Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsberg puristelee silikonirintojaan tv:ssä: ”En rakastanut itseäni, siispä päätin tehdä asialle jotain”

07.03.2017 |

En tiedä mitä mieltä olen Sara Forsbergista mutta tämän jutun luettuani voin ainakin sanoa että fiksu nuori nainen kyseessä:

Forsberg avaa Veitolalle myös sitä, miksi päätti 18-vuotiaana hankkia silikonirinnat. Forsberg kertoi silikonirinnoistaan avoimesti YouTubessa julkaisemallaan videolla tammikuussa 2016.

Forsberg kertoo saneensa videostaan yllättävän paljon positiivista palautetta ja ihmiset ovat kiitelleet sitä, kuinka avoimesti hän oli asiasta puhunut.

– Jotkut olivat tietty, että: se muutti Hollywoodiin ja nyt tuli kumitissit. Se ei kuitenkaan mennyt niin. Hommasin tissit ennen kaikkea tätä: täysikäistyttyäni, Forsberg toteaa.

– Mutta miksi? Veitola tiedustelee.

– Koska halusin. Minulla oli alussa pienet rinnat luonnostaan, kun lihoin niin mitään ei tapahtunut. Mutta kun laihdutin 20 kiloa, niin mitä oli jäljellä, nekin meni, Forsberg kuvailee Veitolalle.

Forsberg kertoo saaneensa silikonirintapaljastuksestaan myös paljon negatiivista palautetta.

– Sain myös paljon sellaista palautetta, että nyt kun se otti silikonit, niin olisi sitten kerralla ottanut kunnolliset, että eihän nuo edes ole isot, Forsberg naurahtaa.

Forsberg kuvailee Veitolalle olleensa omasta mielestään aiemmin todella epäsopusuhtaisen kokoinen.

– Halusin sopusuhtaiset rinnat, mitä nämä nyt ovat, Forsberg sanoo ja puristaa molemmilla käsillään rintojaan ja kertoo vielä lopuksi Veitolalle kuppikokonsa naurahtaen:

– B.

Sara otti luonnollisen kokoiset rinnat vaikka monella nuorella naisella menee överiksi ja ottavat sellaiset jättirinnat. Jos Sara ei olisi tullut asian kanssa julkisuuteen niin kukaan ei olisi huomannut että tällä on silikonit, ainakaan näin kauempaa kun häntä katselee.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005115215.html

Kommentit (24)

1/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauksissa sinällään ei ole mitään pahaa, olen itsekin sellaiseen joskus menossa (rasvaimu vatsaan) kun saan varoja, mutta tuo, että hän ei rakastanut itseään pienten rintojen takia, kuulostaa huolestuttavalta. 18-vuotias on muutenkin vielä niin hirveän nuori...

Vierailija
2/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran mielestä on "kauheaa", kun miehet vitsailevat hänen pituudestaan pyytämällä koroketta itselleen, mutta hän kuitenkin itse voi aivan hyvin nauraa Janne Katajan olevan häntä lyhyempi. Ihan niin kuin naisen pituus olisi jotenkin merkityksellinen asia verrattuna miehen pituuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Kauneusleikkauksissa sinällään ei ole mitään pahaa, olen itsekin sellaiseen joskus menossa (rasvaimu vatsaan) kun saan varoja, mutta tuo, että hän ei rakastanut itseään pienten rintojen takia, kuulostaa huolestuttavalta. 18-vuotias on muutenkin vielä niin hirveän nuori...

Sara laihdutti 20 kg sanoi että lähti loputkin rinnat, en tiedä miten iho niin nuorella kiinteytyy mutta usein silloin jää tyhjät nahkapussit mikä ei ole oikein kiva näky.

Vierailija
4/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi häiritsee enemmän kuin tissit

Vierailija
5/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos ei rakasta itseään niin kumitissit auttaa? Konstit on monet, geelikynttä, kolmen sentin räpsyripsiä, perseimplantteja, tukkaperuukkeja. Hyvä naiset, hommatkaa nämä niin rakastatte itseänne (ja kauneusteollisuuskin rakastaa). 

6/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes silikonia rakastaa, jos ei itseään.

Vierailija
7/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee lisää ja perse rypistyy, lakkaako hän rakastamasta silloin itseään?

Huoh... nykyaika....

