Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvvamme on 2kk ja ollaan käyty jo kolmesti viettämässä iltaa

Vierailija
20.03.2006 |

baarissa... UUUH ! ;D

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä mekin pidämme sukulaisistamme ja pidämme heihin yhteyttä. Lapsikin tapaa molempia isovanhempiaan säännöllisesti. Mutta lapsi voi heitä tavata ihan ilman, että vanhemmat hyökkäävät heti baariin, kunhan lapsi on mummolle ja ukille lykätty. Olemme perhe, vierailemme isovanhempien luona perheenä.

39

Vierailija
42/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mää nyt menen muuttamaan itteeni??

Mulla on ollu 19- vuotiaasta saakka tämä suhde samaan mieheen ja ollaan asuttu yhdessä miltei koko aika.

Tässä on valmistuttu kouluista ja oltu töissä. Molemmilla on harrastuksensa ja baareissa nähdään kavereita tai sielä käydään kaksin. Meillä baari ei vastaa sinkkuikästen sekoilua ja parin hakua.. VOI EI! :(

Mutta kai tässä pitää nyt itteensä muuttaa jotenkin johonkin suuntaan koska lapsen pitäis muuttaa mua ja miestä..

Kai me ollaan vaan kaks tosi outoo kun lapset on luonnollinen " jatke" meille eikä koeta muutosta muulloin kun kahden sijaan on kolme ja sitten neljä.. ;) Ei oo multa pois jos joku kokee vanhemmuuden suurena muutoksena!

Kyllä mua vähän 39 säälittää sun elämä jos on joko sinkkuus ja per-

he-elämä eikä ne kolahda ilman että se olis jotenkin väärin lapsia kohtaan.

Miten sua kiinnostaa käydäänkö me baarissa jos viedään lapset yökylään vai harrastetaanko koko ilta kotona seksiä olohuoneen pöydällä? Baarit muutenkin aukee vasta illalla ja meillä menee lapset päivällä mummolaan ja viettää sielä hauskaa, menee nukkuun ja seuraavana päivänä tulee kotiin.

36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mua vähän 39 säälittää sun elämä jos on joko sinkkuus ja per-

he-elämä eikä ne kolahda ilman että se olis jotenkin väärin lapsia kohtaan.

36

Siis miksi säälittelet sitä, että vietämme perhe-elämää? Ai pitäisikö minun toisinaan elää kuin sinkku? Jos viitsit tarkentaa, mitä ajat takaa, niin keskustelen mielelläni kanssasi asiasta lisää :)

39

Vierailija
44/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten sua kiinnostaa käydäänkö me baarissa jos viedään lapset yökylään vai harrastetaanko koko ilta kotona seksiä olohuoneen pöydällä?

36

Kyse on ylipäätään siitä, että lapsi viedään isovanhemmille, jotta vanhemmat voivat tehdä, mitä sitten tekevätkin ;) Ja ap:n tapauksessa hoitoon on viety 2 kk:n ikäinen jo kolmesti. lapsiesi ikää en tiedä, enkä sitä, koska he ovat alkaneet isovanhempien luona käymään yökylässä. Ehkä kerroit sen jo aiemmin, täytyypä tarkistaa ;)

39

Vierailija
45/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ja meidän ystäväpiirissä kun ei edes kouluikäisiä saa mummoloihin koskaan pariksi tunniksikaan.

Vierailija
46/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun " biletys" ei niin rankkaa ole! Seuraavana aamuna ihan hyvin jaksan, en siis vedä koskaan perseitä. Mummo ottaa vauvan melkein väkisin aina yöksi hoitoon =) niin miksi ei käytäisi kun tilaisuus tulee!! Hyvä äiti silti, ja isi myös!!

Vierailija
47/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juhlimisessa siis mitään pahaa ole,käyn itsekkin joskus tuulettumassa, mutta jos olet käynyt kolme kertaa kahdenkuukauden aikana bilettämässä,niin herää kysymys että oletkohan tehnyt lapsesi liian nuorena tai muuten vaan sopimattomaan ajankohtaan.

hiukan enemmän vastuuta pienen vauvan äidiltä!

Vierailija
48/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kerran pitäis mennä mummille ja papalle yökylään....vähän jännittää vaikka onkin tosi helppo vauva. Miten ap:n vaavilla on mennyt nää kyläilyt?

Vierailija
49/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juhlin lähes jokav viikonloppu enne lapsia. Kun sain ensimmäisen lapseni en HALUNNUT olla hänestä todellakaan koko yötä erossa. Ekan kerran hän oli yökylässä 10 kk iässä ja silloinkin oli hyvä syy, kun oli sukujuhlat. Minun iltani päättyi kuitenkin aikaisin, kun oli niin kova huoli kuinka mussukka pärjää. Kun nuorena kävi, nyt voi keskittyä perheeseen. Käyn " juhlimassa" noin 2 kertaa vuodessa... Vapaa aikaa voi viettää muutenkin.

Vierailija
50/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minunki nuorempi tyttö oli vain 1kk ikäinen ku mentiin ystäväpariskunnan kihlajaisiin, lapset oli minun äidillä hoidossa. vanhempi tyttö oli vuoden ku oli ekan kerran hoidossa. Nykyään ovat kerran tai kahdesti kuukaudessa hoidossa ja ollaan miehen kans joko kotona tai viihteellä. Molemmilla ikää 26v. Silti ollaan hyviä vanhempia, naimisissa, lapset tehty suunnitellusti, ensimmäinen synty ku olin 18v, toinen ku olin 24v.

Vai oonkos teinimamma? Tehny lapset liian aikasin ku vielä tekee mieli olla vapaalla joskus?

Vierailija
51/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa ja mummin hoivassa kaikki meni todella hienosti. Nyt 8 vuotiaalle, ei ole näköjään jäänyt mitään traumoja, kun oli noin nuorena yökylässä.

Vierailija
52/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni kohta 2 vuotta enkä olisi mitenkään hennonut vielä jättää häntä yökylään, vaikka onkin paljon läheisiä sukulaisia ja ystäviä, joihin luotan ja joista lapsi pitää.

Kukaan näistä potentiaalisista hoitajistakaan ei ole vielä edes ehdottanut yökyläilyä; meidän suvussamme ja kaveripiirissämme on ihan itsestäänselvyys, että yökyläilyt tulevat kuvaan vasta, kun lapsi on sen ikäinen, että osaa sitä itse pyytää. Sitäpaitsi olen sitä mieltä, että eihän siinä mitään lapsen eikä vanhempien parasta ajatella kun halutaan pikkuinen hoitoon vaan ihan omaa vauvakuumetta/hoivaamisviettiä tyydytetään.. aika itsekästä toimintaa pienen ihmisen kustannuksella kaikilta osapuolilta.

Vierailija
53/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Miksi teitte lapsen elämäntilanteessa, missä baareissa juokseminen on vielä nro 1?

Vierailija
54/54 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette edes tunne kyseisiä äitejä jotka lapsiaan vievät hoitoon, ette voi tietää heidän moraalistaan tai kyvyistään äitiyteen yhtään mitään! Joillaki tarvetta päteä ja kuuluttaa kuinka MAHTAVIA äitejä ovat... PÖh ja pöh.... Itsellä yksi lapsi, sain 17v, nyt kolme vuotias, kerran ollut viikon hoidossa kun olin itse sairaalassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä