengiltä tai aiheuttaa mustelmia.

Mies on unissaan kääntyessään potkaissut minua, niin että tipahdin lattialle. Onneksi oli läjä tyynyjä ja peitto lattialla, mutta otti vähän kipeästi lonkkaan. Nousin sieltä ylös, mies vaan kuorsasi kuin höyryjyrä (onnistuu kyljelläänkin). No ihan turha herätellä, kutitin jalasta ja se keinahti selälleen keskelle sänkyä. Umpiunessa.

Olin tosi väsynyt pitkän työputken jälkeen, olisko kostoksi pitänytkin vääntää miehen kättä tai pamauttaa kaulimella päähän? ehkäpä se siitä olisi oppinut olemaan potkimatta minua unissaan? 

Laitoin tuon kappaleen, jotta ymmärtäisin, miksi miehesi toiminta ei ole millään lailla puolusteltavaa, vaan sairasta.

Mitään anteeksipyyntöä ei tule hyväksyä vaan tee rikosilmoitus ja hakeudu turvaan.

Vierailija
44/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttu näitä lällätteleviä kilttimiehiä joista on niin ihanaa kun naiset tulevat parisuhteissaan mätkityiksi.

Sieppaako kun ei ole edes mahdollisuutta samaan? Luuletteko, että on kivaa joutua tyhjän päälle särjettynä?

Vierailija
45/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa et voi jatkaa suhdetta!!!

Vierailija
46/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ttu näitä lällätteleviä kilttimiehiä joista on niin ihanaa kun naiset tulevat parisuhteissaan mätkityiksi.

Sieppaako kun ei ole edes mahdollisuutta samaan? Luuletteko, että on kivaa joutua tyhjän päälle särjettynä?

Juuri tuosta syystä en arvosta enkä pidä palstan "kilttimiehistä" tippaakaan, koska he tuntuvat niin ilkeiltä ja vahingoniloisilta kusipäiltä.

Vierailija
47/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että naisilla on korkeat kriteerit muka? =D =D =D =D =D

No ei kilttimies taivu tommoiseen suoritukseen.

Kilttimiehessä ei olekaan särmää, joten hän ei ole mielenkiintoinen.

Vierailija
48/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon niistä kissoista!

Vierailija
49/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää miesvihaprvot vaan uppoaa täällä niin helposti. Yllättäen ap katos keskustelusta.

Vierailija
50/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingon vuoksi mies turvautuu väkivaltaan tavalla, joka saattaa aiheuttaa uhrille pysyvää vahinkoa? Ei normaalijärjellä varustettu ihminen halua tuottaa fyysistä kipua rakkaalleen. Lähde nyt hyvän sään aikana, ennenkuin vielä pahenpaa tapahtuu.

Vierailija
51/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta syystä en arvosta enkä pidä palstan "kilttimiehistä" tippaakaan, koska he tuntuvat niin ilkeiltä ja vahingoniloisilta kusipäiltä.

Kyllä siinä on ymmärrys aika tiukilla, kun valitetaan linnassa istuneesta jännämiehestä, et miten se käyttäytyy väkivaltaisesti. Pitäskö jodkus edes laittaa valoja tauluun?

Vierailija
52/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että naisilla on korkeat kriteerit muka? =D =D =D =D =D

No ei kilttimies taivu tommoiseen suoritukseen.

Kilttimiehessä ei olekaan särmää, joten hän ei ole mielenkiintoinen.

En ole nyt ollenkaan varma että käteni sijoiltaan vääntäminen olisi särmikästä ja mielenkiintoista.

Vierailija
53/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan tajua naisia, jotka ovat suhteessa mieheen, joka lyö, huutaa, kiroilee ja huorittelee. Itsepähän olette osanne valinneet. Ei toimisi minun kanssani, olisin lähtenyt ensimmäisetä lyönnistä ja/tai huorittelusta.

Onneksi minulla on mies, joka on sitä isolla M-kirjaimella: Huoliteltu, hauska, sivistynyt, kohtelias ja aina hyvä kumppani sekä aviomies. Hän on minun rakas puolisoni, rakastajani, paras ystäväni ja lasteni isä. Ollut sitä jo vuosikymmeniä.

Vierailija
54/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan.. Miehesi on suoraan sanottuna kusipää noin muutenkin.. Päihteiden väärinkäyttöä, johon et saa puuttua, äkkipikaisuutta, väkivaltaa, vaatimuksia liittyen kehoosi, eristämistä ystävistä, manipulointia, raivotessaan tavaroiden ja huonekalujen hajottelua, katoamistemppuja (henkisen väkivallan ilmenemismuoto) mutta et uskalla lähteä koska pelkäät olla yksin ja/tai pelkäät taloudellisten asioiden vuoksi.

Vierailija
55/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla mun ex. Mä unissani olin pyörinyt niin, että peitto oli liikkunut ja heräsin siihen, kun mies löi mua kirjalla naamaan ja haukkui pataluhaksi. Multa murtui nenä, mies väitti että vähän vaan töni. Oli eka ja viimeinen kerta kun tuolleen teki, lähdin saman tien päivystykseen vaikka mies koitti estää mua pääsemästä ulos ja tein rikosilmoituksen.

Vierailija
56/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuota "tilannetta" koskaan tapahtunut. Kunhan provoilin :)

Ap

Vierailija
57/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potentiaalisia naisten hakkaajia ne ovatkin. Mä kuvittelin että säkin olet tajunnut sen kuinka paljon ne vihaavat naisia. Niistä sen vaan näkee niin hyvin päälle päin että sen takia naiset osaavat kiertää ne kaukaa.

Vierailija
58/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni löi avokädellä kasvoihini. Ei jää kuulemma niin pahaa jälkeä ja sattuu yhtä paljon kuin nyrkillä vetäisi. 

Taitaa mies olla jo ties monennenko exä?

Voin taata, että käytös pahenee ajan myötä.

(Anteeksipyynnöt olivat oma teatterinsa)

Näille miehille löytyy aina uusi uhri. Vauhti ja vaaralliset tilanteet eivät lopu.

Kaikki on aina viimekädessä naisen vika. Syyllinen siis pyytää anteeksi ja yrittää hyvittää sitä, että ärsytti miestä. Alistaminen on mukavaa, eikö?

Vierailija
59/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse kirjoitti:

Minun exäni löi avokädellä kasvoihini. Ei jää kuulemma niin pahaa jälkeä ja sattuu yhtä paljon kuin nyrkillä vetäisi. 

Taitaa mies olla jo ties monennenko exä?

Voin taata, että käytös pahenee ajan myötä.

(Anteeksipyynnöt olivat oma teatterinsa)

Näille miehille löytyy aina uusi uhri. Vauhti ja vaaralliset tilanteet eivät lopu.

Kaikki on aina viimekädessä naisen vika. Syyllinen siis pyytää anteeksi ja yrittää hyvittää sitä, että ärsytti miestä. Alistaminen on mukavaa, eikö?

Tottahan toki jännämiehelle löytyy aina uutta naista, ovathan he niin puoleensa vetäviä.

Vierailija
60/80 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajavässykkä menee kuitenkin takaisin ja taas ollaan rakastan rakastan seuraavaan selkäsaunaan. Mistä näitä idiootteja sikiää ?