Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko puolison viestejä salaa?

Vierailija
06.03.2017 |

Täällä ilmoittautuu yksi joka lukee...Olen täysin koukussa miehen viestien lukemiseen :( Olen kyllä tiedostanut alusta asti että teen väärin, mutta en vain pysty lopettamaan. Miehen kanssa oltu vain 2 vuotta yhdessä, joista melkein koko ensimmäinen vuosi oli aikamoista on-offia. Tämän jälkeen teimme molemmat päätöksen sitoutua suhteeseen ja sen jälkeen onkin mennyt todella hyvin, koen että olen onnellinen. Olin kuitenkin suhteen alun epävarmuuden takia itsekin todella epävarma ja halusin selvittää mitä kaikkea mies oli puuhaillut tapailumme aikana. Ajattelin, että olen tavallaan oikeutettu tietämään jos esim. olisinkin vain joku varavaihtoehto tai mies olisi oikein kunnolla sekoillut selkäni takana. Viestien lukeminen vain olikin tietyllä tavalla addiktoivaa, en koskaan lukenut miehen miespuolisten kavereiden lähettämiä viestejä, mutta naisten kanssa lähetellyt viestiketjut kyllä.
No nyt ne on luettu tietysti jo läpi, mutta huomaan että mieli tekee säännöllisesti vilkaista läpi miehen puhelin, että tekstaileeko vielä muille naisille ja mihin sävyyn.

Ikinä miehen puhelimesta ei ole paljastunut mitään oikeasti huolestuttavaa, joka saisi pohtimaan yhdessäoloa, mutta joitakin melko ärsyttäviä juttuja kyllä. Etenkin aiemmin olin välillä viestien lukemisen jälkeen todella huonotuulinen, jos olin juuri lukenut jotain esim. seksuaalissävytteisiä viestejä muilta naisilta siltä ajalta kun juuri olimme alkaneet tapailemaan. Nykyisin näin ei enää ole tietysti, mutta koen silti tarvetta tarkistella aikaajoin :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue. - Toiset katsos meistä ymmärtää sen, mitä tarkoittaa se, että jokin asia on -tai olisi- väärin. 

Vierailija
2/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue. - Toiset katsos meistä ymmärtää sen, mitä tarkoittaa se, että jokin asia on -tai olisi- väärin. 

Kyllähän mäkin _ymmärrän_ että teen väärin, mutta en vain pysty lopettamaan. Epävarmuus iskee ja tuntuu, että ainoa tapa päästä siitä on tarkistaa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue, koska luotan kumppaniini.

...pakko mainita että eksäni viestejä luin, koska hän antoi siihen aihetta. Alkoi varjella yhtäkkiä puhelintaan: otti sen mukaan suihkuun (aiemmin ei ottanut), tuli suojakoodi (aiemmin ei ollut...) ja kun tuli viesti, salaman nopeat refleksit ja äkkiä piiloon puhelimen kanssa (aiemmin olen saanut istua vieressä katsomassa kuka viestiä laittoi) :D noh. Oma oikeus...tiedän että viestien lukeminen oli väärin mutta vaistoni olivat oikeassa. Oli pettänyt minua koulukaverinsa kanssa (olimme tuolloin molemmat 25 v opiskelijoita). Jätin hänet.

Vierailija
4/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrään tavallaan sinua, mutta rikot kirjesalaisuutta räikeästi

Vierailija
5/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan terve ihminen luentoisen viestejä ilman mukaan. Lähtis heti vaihtoon jos kiinni jäis.

Vierailija
6/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...pakko mainita että eksäni viestejä luin, koska hän antoi siihen aihetta. Alkoi varjella yhtäkkiä puhelintaan: otti sen mukaan suihkuun (aiemmin ei ottanut), tuli suojakoodi (aiemmin ei ollut...) ja kun tuli viesti, salaman nopeat refleksit ja äkkiä piiloon puhelimen kanssa (aiemmin olen saanut istua vieressä katsomassa kuka viestiä laittoi) :D noh. Oma oikeus...tiedän että viestien lukeminen oli väärin mutta vaistoni olivat oikeassa. Oli pettänyt minua koulukaverinsa kanssa (olimme tuolloin molemmat 25 v opiskelijoita). Jätin hänet.

Tuossa suhteessa teit aivan oikein!

Vierailija
7/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue. En niinkään siksi, että se on väärin, vaan siksi, että en vain ole kiinnostunut hänen viesteistään.

En tosin tiedä miten sitten, jos saisin aihetta epäillä esim. uskottomuudesta. Sitten voisi alkaa kiinnostaakin.

8/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Mutta lähinnä tietokoneelta; skypestä, steamista jne. 

Vierailija
9/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä otin ja lukaisin eron jälkeen miehen sähköpostit ja kävi ilmi että oikeassa olin vaikka kuinka mies kielsi ja valehteli. Olisin eronnut muutenkin, mutta petturuus paljastui kirsikaksi kakun päälle. 

