Karvaturri
Milloin olet viimeksi syönyt namia?
Minun pitää käydä kaupassa ja mietin, että sortuisinko yhteen pieneen namipussiin, vaikka ajattelin, että pärjään ainakin kesään asti ilman. En ole syönyt namia sitten joulun. Sain reilu kilon lahjaksi enkä syönyt kaikkea itse. En ole syönyt juuri mitään sokeria ainakaan kahteen viikkoon, en siis edes jäätelöä. Marjojen päällä vähän sokeria, ei muuta. Nyt pyörii vain karkkipussit silmissä. :O
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna.. sorru vain
Vasta silloin? :O
Milloin olet itse syönyt namia viimeksi?
Näin pizzaketjun ja mietin nyt, että lähtisikö namin mieliteko, jos tekisin pizzaa. :) En ole tehnyt pizzaa pitkään aikaan, koska en tykkää taikinan vaivaamisesta. :D Teen ruoaksi aina jotain yksinkertaista hellalla valmistettavaa. Lasagnekin on myös vähän työläs ja tiskiä tulee...
Ei namiskuukkelia mulle, no eilen taisin :)
Mulla tekee lähes aina mieli salmiakkia. :3 Joskus myös irtokarkkeja, mutta minusta cittarin valikoima on vaihtunut ja parhaimmat lähtee pois. :I
Vierailija kirjoitti:
Ei namiskuukkelia mulle, no eilen taisin :)
Sulla on aina jotain namia siellä. :3
... :) suklaaaataa ja joku aika sit tavan namuja
Mitä suklaata ja mitä tavallisia nameja? :)
En syö hirveästi suklaata, koska saan finnejä ja ihomatoja. :I En muutenkaan ole suklarohmu ja mässytä koko levyä kerralla, vaan vähän.
Paljon sulla menee kerralla namia?
Ja se karvaturri on siis missä? Alushousuissasi?
Vierailija kirjoitti:
Ja se karvaturri on siis missä? Alushousuissasi?
Sulla on kainaloissa sheivaamattomat tupsut!! :D
Tulin kaupasta namiskuukkeleiden kanssa. :D
Siivosin äsken jääkaapin nopeasti. Nyt vien roskat ja käyn lenkillä namit taskussa. :3
up :)