Synnyin blondina ja hiukseni muuttivat väriään aikuisena tummiksi!
Ja kun kerron tämän tosiasian ei muka kukaan usko minua. Vaikka jos katsot vaikka Ruotsin kuninkaallisia lapsia heille on tapahtunut sama värimuutos . Ovatko ihmiset sokeita?
Kommentit (16)
Minä uskon. Minulla oli vaaleat hiukset kuusivuotiaaksi asti, sitten ajan kanssa muuttuivat maantienharmaa/vaaleanruskeaksi. Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen lähti paljon hiusta ja se kasvoi takaisin vielä tummempana. Nyt on ruskeat hiukset.
Mun isä oli tosi vaalea lapsena ja nuoruus iän. 30 tienoilla muuttui täysin musta pääksi ja nytte 50 täysin harmaa :D Eikä ikinä ole värjätty.
Mulla taisi kanssa olla vielä ala-asteella luonnostaan vaaleat hiukset,tummenivat sitten teininä maantienharmaaksi.Tosiaan aika tavallista,eikä suinkaan uskomatontanto,että niin käy :D
Minulla kävi toisinpäin. Pienenä oli aivan tummanruskeat hiukset, alle vuoden vanhana melkein mustat. Teini-iässä rupesin vaalenemaan, ja nyt 27-vuotiaana minulla on hyvin vaalean ruskeat hiukset, sellaista maantienruskeaa paljon vaaleammat. Olen kateellinen sille alle vuoden vanhalle itselleni :D
Meidän pojalla oli pienenä ihan mustat hiukset ja nyt on tosi vaaleat.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun kerron tämän tosiasian ei muka kukaan usko minua. Vaikka jos katsot vaikka Ruotsin kuninkaallisia lapsia heille on tapahtunut sama värimuutos . Ovatko ihmiset sokeita?
Ihan normaalia ja tyypillistä vaaleilla ihmisille. Vauvana/lapsena voi olla tosi vaalea, ihan blondi hiusväri, joka tummenee esiteini-iän kynnyksellä. Niin kävi mulle, niin on käynyt sisarusten vaaleille lapsille. Yks sukulainen syntyi ruskeahiuksisena ja vanhempana hiusväri tummui täysin mustaksi luonnostaan.
Missä sä asut kun tuttusi ei tätä ilmiötä tiedä! !!
Kun synnyin minulla oli lähes mustat hiukset jotka vaaleni platinanvaaleiksi, noin 14 vuotiaana väri alkoi taas tummua ja nykyään hiukseni ovat tummanvaaleat. Kissatkin syntyy sinisilmäisinä ja aikuisena väri yleensä muuttuu. Lorealilla saa sen värin minkä haluaa.
Erittäin tyypillinen suomalainen väritys. Lähes kaikki suomalaiset ruskeaveriköt ovat olleet vaaleita lapsena.
Ihan tavallinen ilmiö.
Veljeni oli puolestaan punatukkainen pienenä ja hiukset tummuivat sitten mustanruskeiksi kouluikään mennessä. Tämäkään on tuskin ihan tavatonta.
Se meinaa että olet vämppyyri! Muututko auringon valossa kimaltelevaksi?
Itselläni oli taas vauvana aivan tummanruskeat hiukset ja kolmanteen luokkaan mennessä vaalentuneet aivan blondeiksi. Nykyään taitaa olla enemmänkin hiekan väriset
Mitenkähän romaaneilla on lapsien hiusten väri? Tietääkös kukaan? Ovatko he tummia ihan alusta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia, ja se on yleisempää kuin se että pysyisi blondina aikuisuuteen. Itse synnyin mustahiuksisena, lapsena olin blondi ja murrosiässä tuli ruskea, ihan normaali ja yleinen muutos tämäkin.
Mä myös synnyin lähes mustilla hiuksilla, nykyään väri on vaaleanruskea. Mahtaako kellään pysyä väri samana?
Minusta nuo suomalaiset "maantie" hiusten sävyt ovat aivan upeita. Kaukana mistään maantiestä!
On ihan tuikitavallista että lapsena on blondi ja aikuisena ( värjäämättä ) jo hyvin tummanruskea. Mikä tässä on vaikeata käsittää?