44 v ja nolla euroa
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei olle ei. Sitten kun vanhemmat kuolee niin jotain perinnöksi.
Mulle ei tule mitään perintöjä.
Olet epäonnistunut täysin elämässäsi. Eikö ole edes omaisuutta? Asuntoa, autoa , ym?
Pistän paremmaks: 30 v 70 e tilillä sekin pikavippiä ja voi olla ettei rahat riitä siiheksikun tulee rahea
No voi harmi mutta onneksi raha ja omaisuus eivät oikeasti ole elämässä tärkein asia eikä ihan välttämättömyyskään etenkään omaisuus. Toivottavasti saat piakkoin rahaa jostain, ilman ei kovin pitkää pärjää. Terveisin pienituloinen omistusasuja/piensijoittaja ja tuleva perijä.
Ei... Sama ikä ja neljännesmilli plakkarissa. Hyväpalkkainen työ, pienet menot ja perinnöt saatu.
Minä näen asian niin, että tietty tilanne voi johtaa toiseen ja lopputulos voi olla juuri kaltaisesi. Ei se kerro minusta epäonnistumisesta vaan taustalla voi olla myös esim. mielenterveysongelmia, jotka ovat vaikuttaneet lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Olet epäonnistunut täysin elämässäsi. Eikö ole edes omaisuutta? Asuntoa, autoa , ym?
Ei ole omaisuutta. Joskus on ollut oma asunto ja auto mutta olen tehnyt huonoja taloudellisia päätöksiä ja olen me ettänyt ne. Silti en koe epäonnistuneen mulla on ihanat lapset.
Kuinka sä elätät ne ihanat lapsesi ilman latin latia?
Mä olen 49v. Ei ole asuntoa, autoa, mökkiä ym. Omistan huonekalut, telkkarin ja polkupyörän, perintöjä ei ole tulossa, ei ole edes työpaikkaa, ei lapsia, mutta...olen silti onnellinen :)
Täällä sama. 45 v ja en omista mitään. 2 lasta. Tosin aso-asunnossa on 15 000 eur kiinni ja tilillä 15 000 e. Mutta nyt työttömänä toista vuotta. Kyllä noi rahat pikkuhiljaa menee jos töitä ei löydy. Pidän itseäni köyhänä. Osalla ystävistä on asunto jo maksettu. Jokainen heistä omistaa edes jotain esim. sen mökin.
Sain työuran alussa vuosia todella pientä palkkaa. Ei ollut mahdollisuutta ostaa asuntoa.
Olen elänyt säästäväisesti, mutta pysynyt köyhänä. Olen kuitenkin harrastanut ja matkustellut paljon. Olen luuseri. Harmittaa että aikoinani sössin osakesäästöjä. Olisin tienannut hyvin jos olis tajunnut myydä oikeaan aikaan. Siinä olisi ollut kämppärahat koossa.
Entä onko velkaa? Jos ei, niin tuohan on ihan hyvä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Entä onko velkaa? Jos ei, niin tuohan on ihan hyvä tilanne.
Ei ole velkaa.
2x40-v. akat. aviopari. Tulot 2xtyömarkkinatuki+asumistuki. Opintolainoja maksettavana kymmeneksi vuodeksi. Ei omaisuutta. Ei työllisyysnäkymiä.
28 v, tilillä 15 e seuraavaan tilipäivään 15.3. Omistan romun auton (jota tarvitsen töissä), huonekalut ja pyörän. Velkaa 9000 e opintolainaa, 2000 e Visa ja osamaksulla puhelin ja tietokone. Palkka nettona 1600 e ja vuokra 650 e. Yleensä tähän aikaan on enemmän rahaa mutta tässä kuussa ostin lääkekaton täyteen reumalääkkeitä 600+ euroa, siihen meni osa tilistä ja kaikki säästöt.
Alan taas seuraavasta tilistä säästää mutta aika jännästi aina tulee jotain yllättävääkin menoa johon ne sitten menee (viimeksi lemmikin päivystysleikkaus 800 e, sitä ennen pyykinpesukone laukesi). Ei tässä matkustella eikä shoppailla. Eletään vain ja kirjaimellisesti tullaan toimeen. Ei mitään ylimääräistä ikinä. Vaan voisihan mulla huonomminkin olla, joskus olisi vain kiva kun ei tarvitsisi miettiä että jos ostan maaliskuussa farkut niin rintsikat voin ostaa sitten huhtikuussa.
Äitini kuoli kun olin 40, isä oli kuollut jo aiemmin. Joten olin jo tuon ikäisenä saanut pienen perinnön. Siitä riehaantuneena ostimme myös ensimmäisen automme. Asunto on miehen kanssa puoliksi, vaikka mies sen enimmäkseen on maksanut. Ilman miestä olisin varmaan ap:n tilanteessa.
40v, ei velkaa, keikkatöitä milloin enemmän milloin vähemmän, omistan teltan ja rikkinäisen polkupyörän 😊
Ei olle ei. Sitten kun vanhemmat kuolee niin jotain perinnöksi.