Sara Forsberg puristelee silikonirintojaan tv:ssä: ”En rakastanut itseäni, siispä päätin tehdä asialle jotain”
En tiedä mitä mieltä olen Sara Forsbergista mutta tämän jutun luettuani voin ainakin sanoa että fiksu nuori nainen kyseessä:
Forsberg avaa Veitolalle myös sitä, miksi päätti 18-vuotiaana hankkia silikonirinnat. Forsberg kertoi silikonirinnoistaan avoimesti YouTubessa julkaisemallaan videolla tammikuussa 2016.
Forsberg kertoo saneensa videostaan yllättävän paljon positiivista palautetta ja ihmiset ovat kiitelleet sitä, kuinka avoimesti hän oli asiasta puhunut.
– Jotkut olivat tietty, että: se muutti Hollywoodiin ja nyt tuli kumitissit. Se ei kuitenkaan mennyt niin. Hommasin tissit ennen kaikkea tätä: täysikäistyttyäni, Forsberg toteaa.
– Mutta miksi? Veitola tiedustelee.
– Koska halusin. Minulla oli alussa pienet rinnat luonnostaan, kun lihoin niin mitään ei tapahtunut. Mutta kun laihdutin 20 kiloa, niin mitä oli jäljellä, nekin meni, Forsberg kuvailee Veitolalle.
Forsberg kertoo saaneensa silikonirintapaljastuksestaan myös paljon negatiivista palautetta.
– Sain myös paljon sellaista palautetta, että nyt kun se otti silikonit, niin olisi sitten kerralla ottanut kunnolliset, että eihän nuo edes ole isot, Forsberg naurahtaa.
Forsberg kuvailee Veitolalle olleensa omasta mielestään aiemmin todella epäsopusuhtaisen kokoinen.
– Halusin sopusuhtaiset rinnat, mitä nämä nyt ovat, Forsberg sanoo ja puristaa molemmilla käsillään rintojaan ja kertoo vielä lopuksi Veitolalle kuppikokonsa naurahtaen:
– B.
Sara otti luonnollisen kokoiset rinnat vaikka monella nuorella naisella menee överiksi ja ottavat sellaiset jättirinnat. Jos Sara ei olisi tullut asian kanssa julkisuuteen niin kukaan ei olisi huomannut että tällä on silikonit, ainakaan näin kauempaa kun häntä katselee.
Kommentit (24)
Tämä on ensimmäinen kerta, kun osallistun silikonirinta-keskusteluun. Yleensä en jaksa edes ajatella moisia, on jokaisen oma asia mitä tekee keholleen. Mutta tämä, "en rakastanut itseäni" häiritsi niin paljon jo silloin kun luin jutun.
Kauhea mekkala, jos joku esikuva esim. polttaa tupakkaa, on vääränlainen roolimalli jne. Mun mielestä paljon kamalampaa on nykymaailmassa signaali nuorille naisille, että itseään rakastaa sitten kun on muokannut kehoaan keinotekoisesti, suuremmat tissit=miesten hyväksyntä.
Voi luoja, ota minut jo pois täältä...
Miksi Sara Forsberg joka on julkisesti kertonut silikonirinnoistaan saa haukut mutta esimerkiksi Selänteistä kertovassa ketjussa joku kysyi onko Sirpalla silarit ja joku toinen vastaai että varmaankin ja asia ohitettiin nooeasti. Helena Lindgren sanoo olevansa luomu ja ettei hänelle ole tehty mitään leikkauksia, samoin moni muu julkkis.
Minusta täydellisen mielenhallinan uhri voi pelkästään puhua ettei rakastanut itseään mutta sama itse sitten päätti tehdä asialle jotain. Eli itsestään vieraannutettu ihminen. Mielipide vaan.
Ei taas liity aiheeseen, mut miten muka isomman näköiset kuin b kuppi? Itsellä b ja selkeästi isommat kuin nuo Saran.