Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea viikonloppu anoppilassa takana: mua uhkailtiin ja heitettiin lumihankeen yöllä!

Vierailija
06.03.2017 |

Oltiin anopin syntymäpäivillä. Otin vähän boolia ja viiniä ja sehän ei miehelle kelvannut. Olen sellainen räväkkä ex tempore -tyyppi ja panin lauluksi ja tanssiksi olkkarissa. Anoppi rupesi huutamaan että nyt hiljaa kun ihmiset ottaa kahvia. Niin tyypillisen suomalaista, ei saa puhua pukahtaa kun juhlitaan ja kahvitellaan!

Tämän toki kerroin myös isäntäväelle ja vieraille. Niin mun mies sanoi mulle et lopeta heti se rääkyminen. Ja sitten alkoi käyttäytyä todella uhkaavasti mua kohtaan. Jouduttiin siinä miehen kanssa käsikähmään ja pöytä kaatui. Niin anoppi alkoi kiljua että viekää se hullu pois täältä!!! Ja mähän en se hullu oikeesti ollut vaan mun mies jolla ihan hullunkiilto silmissä!

Ne raahasi mut ulos ja mies alkoi soittaa taksia, mut en suostunut lähtemään! En myöskään mennyt miehen kanssa autoon koska väkivallan uhka oli välitön! Mies otti mun puhelimen niin en pystynyt soittaa apua. Siis ihan hirveetä!

Istuin siinä lumessa ja mun housut kastu. Jouduin ottaan ne pois ja juosta perse paljaana siinä pihalla. Ja mun kiusaajat vaan katsoi ikkunasta ja nauroi!

Onneksi pääsin naapuriin ja sain soitettua mun kaverille joka toi vaatteita ja vei mut turvaan.

Oon ihan järkyttynyt, mitä teen nyt?

Kommentit (10)

1/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ei pitäisi ottaa alkoholia yhtään...

Vierailija
2/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu, mene nukkumaan, olet kännissä

Vierailija
4/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia?

Vierailija
5/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet vielä vähän aikaa provojen kirjoittamista!

Vierailija
6/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tää ei ole (huono) provo niin luepas toi sun tekemä alotus ihan huolella ja ajatuksella. Sen jälkeen vissiin tajuat et oot se pahis tässä tarinassa. Kyllä mäkin nauraisin ennen poliisille soittoa kun mun kotoa pois heitetty juoppopelle päättää riisutua ja juosta kankut vilkkuen pitkin pihaa.

Vierailija
7/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei, vaan 5/5. Olet tosikko.

Hyvä ap!😁

Vierailija
8/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari, onneksi pikkuserkkuni pääsi sinusta eroon. Sama meno jatkuu.

Vierailija
9/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli hauska. :D

Vierailija
10/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapuri oli oikeasti kerran ilman housuja pakkasella pihalla.

Yritti kännissä kyykkypissiä puskanjuurelle mut pissasi sitten housuilleen. Riisui ne ja juoksenteli pihalla ympyrää.

Mut se ei ole naimisissa, niin ei voi olla tämä sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä