Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetteko puolison viestejä salaa?

Vierailija
06.03.2017 |

Täällä ilmoittautuu yksi joka lukee...Olen täysin koukussa miehen viestien lukemiseen :( Olen kyllä tiedostanut alusta asti että teen väärin, mutta en vain pysty lopettamaan. Miehen kanssa oltu vain 2 vuotta yhdessä, joista melkein koko ensimmäinen vuosi oli aikamoista on-offia. Tämän jälkeen teimme molemmat päätöksen sitoutua suhteeseen ja sen jälkeen onkin mennyt todella hyvin, koen että olen onnellinen. Olin kuitenkin suhteen alun epävarmuuden takia itsekin todella epävarma ja halusin selvittää mitä kaikkea mies oli puuhaillut tapailumme aikana. Ajattelin, että olen tavallaan oikeutettu tietämään jos esim. olisinkin vain joku varavaihtoehto tai mies olisi oikein kunnolla sekoillut selkäni takana. Viestien lukeminen vain olikin tietyllä tavalla addiktoivaa, en koskaan lukenut miehen miespuolisten kavereiden lähettämiä viestejä, mutta naisten kanssa lähetellyt viestiketjut kyllä.
No nyt ne on luettu tietysti jo läpi, mutta huomaan että mieli tekee säännöllisesti vilkaista läpi miehen puhelin, että tekstaileeko vielä muille naisille ja mihin sävyyn.

Ikinä miehen puhelimesta ei ole paljastunut mitään oikeasti huolestuttavaa, joka saisi pohtimaan yhdessäoloa, mutta joitakin melko ärsyttäviä juttuja kyllä. Etenkin aiemmin olin välillä viestien lukemisen jälkeen todella huonotuulinen, jos olin juuri lukenut jotain esim. seksuaalissävytteisiä viestejä muilta naisilta siltä ajalta kun juuri olimme alkaneet tapailemaan. Nykyisin näin ei enää ole tietysti, mutta koen silti tarvetta tarkistella aikaajoin :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko joku vielä nykyäänkin puolisonsa viestejä? O_o

Me ei lueta toistemme viestejä tai tutkita toisen puhelinta ilman lupaa.

Silloinkaan ei lueta toisen viestejä vaan esim. Katsotaan joku asia netistä, yleensä yhdessä.

Ex halusi aina lukea viestini ja se vi tut ti suunnattomasti.

Nykyisen kanssa luotamme toisiimme 100%  niin ei ole tarvetta kytätä toista <3

Vierailija
22/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran ja jäin heti kiinni, kun puhuin ohi suuni. Ero tuli ja ymmärrän täysin. En itsekkään halua että ystävien kesken jaettuja asioita leviää sellaisille tahoille mille ystävät eivät ole niitä tarkoittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin koska en antanut vaimon lukea yksityistä viestintääni, sähköposteja yms.

Vierailija
24/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen varmistaakseni, että mies puhuu totta.

Vierailija
25/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Joskus hän itse näyttää minulle jotain viesteistään.

Vierailija
26/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolinukuksissa luin otsikon ja mietin, että miksi lukisin salaa, minullehan ne on lähetetty. Mutta sepustuksen jälkeen tajusin koko jutun, ja vastaus on: ei, en lue. Jos suhde ei perustu luottamukseen ja toisen kunnioittamiseen, se on niin hataralla pohjalla, etten viitsi tuhlata siihen aikaa.

Vierailija
27/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta en miehen tietämättä. Ensinnäkin sillä ois koko watsappia jos en olis sitä hänelle asentanut. Toisekseen jos huikkaan hänelle että puhelimesi piippailee, niin seuraavaksi sanoo että katotko mitä sieltä tuli. Kolmanneksi kun siskonsa kyselee jotain, antaa mulle puhelimen ja käskee vastata jotain.

Vierailija
28/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, en lue puolisoni viestejä salaa enkä julkisesti.

Minulla ei ole edes pääsykoodia hänen puhelimeensa.  

Puolisoni puhelin on työpuhelin, jossa viestitellään myös työasioista.

Meillä on yhteinen sähköposti perheen nimissä. Joihin kaikilla perheessä on pääsy.

Lisäksi tietenkin kaikilla perheessä on omat yksityiset  sähköpostit.  Ja meillä vanhemmilla myös työsähköpostit.

Alaikäisellä lapsemmalle on lapsilukitukset digilaitteissaan.

Vierailija
29/29 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luetaan toistemme viestejä. Aina ei jaksa nousta lukemaan viestejä, jos toinen on lähellä puhelinta.