Löysin makkarin lattialta pitkän tumman hiuksen, itse olen blondi
Mikä tuo voisi olla? Käsi pystyyn, kuinka moni saman löydön tehtyään olisi varma, että mies on pettänyt?
En usko, että vieras hius makkarissa on todiste pettämisestä. Se on voinut kulkeutua kotiin vaatteissa tms. ja on voinut tarttua vaatteisiin bussissa, ratikassa, töissä.
Vieras hius sängyn vieressä eikä se ole minun. Ei hajuakaan, miten se makkariini kulkeutunut. Traagisen pettämistarinan todiste se ei ainakaan ole, koska minulla ei ole miestä ja lapsetkin ovat blondeja ja yhtään tummaa pitkätukkaista vierasta meillä ei ole käynyt.
Eli jos löydätte vieraan hiuksen nakjarusra, vetäkää endin syvään henkeä ennen kuin alatte epäillä puolisoa pettämisestä. :)
Kommentit (24)
Se on sun kuollut hius. Oletko koskaan näjnyt kuollutta?
Vierailija kirjoitti:
Niin just noin. Jos löytää hiuksen naksjarushasta. Mutta jos löytää hiuksen nekjsarishasta niin epäilykset saa herätä.
Itse löysin joskus naksjarushasta puoliksi syödyn voileivän. Eikö se ole jo selvä pettämisen merkki??!
Mä en ymmärrä tätä trendiä, et joka kodissa pitää olla nykyään nakjarusra. Ennen tultiin toimeen ilman. Käsi pystyyn, kenen mielestä nakjarusrat on aikamoista trendipellejen puuhastelua?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä trendiä, et joka kodissa pitää olla nykyään nakjarusra. Ennen tultiin toimeen ilman. Käsi pystyyn, kenen mielestä nakjarusrat on aikamoista trendipellejen puuhastelua?
Ja niin WT!!
Itse heitin miehen pihalle välittömästi kun naksjarusha löytyi autosta! Elämäni paras päätös.
Mä arvaan: ap ei lötänyt mitään hiusta. Piti vaan päästä leveilemään nakjarusralla. Kuin muka ohimenen piti mainita se...
Meidän naksjarusha alkoi kasvamaan pitkiä tummia hiuksia! Pitääkö mies haaremia kotonamme?
Vierailija kirjoitti:
Mä arvaan: ap ei lötänyt mitään hiusta. Piti vaan päästä leveilemään nakjarusralla. Kuin muka ohimenen piti mainita se...
name dropping
Määkin löysin kerran pitkän, tumman hiuksen kotoani, vaikka itse olen vaalea ja lyhythiuksinen. Ei mullekaan pettäminen tullut mieleen, vaan se, että jostainhan se on kulkeutunut.
Onko meistä kukaan pelkästään yksi värinen hiuksiltaan. Itselläni ainakin mahtuu vaaleiden hiusten joukkoon tummiakin.
Itse löysin todella pitkän ja mustan hiuksen jääkaapista viime viikolla! Itse olen vaalea.
Eivät ne mistään vaan kulkeudu, jestas miten sokeita olette.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naksjarusha alkoi kasvamaan pitkiä tummia hiuksia! Pitääkö mies haaremia kotonamme?
Mikä helvetti on naksjarusha? Kuulostaa ryssältä.
Löysin joskus vaatteistani pari pitkää vaaleaa hiusta. Itse olen lyhyttukkainen ruskeahiuksinen. Epäilin että olin pettänyt. Olin sinkku tuolloin, enkä tapaillut ketään, mutta... epäilin että olin pettänyt.
Meillä löytyi punainen pitkä hius sängystä?
Akalla on lyhyet hiukset ja lapsella pitkät blondit.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne mistään vaan kulkeudu, jestas miten sokeita olette.
Mää oottelinkin, koska joku kirjoittaa näin. Kyllä niitä kulkeutuu. En tarkemmin kertonut, mistä hiuksen löysin, mutta ellei mies ole käynyt pettämässä mua mun hikiset salivaatteet päällä, niin luultavasti salilta se on kulkeutunut. Löytyi siis keittiön lattialta kun purin salikassia, ei ollut siinä aiemmin.
Sitä paitsi me ei asuta yhdessä mun miehen kanssa, että jos tuo pettää haluaisi, niin helpommallakin pääsisi kuin tuomalla vieraan naisen mun luo, missä talo on täynnä elukoita.
Jestas, että jotkut jaksaa aina olla epäluuloisia - eikö elämä käy raskaaksi?
Hih, paljon kommentteja typostani. Tuo sanahirviö on siis makkari, aamukiireessä ei saisi tihrustaa näyttöä :D
Ei ole oma hiukseni, toki minulla on muutama pikimustaiin joukossa, mutta tämä makkarin lattialta löytynyt oli vähintään tuplasti omiani pitempi.
Eli relatkaa naiset, sängyn vierestä löytyvä vieras hius ei tarkoita aina pettämistä :)
Niin just noin. Jos löytää hiuksen naksjarushasta. Mutta jos löytää hiuksen nekjsarishasta niin epäilykset saa herätä.