Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki avoimeen suhteeseen hep!

TheGoodWife
06.03.2017 |

Mun ympärillä on puutteessa eläviä varattuja, vakavia ja muka "onnellisia" miehiä. Niistä näkee, että mieli tekisi, mutta ei vaan voi, kun ei voi. Itse riudun omassa parisuhteessani parhaimpia vuosiani ja mietin, kuka helkkari keksi yksiavioisuuden!! Eikö kaikki olisi onnellisempia, jos voisimme hieman jakaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan jo toisessa avioliitossa. Kummassakaan en ole ihan onnistunut olemaan uskollinen. Onneksi ikä on tuonut viisautta. Minulle avoin suhde kävisi oikein hyvin, mutta sellaisia miehiä ei ole, joille se sopisi.

Vierailija
2/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis ihan vaan pikaiset kuntosalilla tai työmatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua avoimeen kun ne ei halua jakaa. Ne haluaa sellaisen suhteen jossa ämmä on uskollinen mutta itse saa panna menemään miten sattuu.

Vierailija
4/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri yrittänyt toteuttaa avointa suhdetta kahden toisen miehen kanssa. Ei vaan onnistu, kun oma mies ei suostu jakamaan. Voisitko siis ap vedota niihin aviomiehiin pikemminkin, hehän oikeasti ovat sitä vastaan, että vaimo saisi vierasta.

Vierailija
5/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua seksiä muiden kuin mieheni kanssa eikä sekään. Jos se joskus alkaisi haluamaan seksiä useamman naisen kanssa niin kyllä se on vapaa lähtemään tästä suhteesta milloin tahansa.

Vierailija
6/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksei kaksi tahoillaan varattua, mutta halukasta aikuista voisi hieman auttaa toisiaan tässä helvetillisessä puutteessa. Mulla se lukee jo otsassa ja miehistä taas näkee, että mieli tekis, mutta omatunto ei salli.

Ap

Vierailija
7/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miksei kaksi tahoillaan varattua, mutta halukasta aikuista voisi hieman auttaa toisiaan tässä helvetillisessä puutteessa. Mulla se lukee jo otsassa ja miehistä taas näkee, että mieli tekis, mutta omatunto ei salli.

Ap

Ne riskit, ne riskit. Suurin osa ihmisistä on luonnostaan tai sosiaalisen paineen vuoksi yksiavioisia. Jälkimmäiset tuntevat houkutusta ja tekevät sitten valinnan toimintansa suhteen.

Soisin samankaltaisten löytävän toisensa, ei tämä "kaidalla tiellä" pysyttely aina helppoa ole (ollut). Tilastojen mukaan sitä puutteenhelpotusta tapahtuu kyllä suljetuissakin suhteissa, mutta asiasta ei huudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi