Onko feministit naisia, jotka haluaisi olla miehiä?
Tämän naisvihansa he ovat verhonneet "naisten oikeuksien ja tasa-arvon puolustamiseksi". Kun feministien juttuja kuuntelee, niin he vihaavat kaikkea naisiin ja naiseuteen liittyvää ja haluaisivat että naiset olisi kuin miehiä.
Kommentit (12)
Anna mun kaikki kestää. Raja jo näille ap:n spämmäyksille.
Teidän feministit ovat taruolentoja, vähän kuin joulupukki. Paljon puhutaan hahmosesta, jota ei reaalitodellisuudessa ole kukaan nähnyt. Kyllästyttävä provo. Lähtekää lenkille.
No en mä ainakaan halua :D
Tykkään miehistä, meikeistä, vaatteista etc. mutta mulla on myös korkea koulutus, vaativa ura ja keskeinen sodan ajan sijoitus. Ei nää mitenkään sulje toisiaan pois enää nykyään. Ja ei mulle makseta ylitöistä, höpönassut.
Juuri sen takia käyn yksisarvishoidossa. Jos sitkeästi käyn hoidoissa, niin joku päivä mulle kasvaa ihan oma sarvi sinne.
Itseasiassa haluaisin olla kaksineuvoinen.
No sovitaan, että jatkossa vain pippelit käyvät intin ja miehet ovat sillä aikaa kotona.
Naiset ponnisteleva koulussa, ovat säntillisempiä, saavat lapsen, energia hiipuu, mielenkiinto hiipu ja kyynistyvät.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ponnisteleva koulussa, ovat säntillisempiä, saavat lapsen, energia hiipuu, mielenkiinto hiipu ja kyynistyvät.
Jatkan vielä sen verran, että on olemassa toki menestyviäkin naisia, tietysti :) Sinällään typerä kommentti. Tasa-arvoa on nähdäkseni mm se, että naisen ja miehet kykenevät sovussa järjestelmään asiat, ja mies myöskin osallistuu yhtä lailla esim kotitöihin tasapuolisuuden nimissä. Onko tässä havaittavissa ongelmia?
Jos kotityöt pitää jakaa tasan, niin ansiotyöt myös. Nythän miehet tekee 20 % enemmän ansiotyötä kun naiset. Parisuhteessa elävät miehet tekevät STM:n julkaiseman tutkimuksen joka päivä tunnin ja vartin enemmän yhteenlaskettua ansio- ja kotityötä kuin heidän naiskumppaninsa.
Niin, no meillä on niin paska hallitus ja ympäripyöreä lainsäädäntö ettei tästä tule mitään.
Eivät. Feministit ovat nykyajan kommunisteja. He haluavat kaiken mitä miehillä on, mutta ilman sitä ponnistusta ja vaivaa, millä ne on hankittu. Voitko kuvitella. Suomessa on johtajia (nsisia tietysti), joille maksetaan korvausta ylitöistä.