Posti ilmeisesti hukkasi maksamani huuto-tuotteen, mitä palautetta myyjälle?
Kun on kuitenkin olemassa se riski, että myyjä valehtelee lähettäneensä paketin. Myyjällä kuitenkin jo yli 1000 kauppaa takana.
Kommentit (16)
itse antaisin neutraalin palautteen.
Eihän postin toiminta myyjän vika ole.
Tosi myyjä voisi yrittää jäljittää pakettia, ja kai hänellä on kuitti postitetusta tuotteesta?
Melko yleistä tuntuu tuo katoaminen tämän myyjän kohdalla olevan??
noin jos ei tee katoamisilmoitusta
viimeiset kaksi vuotta olen aktiivisesti harrastanut sekä huutonettiä että nettikauppoja yleensä, myynyt ja ostanut, parisensataa kertaa. Koskaan ei ole postissa tuote hukkunut.
niin annat negan. Muussa tapauksessa neutraali. Ei tosiaan kyllä yhdellä ihmisellä voi hävitä noin monta pakettia postissa, ei tämä kuitenkaan mikään Saksan Posti ole :)
Ehkä yksi paketti tuhannesta voi hukkua, jos sitäkään. En usko, että edes promille paketeista hukkuu postissa. Kyllä on myyjässä nyt jotain mätää.
Harva myyjä muuten ilmoittaa huutajalle paketin seurantakoodia. Mä olen ostanut paljon huutiksesta ja vain yksi myyjä on ilmoittanut tuon koodin.
Mutta silti ketuttaa, koska ostamani tuote oli aivan ihana. ap
Itse en huuda, jos ei ole hyviä selityksiä negalle tai neutraalille. Mutta jos noin monta samasta syystä, niin en huutaisi.
palautteen omaavalta myyjältä????? En voi ymmärtääääää...????
en edes lukenut myyjän taustatietoja ennen huutoa, vaan vasta nyt kun maksamaan tuotetta en ole saanut, vaikka myyjä väittää postittaneensa sen alkuviikosta
käytännössä siis useita tuhansia kauppoja takana (koska minun kokemukseni mukaan 4/5 ostajasta ei anna palautetta) ja varsinkin jos kaikki on tehty postitse, niin kyllä 65 postin kadottamaa on ihan mahdollisuuksien rajoissa.
Itse lähetän varmaan 50 kirjettä / pakettia vuodessa ja joka vuosi joku katoaa. Katoamisilmoituksesta ei yleensä ole mitään hyötyä, sen perusteella ei ole yksikään lähetys koskaan löytynyt, mutta vaivaa sen tekemisestä on hirveästi.
Kannattaa myöskin huomioida että yhtä lailla kuin sinä epäilet että myyjä ei ole lähettänyt kirjettä voi myyjäkin epäillä että sinä olet sen saanut ja vain valehtelet ettet ole saadaksesi rahasi takaisin.
VAIVAA!!!
Yksi puhelinsoitto, johon kerrotaan osoitteetm ja koska kirje on postitettu ja mistä.
Aika kumma, jos ei halua laittaa katoamisilmoitusta!
Itse ostin kerran tuotteen jonka myyjä oli lähettänyt jonnekin ihan muualle. Väitti, että oli lähettänyt ja piti jo minua huijarina. Ihminen, jolle hän oli vahingossa lähettänyt oli kuitenkin ottanyt yhteyttä ja sain tavaran sitten loppujen lopuksi. Epämiellyttävä kuva vaan jäi..
jos myyjä ei sitä tee, annan negan palautteen, enkä ole ensimmäinen. ap
vastaanottaja ei sitä voi tehdä