Vierailija
10/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue, ei kiinnosta. Hyvä, että jaksan omaan puhelimeen tulleita viestejä lukea ja vastata niihin.

11/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, koska mies ei puhunut mulle totta kun tiesin esim että minusta jutellut muilla kavereilleen ja ei ollut siis avoin minua kohtaa mitä oikesti on mieltä ja sitten päätin kerran vaan lukea viestejä kun tiesin kenen kansssa yleensä juttelee minusta niin sain tietää että olin oikeassa ja hän kielti ne asiat monesti mitä oli sanonut kavereilleen mielipiteitään siis minusta. tässä pari viikkoo kerroin miehelle asiasta, ei jättänyt muttta suuttui kyllä ja oon aina sitä mieltä ollut että mun viestei saa katsoo koska oon avoin aina :) 

Vierailija
12/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut mieheni viestejä muutamaan kertaan. Olen myös pyytänyt häntä näyttämään viestejään kahdesti, kun tilanne sitä vaati.

Nykyään en tee niin enää, mutta lukisin varmasti uudestaan, mikäli arvelisin olevan aihetta. Tekisin suhteelle palveluksen päästämällä irti, jos hän olisi minulle uskoton.

Tiedän, ettei toisen yksityisyyttä tule loukata ja viestien lukuun voi addiktoitua, kun haluaa aina uuden varmuuden uskollisuudesta ja päästä tilanteen tasalle. Voisitko vakuuttua miehesi pyyteettömyydestä, kun seksuaalissävytteiset viestit ovat jo menneitä ja merkityksettömiä?

Vierailija
13/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Joskus. Mutta lähinnä tietokoneelta; skypestä, steamista jne. 

Miksi Steamistakin?

Vierailija
14/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue missään tapauksessa. Puolisollani on oikeus yksityisyyteensä.

Mitäpä ajattelet ap, jos siellä olisikin väärän "sävyisiä" viestejä? Mitä sun itsetunnollesi sitten kävisi?

Vierailija
15/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien lukeminen on periatteessa yleensä väärin, mut mielestäni jos on konkreettisia merkkejä pettämisestä toisen viestit on ok tarkastaa. Eksäni kanssa kun olin yhdessä, olen lukenut kerran viestejä, koska tiesin, että hän valehteli, tarvitsin vain todisteet.

Vierailija
16/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävisi mielen vieressäkään. Ehkä osittain siksi, että minulle olisi välitön deal breaker, mikäli puolisolla olisi tarve päästä käsiksi yksityisiin keskusteluihini muiden kanssa. Yksityisyys on minulle tärkeää ja viesteissä kyse ei ole pelkästään minun yksityisyydestäni vaan myös niiden, joiden kanssa viestittelen. Ja minulle olisi ihan sama mitä viestien lukemiselle lässytettäisi syyksi, ero tulisi samantien.

Vierailija
17/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue missään tapauksessa. Puolisollani on oikeus yksityisyyteensä.

Mitäpä ajattelet ap, jos siellä olisikin väärän "sävyisiä" viestejä? Mitä sun itsetunnollesi sitten kävisi?

Siis tuossa kun puhuin seksuaalissävytteisistä, niin olin ehkä hiukan vähättelevä. Emme siis olleet silloin kunnolla yhdessä, vaan vain tapailimme, mutta mies ihan oli käynyt sekstailemassa parin naisen kanssa ja aika yksityiskohtaisia juttuja oli viesteissä. Ällötti tietysti lukea niitä, mutta samalla oma uteliasuus oli iso ja mietin miten meillä miehen kanssa oli mennyt tuolloin jne. Aika oli kuitenkin eri, eikä oltu vakavasti yhdessä.

Nyt jos olisi tuollaisia viestejä, niin eroaisin, tietysti. Lähinnä mulla vaan kuitenkin on pakottava tarve todistaa itselleni, että vain minä riitän miehelle. Vaikka periaatteessa häneen luotankin, ja kuten sanoin mitään epäilyttävää ei ole tullut ilmi.

Vierailija
18/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse niitä lukemaan, kun on jatkuvasti puhelin kädessä ja silloin, kun ei ole, niin on lukittuna.

Tosin, en mä lukenut silloinkaan, kun ei vielä ollut mitään lukituskoodeja sillä. Ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
19/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa suhteessa teit aivan oikein!

Ei, ei tehnyt oikein. Vaikka kuinka epäilet pahinta ja olisitkin oikeassa, niin toisen viestejä ei mennä ronkkimaan luvatta. Omalla kohdallani jouduin vähän vastaavaan tilanteeseen ja kun en puhumalla saanut mieltäni rauhoittumaan, niin lähdin suhteesta pois. Jos en voi luottaa 100% niin se on siinä. Viestejä en ala silti penkomaan.

20/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mulla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi