Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kropan kuumeneminen yöllä

Vierailija
06.03.2017 |

Mistä johtuu? Olen miehen mukaan kuin saunan pesä öisin, itse en hikoiluun herää. Joskus lapsikin tuli lämmittelemään kylkeeni kuin olisin kamiina.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Minulla itselläni ei silti ole koskaan kuuma. Oikeastaan olen ihan hirveä vilukissa, mulla pitää aina olla villasukat (myös kesällä) ja villatakki ja yöllä kaksi peittoa. Välillä pidän sisällä jopa lapasia.

Vierailija
2/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiset vaihtarioireet voivat alkaa kymmenenkin vuotta ennen varsinaisia vaihdevuosia. Yöhikoilu on ihan tyypillistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaiset vaihtarioireet voivat alkaa kymmenenkin vuotta ennen varsinaisia vaihdevuosia. Yöhikoilu on ihan tyypillistä.

En hikoile, kuumenen vain. Tämä ollut aina tyypillistä minulle. Ilmeisesti vaihdevuodet alkoivat lapsena :)

Vierailija
4/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma peitto, itse herään aamulla ihan hikisenä. =)

Vierailija
5/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu? Olen miehen mukaan kuin saunan pesä öisin, itse en hikoiluun herää. Joskus lapsikin tuli lämmittelemään kylkeeni kuin olisin kamiina.

Ja en siis hikoile, olen vain hyvin kuuma. Saan huomiota kun ukko tai lapsi palelee, tulevat peiton alle viereeni ja johan lämpenevät.

Vierailija
6/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Enkä siis hikoile. Todella rankassa urheilusuorituksessa ainoastaan. Palelen aika helposti.

Vierailija
7/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen peiton alle päästyäni kuuma kuin kiuas! En hikoile yöllä mutta mies sanoo varsinkin nukkumaan mennessä että oikein hohkaa kuumaa - iho on kuin patteri. mistäköhän johtuu? Aiemmin olin aina kylmissäni päivisin, nykyään en enää niinkään.

Vierailija
8/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. En hikoile, olen tulikuuma. Mies sanoo, että kättä polttaa jos koskee... Erityisen hot olen alaselästä.

Vierailija
9/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehelläni on ollut tuota yöhikoilua jo yli 10 vuotta. 3 lastakin olemme sinä aikana saanut. Kuinkahan kauan tätä vielä kestää? Loppuiän? Suvussani on taipumusta elää yli 100 vuotiaaksi, en kyllä kestä, jos pitää vielä 60 vuotta hikoilla öisin.

Vierailija
10/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Kai nukutte alasti?

Vierailija
11/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nuku. Miksi pitäisi. Ei minun ole kuuma öisin, lähinnä viereeni erehtyvät joutuvat vetäytymään pois kun olo käy liian tukalaksi. Ap

Vierailija
12/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nukun alasti. Jos mulla olis vaatteita, en tiedä tulisiko jo hiki vai kuumenisinko vain lisää ja lisää, mutta en voi pitää vaatteita sen takia, että kääntyillessä ahdistaa, jään jumiin ja nukun huonosti...

Se, jonka selkää kuumottaa

Vierailija
13/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jpskun herään yöllä itsekin siihen, että patja alkani on "tulikuuma". Hassua. Ja jos on kylmä huone ja menen palellen nukkumaan niin teen peitosta pesän ja odotan tovin kun patterikroppa alkaa pesää kuumentaa. Ap

Vierailija
14/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöhikoilu voi olla myös refluksioire.

Vierailija
15/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöhikoilu voi olla myös refluksioire.

Oikeesti? Siis voiko yökuumotus, ei hikoilu, olla refluksioire? Mulla on ollut jo pidempään sellainen hassu tunne tuossa vatsan yläosassa. Ei mitenkään kivulias tai erityisen ärsyttävä, tuntuu vaan oudolta. Voiskohan se olla refluksi...? Koska musta tuntuu, että tämä kuumotuskin on ollut ns. pahimmillaan saman aikaa, kun fiilis vatsan yläosassa. Pliis vastaa, niin ei tartte mennä lääkäriin! :D

Vierailija
16/40 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei siis ole kyse hikoilusta? Pelkästään siitä, että tosiaan muut vieressä olijat huomaavat että olen tulikuuma. Itseäni tämä ei häiritse, koska en tunne oloani kuumaksi... T. nro 7

Vierailija
17/40 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, lapsi käy lämmittelemässä vieressä, koska hohkaan kuumaa, en hikoile. Joku sanonut, että vuodan energiat yöllä (hömppädg).

Vierailija
18/40 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies "ylikuumenee" toisinaan tuolla tavalla, mutta päivisin. Hänellä se tuntuu liittyvän ylirasitukseen ja menee levossa ohi. Jännä juttu.

Vierailija
19/40 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on kuuma kuin pätsi pari minuuttia siitä, kun pääsee peiton alle. Muuten on kyllä vilukissa ennemmin kuin kuumakalle. Hänellä on myös sappirefluksi, voiko nämä oikeasti liittyä toisiinsa? Ja hän ei siis yhtään hikoile, vaan ainoastaan kuumenee niin paljon, että yleensä ei voi olla edes ihokontaktissa, kun tuntuu niin kuumalta minulle.

Vierailija
20/40 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla myös uniapneaa, joko kuorsausta tai hengityskatkoksia, tai molempia? Edes lievänä tai joskus?