Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämässäni on tällainen mies...

Vierailija
06.03.2017 |

Tavattiin ja tykästyin häneen (En siis varsinaisesti ihastunut, mutta pidän hänestä kovasti) ja ollaan sittemmin törmäilty useamminkin. Noh. Törmättiin baarissa pari viikkoa sitten ja oli hauskaa. Sovittiin, että ollaan yhteyksissä. Joka kerta kun törmätään, hän hymyilee sellaista juntti-hymyä ja on fyysisesti lähellä. Siis melkein ihossa kiinni, mutta ei mitenkään ahdistavalla tavalla. Haluaisin kysyä häneltä suoraan, että onko hänellä jotain taka-ajatuksia, eli onko ihastunut tai toivooko jotain muuta. Olen nolannut itseni jo hänen edessään, joten en osaa liiaksi häpeillä kanssaan.

Käytös hämmentää minua ja tavallaan jo ärsyttää. Miksi ei voi vaan sanoa suoraan, jos tykkää? Itse olen epävarma, kun jos hän haluaakin olla vain kaverini, niin sittenhän kaikki menee pilalle :( Mikä hitto sitä vaivaa? En ole edes mikään huikea kaunotar, saati vaikeasti lähestyttävä.

Ihan sama...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaa sitä

Vierailija
2/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene kovin vaikeaa kysyä et "mitä sinä haluat minusta, kaverin vai jotain enemmän?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash! Nainenkin voi tehdä sen aloitteen.

Vierailija
4/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut, mutta ei uskalla tehdä aloitetta. Ei se miehillekään ole helppoa, varsinkaan kun tylyt julkiset pakit ovat yleistyneet.

Vierailija
5/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin suudellut kun kerran ihan lähellä seisoi 😊

Vierailija
6/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä hitto sitä vaivaa? En ole edes mikään huikea kaunotar, saati vaikeasti lähestyttävä."

Kysymys ja vastaus samassa lauseessa. Miehen silmissä saatat hyvinkin olla huikea kaunotar ja siksi aloitteen tekemisen kynnys on korkealla.

Vierailija
7/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se seisoo lähellä, rapsuta sitä vaik niskasta, katsot silmiin ja hymyilet. Tai jtn. ;-)

Vierailija
8/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se seisoo lähellä, rapsuta sitä vaik niskasta, katsot silmiin ja hymyilet. Tai jtn. ;-)

Rapsuttaisin, mutta kun hän on niin pitkä ja minä niin pätkä, niin en yletä :D Täytyy keksiä jotain vastaavaa... -AP

Vierailija
9/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä lemmentohtorileffassa opetettu nojautumaan toista kohden noin puolet matkasta ja jos toinen nojautuu loput puolet, niin suutelette. Siinäpä ei tarvitse sitten enää pohtia.

Jos ei nojaudu niin peräänny vikkelään.

Vierailija
11/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu! Mistä päin se mies on? Jos olis oikeesti kiinnostunut olis jo tehnyt asian selväksi.

Vierailija
12/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin ja tykästyin häneen (En siis varsinaisesti ihastunut, mutta pidän hänestä kovasti) ja ollaan sittemmin törmäilty useamminkin. Noh. Törmättiin baarissa pari viikkoa sitten ja oli hauskaa. Sovittiin, että ollaan yhteyksissä. Joka kerta kun törmätään, hän hymyilee sellaista juntti-hymyä ja on fyysisesti lähellä. Siis melkein ihossa kiinni, mutta ei mitenkään ahdistavalla tavalla. Haluaisin kysyä häneltä suoraan, että onko hänellä jotain taka-ajatuksia, eli onko ihastunut tai toivooko jotain muuta. Olen nolannut itseni jo hänen edessään, joten en osaa liiaksi häpeillä kanssaan.

Käytös hämmentää minua ja tavallaan jo ärsyttää. Miksi ei voi vaan sanoa suoraan, jos tykkää? Itse olen epävarma, kun jos hän haluaakin olla vain kaverini, niin sittenhän kaikki menee pilalle :( Mikä hitto sitä vaivaa? En ole edes mikään huikea kaunotar, saati vaikeasti lähestyttävä.

Ihan sama...

Et saa itse sanaa suustasi ja tilannetta selvitettyä, mutta haukut miehen siitä, että hän on samanlainen. Kaksinaismoralisti.

Koetas nyt vähän naisistua ja ottaa itse asiasta selvää, nyt kun on tasa-arvo ja kaikkea.

Vierailija
13/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapsuttaisin, mutta kun hän on niin pitkä ja minä niin pätkä, niin en yletä :D Täytyy keksiä jotain vastaavaa... -AP

No kutita kyljestä sitten. Yletyt vrmaan. :))