Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko kampaajan korjata, kun sävy peseyty pois ensipesussa?

Vierailija
06.03.2017 |

Olen menossa tänään toisesta syystä korjauskäsittelyyn kampaajalle ja nyt olisi uutta valitettavaa. Mulle laitettiin latvaan sävyte, joka huuhtoutui pois jo ensimäisessä pesussa. Joissain hiusosioissa näkyy vielä vähän, mutta hyvin heikosti. Voinko vaatia, että sävyttää uudestaan, vaikka tästä ei sovittu, kun muusta korjauksesta sovittiin?

Ärsyttää ihan älyttömästi. Olen käyttänyt samaa kampaajaa jo pitkään. Aina olen lähtenyt iloisella mielellä käsittelystä pois, mutta tällä kertaa toheloi ihan kunnolla. Vaalennuksessa jätti selkeitä rajoja tyveen, sellaisia omituisia häivyttämättömiä palkkeja. Näyttää pahemmalta, kuin teini-iän kotivärjäykset ja nyt vielä tuo sävytteen huuhtoutuminen pois. Kaikenlisäksi ollaan yleensä saatu tehtyä värjäys+sävytys+leikkaus+olaplex 3 tunnissa, mutta tällä kertaa istuin käsittelyssä 4,5 tuntia. Loppua kohti kampaajanikin vaikutti ärsyyntyneeltä, kun aikaa oli mennyt niin kauan. Hiuksia viimeistellessä ei meinannut saada edessä olevaa hiussusuortuvaa pysymään sivussa ja totesin hänelle, että tuo on kyllä ongelmallinen kohta ja että itse usein tupeeraan, että saan pitoa siihen kohtaan. Hänpä ei innostunut tästä vaan tiuskaisi, että en minä kyllä tähän aikaan ala tupeeraamaan! Juu, enpä mä edes tarkoittanut, että hänen pitäisi niin tehdä, kunhan vaan puhelin...

No, mutta siis alkuperäinen kysymys olikin, että voinko vaatia tuon tyvihäivytyksen lisäksi, että sävyttää uudestaan myös latvat?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut edes pyytää uutta sävytystä, kun kampaaja itse totesi värin haalistuneen niin paljon, että itse ehdotti uutta sävytystä ja kokeili toista merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi