Naapurin kääkkä oli tukistanut lastamme
Kommentit (20)
Lääkäri kirjoitti:
Varmaan oli tukistanut ihan aiheesta kun vanhemmatkin vaikuttavat olevan tuollaisia lapamatoja
Ja sinä olet sitten täydellinen?Olet varmaan myöskin vegaani?Painu helvettiin ruikuttamasta
Minä löisin pampulla hampaat irti j
Olen näissä aina miettinyt, että miten Suomen oikeusjärjestelmä toimii, jos pokkana haastaisi oikeuteen tällaisista? Itse oikeusrangaistus on varmasti olematon, mutta siihen päälle kun tulee asianajo- ynnä muut kulut, niin alkaa jo normaalitoimeentuloiselle tuntua.
Kolmonen, kääkkä tarkoittaa vanhaa miestä, ei naista.
Mutta ap. Miksi vajoat samalle tasolle? Tee rikosilmoitus mieluummin, tukistaminen on pahoinpitely, eikä fyysinen kurittaminen ole ollut laillista enää herran aikoihin.
Myös lapsia koskee ehdoton koskemattomuussuoja! Väkivaltainen naapuri! Jos jatkossa ko toimintaa niin soitto poliisille
Rikosilmoitus poliisille. Silleen aikuiset hoitaa nämä.
vanha kääkkä antoi opastausta kurittomalle pennullenne! HAHHAHAHAHAAHAHHHAAH!! siitäs saitte!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen näissä aina miettinyt, että miten Suomen oikeusjärjestelmä toimii, jos pokkana haastaisi oikeuteen tällaisista? Itse oikeusrangaistus on varmasti olematon, mutta siihen päälle kun tulee asianajo- ynnä muut kulut, niin alkaa jo normaalitoimeentuloiselle tuntua.
Ootko ikinä kuullu rikosilmoituksesta..?
Silmä silmästä.Rikosilmoituksia on aivan turha suomessa tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
sana vastaan sana, ei taida mennä mihinkään. Lapsesi puhuu omiaan, valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tarvitse haastaa, pahoinpitely on ihan poliisiasia, ei siviilikanteen paikka.
Eli rikosilmoitusta kehiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan miten vaan. Voitte sitten käydä kattomassa iskää vankilassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sana vastaan sana, ei taida mennä mihinkään. Lapsesi puhuu omiaan, valehtelee.
Kyl se kyttien kanssa pääsee juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin. Onhan siinä aina se riski, että naapurin äijä oppisi jotain.
Kannattaa varoa vaan, se voi tehdä rikosilmoituksen sun miehestäsi, jos miehesi alkaa häntä tyrkkiä....
Kerro paikka niin käyn kääkkää vetämässä turpaan. Meidän taloyhtiössä oli eräs vanhempi mies ottanu tytärtäni riveleistä kiinni kun oli muuttamassa pois, kuulemma rappu ei ole mikään tavaran kaatopaikka. Kävin oven takana kertomassa mielipiteen siitä että nuoreen käydään käsiks. Nykyään rauha maasta.
Ap, keksit koko jutun. Vanhat ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhan miten vaan. Voitte sitten käydä kattomassa iskää vankilassa :D
Ai jos joku kaatuu portaissa?Ja vankilahan on lepokoti.Oletko ihan idiootti?
Varmaan oli tukistanut ihan aiheesta kun vanhemmatkin vaikuttavat olevan tuollaisia lapamatoja