Vierailija
8/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudolta kyllä kuulostaa. Itsekin olin 18-vuotiaana pullea ja pienitissinen, kun laihdutin 20kg niin ei tisseistä kyllä juuri mitään lähtenyt kun siellä alunperinkin oli enempi sitä rauhaskudosta eikä rasvaa. En ole koskaan kokenut rintoja niin merkityksellisenä asiana että alkaisin itseäni sen takia leikkelemään, saati 18-vuotiaana.

Huolestuttava tuollainen asenne että itseään voi rakastaa vasta kun on pumpattu silikonia. Ei anna hyvää mallia nuorille faneille.

Vierailija
9/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4070 kirjoitti:

Saran mielestä on "kauheaa", kun miehet vitsailevat hänen pituudestaan pyytämällä koroketta itselleen, mutta hän kuitenkin itse voi aivan hyvin nauraa Janne Katajan olevan häntä lyhyempi. Ihan niin kuin naisen pituus olisi jotenkin merkityksellinen asia verrattuna miehen pituuteen.

Se on sitä kuuluisaa naisen logiikkaa. 

Vierailija
10/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on lihonut aivan liikaa. Silloin, kun ne sen kielivideot nousivat otsikoihin, oli aivan uskomattoman kaunis nainen, mutta nykyään liian pullukka makuuni.

T: Mies 29

Vierailija
11/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on lihonut aivan liikaa. Silloin, kun ne sen kielivideot nousivat otsikoihin, oli aivan uskomattoman kaunis nainen, mutta nykyään liian pullukka makuuni.

T: Mies 29

No voi, sitten Saran ei kannata kuin lopettaa uransa.

Vierailija
12/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika oudolta kyllä kuulostaa. Itsekin olin 18-vuotiaana pullea ja pienitissinen, kun laihdutin 20kg niin ei tisseistä kyllä juuri mitään lähtenyt kun siellä alunperinkin oli enempi sitä rauhaskudosta eikä rasvaa.

Nii-in, mutta kun toisilla ne tissit ovat rauhaskudosta ja toisilla pääasiassa rasvaa, tämä on ihan yksilöllistä. Itse olen rasvatissi.

Vierailija
13/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee miten Sara mollaa vanhaa ulkomuotoaan, esim. nämä kuvatekstit instassa:

"If you're ever feeling sad, just look at this cute picture of a heavily medicated sloth"

"now that im in that #tbt flow. 👧🏼 dis was in 2009. #chubs"

"There is hope for everyone... Can you tell how unhappy and insecure I was? 😬

"

Vähän haiskahtaa siltä ettei itsetunto ole vieläkään kunnossa, eikä noista teksteistä huolimatta oikein osaa nauraa itselleen. Taitaa julkaista noita siinä pelossa, että joku muu ehtii ensin.

Vierailija
14/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Sara laihdutti 20 kg sanoi että lähti loputkin rinnat, en tiedä miten iho niin nuorella kiinteytyy mutta usein silloin jää tyhjät nahkapussit mikä ei ole oikein kiva näky.

Ei kaikille jää, riippuu ihmisestä.

Vierailija
15/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö Sara vääränkokoisia liivejä? Mun mielestä nuo tissit on isommat kuin beet ja ihan vertaan omiin f kuppisiin. Miksi porukka ottaa noita pyöreitä implantteja? Ne näyttää luonnottomilta tuon mallin vuoksi.

Vierailija
16/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩 & 💩

Suomalainen tv-ohjelma

Vierailija
17/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö Sara vääränkokoisia liivejä? Mun mielestä nuo tissit on isommat kuin beet ja ihan vertaan omiin f kuppisiin. Miksi porukka ottaa noita pyöreitä implantteja? Ne näyttää luonnottomilta tuon mallin vuoksi.

Huomaa että Saara on aika pitkä, joten rinnanympärys on todennäköisesti myös suurempi kuin sinulla. Tosin tässä taas nähdään se, ettei pelkkä kuppikoko kerro paljon mitään.

Vierailija
18/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sara on ajattelematon postatessaan vanhoja kuviaan siksi että voi kauhistella julkisesti kuinka ruma on ollut. Saralla on paljon nuoria faneja ja varmasti monikin heistä vähemmän kauniita. Miltä näistä tytöistä tuntuu, kun Sara kauhistelee entistä rumuuttaan? Sara antaa sellaisen kuvan näille tytöille, että rumana sinä et ole mitään ja toivottavasti sinustakin tulee joskus kaunis, kuten minusta tuli. Ja entä jos ei tulekaan...

Vierailija
19/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
20/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis vieläkään rakasta itseään, mutta onneksi löysi vierelleen muovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi