Hävetkää kaikki Kasmirin tuominneet, olikin uhri!
Miltä tuntuisi itse jos syytettäisiin vaikka olisi syytön?
Onneksi tiedotusvälineet ovat nyt alkanet perumaan puheitaan ja oikaisemaan vääriä uutisia.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
No eipä ollut oikeudenpapereita tutkittavana meikäläisellä.
Niin, mutta silti tuomitsit ilman niitä!
Haukkua ja syyttää voi mielestäsi ilman todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia: Kasmir kuului haippirinkiin
Tosiasia 2: Haippiringissä jaettiin salakuvattua materiaalia niin että se tiedettiin salaa kuvatuksi.
Tosiasia 3: Haippirinki ei olisi kärynnyt ja jatkuisi edelleen ellei yksi salakuvatuista olisi alkanut epäilemään ja mennyt poliisille.
On monia tapoja halventaa naisia ja alentaa heidät esineiksi. Yksi salakuvaa, toiset kuolaavat vierestä. Jokaisella on rooli tällaisessa ringissä. Jälkeenpäin voi yrittää selittää osuuttaan (niinkuin Akseli) tai sitten vaan hyväksyä että kiinni jäätiin. Paska juttu ja kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasimir voisi ajaa partansa.
Kuka?
Se Ysimirin veli tieten.
Eli kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Haippiringissä ei kenelläkään ollut munaa sanoa että hei äksöl, toi on muuten laitonta ja aika paskaa läppää muutenkin, saavat kestää sen mikä tulee eteen. Jos Kasmir oli yksi salakuvatuista, miksi ei ollut kantajana vaan todistajana?
Mutta ilmihän tuli se, että haippiringissä ei ollut jaettu Axlin salakuvaamaa materiaalia. Ainoastaan se yksi Axlin kännissä jossain mökillä? kuvaama video, jossa Kasmir itse panee jotain naista
"Ainoastaan"?! Hyi vittu sua.
Olen koko ajan arvannut että se kuvattu mies on Kasmir, mutta silti edelleenkään en hyväksy sitä, ettei hän ilmiantanut Axlia videosta ja infonnut siitä tyttöä.
Totta puhuakseni. Mulla on alkanut huolestuttamaan myös Axl. Onko hänellä ystävää? Onko töitä? Miten tulevaisuus? Uhrit tulee selviämään. Kasmir ja Hank pesee kätensä jutusta. Olis kyllä ihan kiva tietää, mitä nyt meinaa tehdä. Terapiaan kai osallistua.
Hän on tehnyt rikoksen. No nyt on tuomittu, mutta tarviiko silti menettää koko elämää?
Nyt, kun tilannetta katsoo, niin suurin uhri on Axl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tykkäsin kirjoituksesta missä kommentoitiin Kasimirin jäämistä pois TTK:sta.
Tuli mieleen sellainen sanonta., joka meni jotenkin niin, että näytä minulle ystäväsi, niin minä kerron, kuka ja millainen olet.
Kasmir olisi varmaan tehnyt rikosilmoituksen tai ainakin lopettanut ystävyyden, jos olisi tuntenut itsensä uhriksi. Näinhän hän ei toiminut, vaan jatkoi naisille naureskelua ja tilanteen vierestä seuraamista vielä vuosia. Hiljainen hyväksyntä loppui vasta sitten, kun joku naisista teki rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuakseni. Mulla on alkanut huolestuttamaan myös Axl. Onko hänellä ystävää? Onko töitä? Miten tulevaisuus? Uhrit tulee selviämään. Kasmir ja Hank pesee kätensä jutusta. Olis kyllä ihan kiva tietää, mitä nyt meinaa tehdä. Terapiaan kai osallistua.
Hän on tehnyt rikoksen. No nyt on tuomittu, mutta tarviiko silti menettää koko elämää?
Eihän hän koko elämäänsä menetä. Eikun terapiaan ja ulkomaille vaikka baarimikoksi töihin.
Millä tavalla tämä hässäkkä vaikuttaa teidän elämään? Mitä hyödytte siitä, että Axl jahaippirinkiläiset menettävät uransa? Mitä edes uhrit hyötyisivät siitä?
Miksi Axilin pitää menettää koko ura?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tämä hässäkkä vaikuttaa teidän elämään? Mitä hyödytte siitä, että Axl jahaippirinkiläiset menettävät uransa? Mitä edes uhrit hyötyisivät siitä?
Monikaan ei halua Axlia ainakaan nähdä Suomessa juontohommissa tai lavalla esiintymässä. Muun tyyppistä hommaa voi kehitellä aivan vapaasti. Julkisesti tuollaisesta tuomitun ja maineensa menettäneen on turha haikailla runsasta julksuutta vaativia ja edustuksellisia tehtäviä. Kasmirin taas en usko tästä uraansa musa-alalla menettäneen, jos vaan jaksaa pinnistää paskaa satelevan vaiheen yli ja osoittaa kunnostautunutta käytöstä eikä katkeroidu liikaa.
Kasimir nyt ainakin menetti n. 5000 euroa tai enemmän kun ei syyttänyt kaveriaan. No, ehkä kaveruus jatkuu sitä kautta sitten. Axl jää kuitenkin ainakin kiitollisuudenvelkaan kamulle. Itse en julkisesti kyllä enää Axlin kanssa kaveeraisi jos haluaisin lisää faneja.
Shokkipaljastus: Axl onkin uhri.
Axl voisi kirjoittaa elämänkerran. Alkaa kirjailijaksi.
Jocka puolustaa kaveriaan ja Stara alkaa vaikuttaa mv-lehdeltä. Sopii Jockalle 😂
Vierailija kirjoitti:
Somepahuksunta voi vähentää tulevia uhreja, ja muistuttaa, ettei vakavan ja toistuvan rikoksen hiljainen hyväksyntä ole missään nimessä ok.
Shokkipaljastus: toimittaja Johan Dressmann kävi käsin laskemassa Auschwitzin ja Treblinkan tilastoidut teloitukset, ja huomasi, että ainakin kahdessa tapauksessa oli tapahtunut tuplakirjaamista.
Toimittaja Dressmann kertoo jutussaan, jossa haastattelee lainoppinut Johan Dressmannia, että Rudolf Höss ja muut keskitysleirin epäinhimillisyyksistä tuomitut ovat joutuneet ihmiskunnan historian suurimman oikeusmurhan kohteeksi ja heidän nimensä on välittömästi puhdistettava YK:n hätäkokouksessa.
Se Ysimirin veli tieten.